Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4317)
TykkÀyksiÀ satelee komeilta julkkismiehiltÀ TinderissÀ .
Sellainen olis kyllÀ oikeesti ihan painajainen.
Olet mies (A) kaikinpuolin ihana ja minun makuun. Tuntuu niin hyvÀlle nÀhdÀ sua, vaikka nÀemme harvoin. Harmi kun mulla ei ole tsÀÀnssejÀ sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Juu sama mulla, mut ulkomaita myöten böönÀt swaippaa mua. Mut en mÀ haluu tiÀks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. đ
HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. đ
Oletko varma, ettei ole toivoa?
Olen. HĂ€n on varattu nainen ja muut faktat puhuvat puolestaan.
Jaahas, huomenna liikenteeseen. Jos olet siellĂ€, saatan muuttaa suuntaani. Mun poker face is gone. Loistaisin varmaan kuin Naantalin aurinko. Köpelösti kĂ€vis đ€Ł Pakko rauhoittaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ne kaikki lukuisat komeat julkkismiehet Tintsussa! Varmasti ovat aitoja profiileja.
Vierailija kirjoitti:
Syön pÀÀni ihan just
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀÀ voi mennÀ nÀin
MikÀ ja miten mennÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu sama mulla, mut ulkomaita myöten böönÀt swaippaa mua. Mut en mÀ haluu tiÀks
Tuomas ÀlÀ valehtele, oot pannu puolta eurooppaa
KyllÀ tÀÀ voi mennÀ just nÀin. MitenkÀ muutenkaan.
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Vierailija kirjoitti:
SinÀ ja minÀ
Ei, minÀ ja hÀn.
Miehenkorkuiset aallot, kyllÀpÀ keinuttaa
Jotenkin mulla on sellanen tunne, ettÀ koska huomenna on merkittÀvÀ erityinen pÀivÀ mulle , et tiedÀ siitÀ mutta on, erityistÀ ohjelmaa ja sellasta elÀmÀn eteenpÀin menemistÀ.. ja sulla on huomenna erityinen pÀivÀ kun oot taas siellÀ, missÀ viimeksi oli erilaista ja poikkeuksellista sullekin, kun olin susta aivan taivaassa.. niin miten se vaan tuntuu siltÀ ettÀ huominen on just se pÀivÀ kun sÀ ilmestyt taas jostain takavasemmalta. Se on vaan mun traumat kun kiinnittyy sun traumoihin, ja toisinpÀin, mÀ olen kasvamassa ulos tÀstÀ ja siitÀ tunteesta ettÀ mÀ olen viallinen kuten sinÀkin. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ ja minÀ
Liian myöhÀistÀ rakas. En oo nyt siellÀ kattomassa, asioita joita heitit pois
Kenelle?
Sivulta