Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4243)
SĂ€ tulit jutteleen. (miehelle, joka haki autosta pipon)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀstÀ jotakin aikoo, sellainen hetki koittaa joskus. Se voi tulla vahingossa tai sovitusti. Tuleeko reaktio jostakin kontrollin menettÀmisen pelosta vai mistÀ? Mulla ei olisi ongelmaa nÀyttÀÀ, ettÀ tykkÀÀn, jos aikoinaan ei olisi tapahtunut, mitÀ tapahtui.
Jos ongelmaa ei ole, niin sinÀ otat yhteyttÀ hÀneen ja kerrot, eikö niin?
Luepa aloitukseni uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on mennyt ihan naurettavaksi. Antaisin ton tehdÀ vaikka mitÀ mulle.
Ton?
ĂlĂ€ nyt taas.
Puhut kaivatusta "tuona". LÀhinnÀ sitÀ ihmettelin. Onko hÀn siinÀ ihan vieressÀ vai kuinka?
Se on monimutkainen yhtÀlö. Kaikilla ei ole ruusuisia kaivattuja.
Millainen sulla sitten on?
Jotain niin absurdia tÀmÀ oma juttuni etten tohdi siitÀ avautua selkeÀsti hyvin selvÀjÀrkiselle ja tavalliselle porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
ĂlĂ€ nyt taas.
Puhut kaivatusta "tuona". LÀhinnÀ sitÀ ihmettelin. Onko hÀn siinÀ ihan vieressÀ vai kuinka?
Jotain niin absurdia tÀmÀ oma juttuni etten tohdi siitÀ avautua selkeÀsti hyvin selvÀjÀrkiselle ja tavalliselle porukalle.
Toivottavasti en ole "tuo" epÀruusuinen kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
Toni? Jota L kaipaa?
Yksi L on tuntenut Tonin jonka taisi sĂ€ikĂ€yttÀÀ. Minusta meillĂ€ oli heti erityinen yhteys. Samankaltaisuus ja halu olla tekemisissĂ€. Ihan heti silloin kun maa oli ensimmĂ€isistĂ€ yöpakkasista kohmeessa. Automaattinen ohjautuminen sinun seuraan ja tykkĂ€sin sinusta heti. Toivon sulle onnellista joulua ja muutenkin elĂ€mÀÀ jos ei nĂ€hdĂ€ tai et halua enÀÀ moikata/jutella. đ TykkÀÀn susta vielĂ€kin, oot jotenkin erityinen. Erityisen erityinen.
Yksi L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
ĂlĂ€ nyt taas.
Toivottavasti en ole "tuo" epÀruusuine
ĂlĂ€ huoli, et varmasti ole. Jos auttaa niin olen nuorehko nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
ĂlĂ€ nyt taas.
đđœ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin sinÀ. Taas oot ghostannut mut. Pakko kai itse taas kerjÀttÀvÀ huomiota! :D
Jos toinen ei vastaa, ei pidÀ yhteyttÀ aktiivisesti, niin syystÀ tekee niin, ei kannata kerjÀtÀ. Vaikuttaa ruikutukselta. T. Ruikutustuomari
Montakohan ihmistÀ sinÀkin olet kohdellut kuvailemallasi tavalla "ruikutustuomari"?
Siis kummin, ollut vastaamatta vai ruikuttanut ? JÀlkimmÀiseen en ala. Ja ekaa tehnyt aika paljon, nyttemmin teen parannusta asiasta, jokainen ansaitsee asiallisen vastauksen/pakit. Ruikutus viesteihin vastaan selkeÀn jyrkÀsti, ghoustaan tai pÀÀsee estolle jos haastavaks kÀy. Saapi itse valita.
Nuoli ylös: voisin suudella bajamajasukelluksen tehnyttÀ miestÀ
Nuoli alas: olen jo suudellut bajamajasukelluksen tehnyttÀ miestÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetree kissa ei yhtÀÀn mummo.
Kuulepas nyt poika. đŽđ»-vaari panee pisteen nyt ja iĂ€ti tĂ€lle sinun nĂ€ppĂ€imistörunkkailulle.
Sinun kommentti haisee kuin vanha saapas saunan takana: joka on hikinen, tarpeeton ja unohtunut. Se vastaa siis aivan sinun smegmaista pippeliÀsi jota et ole pessyt vuosiin.
TÀmÀ ei ole mikÀÀn huutokauppa. Jos poika sinun ainoa kontribuutio keskusteluun on alapÀÀstÀ kumpuava huokaus, niin meneppÀ nyt, poika, vaikka ulos housut kintuissa ja kysy itseltÀsi mitÀ helvettiÀ puuhaat.
Saat peevelin peijooni muuten isÀn isÀsi kÀdestÀ, niin ettÀ perskannikkasi hohkaavat kuin takkatuli iltahÀmÀrÀssÀ.
đ€Ł ViihdyttĂ€vÀÀ tekstiĂ€, oijoijoi
Onko sinulla nainen paljon pÀtÀkkÀÀ? Haittaako se, ettÀ minulla ei?
NĂ€ppĂ€imistö runkkailu, peevelin peijooni, perskannikkasi hohkaavat kuin takkatuli iltahĂ€mĂ€rĂ€ssĂ€ đ„đ€© aivan mahtava avautuminen. Huutokauppa đ€Ł Taisin just ihastua
EiköhÀn tÀhÀn pÀivÀÀn mahdu vielÀ ainakin yhdet ruikutukset, myöhemmin. Katsotaan mitÀ keksin.
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn tÀhÀn pÀivÀÀn mahdu vielÀ ainakin yhdet ruikutukset, myöhemmin. Katsotaan mitÀ keksin.
Anna tulla vaan.
Yhdet ruiskautukset vatsallesi mahtuisi pÀivÀÀni.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut miehistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut miehistÀ.
Sitten meitÀ on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn kylvetÀÀn bajamajassa.
Miten keskustelut tÀÀllÀ menevÀt aina vessajutuiksi?
No kuule, se johtuu siitÀ, ettÀ osa keskustelijoista on yhÀ henkisesti siinÀ vaiheessa, missÀ kivekset eivÀt ole laskeutuneet eivÀt fyysisesti, eivÀtkÀ henkisesti.
KehittymÀttömÀt, ujot pienet pallukat siellÀ jossain heidÀn ajatuskuilun ylÀpuolella, heiluvat heilumassa epÀvarmuuden ja egon vÀlimaastossa.
He eivÀt keskustele he kompensoivat. He eivÀt kuuntele he lÀpsyttelevÀt verbaalisia mÀrkiÀ mikropeniksiÀÀn, toivoen ettÀ joku nauraa samalla kun he mikropenismiekkailevat omissa isÀn ja Àidin omistamissa kuutioissaan.
He eivÀt tuo sisÀltöÀ he tuovat mikropeniksensÀ pöytÀÀn ja esille, koska se on ainoa asia, jonka olemassaolosta he ovat varmoja. Ja nuo vessajutut? Ne ovat heidÀn turvasatamansa. SiellÀ ei tarvitse kohdata ÀlyÀ, empatiaa
Huhhuhh pitkÀ teksti.
Kuulepas nyt poika. đŽđ»-vaari panee pisteen nyt ja iĂ€ti tĂ€lle sinun nĂ€ppĂ€imistörunkkailulle.
Sinun kommentti haisee kuin vanha saapas saunan takana: joka on hikinen, tarpeeton ja unohtunut. Se vastaa siis aivan sinun smegmaista pippeliÀsi jota et ole pessyt vuosiin.
TÀmÀ ei ole mikÀÀn huutokauppa. Jos poika sinun ainoa kontribuutio keskusteluun on alapÀÀstÀ kumpuava huokaus, niin meneppÀ nyt, poika, vaikka ulos housut kintuissa ja kysy itseltÀsi mitÀ helvettiÀ puuhaat.
Saat peevelin peijooni muuten isÀn isÀsi kÀdestÀ, niin ettÀ perskannikkasi hohkaavat kuin takkatuli iltahÀmÀrÀssÀ.