Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on mennyt ihan naurettavaksi. Antaisin ton tehdÀ vaikka mitÀ mulle.
Ton?
ĂlĂ€ nyt taas.
Puhut kaivatusta "tuona". LÀhinnÀ sitÀ ihmettelin. Onko hÀn siinÀ ihan vieressÀ vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Ikkuna huurussa kun se ilmestyy. đ„”
Lopeta se mummoille runkkaaminen siellÀ yksiössÀ poika!
đŽđ» saat muuten remmistĂ€!
Jollain meni taas tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minun tÀytyy kypsÀÀn ikÀÀn ehtineenÀ naisena tunnustaa ja kysyÀ, onko muita samanlaisia. Minulla on nimittÀin jonkinlainen esinahkafetissi. En tiedÀ mistÀ se tulee, mutta pikkutyttönÀ kumminkin saunassa nÀin miehillÀ joskus nÀin ja joskus noin. Pohdin mielessÀni sen merkitystÀ, siinÀ iÀssÀ vailla mitÀÀn seksuaalista. Myöhemmin minun on kiehtonut varsinkin se "pitkÀ". Ja kysyit "haittaako" se. Haittaa se, hÀiritsee ja omalla tavallaan kiihottaa sellainen runsas, norsumaisen paksu, miehekÀs esinahka, joka hauskasti vetÀytyy ja rullautuu terskan rÀystÀÀn taakse. Se nyt vaan saa minut kerrassaan hullaantumaan ja ajattelemaan, kuinka hurmaavaa olisi tai on pÀÀstÀ sille kihlautumaan.
Olet kyllÀkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
Toni? Jota L kaipaa?
Vetree kissa ei yhtÀÀn mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
ĂlĂ€ nyt taas.
Puhut kaivatusta "tuona". LÀhinnÀ sitÀ ihmettelin. Onko hÀn siinÀ ihan vieressÀ vai kuinka?
Joku iski puolustamaan naisen kunniaa ? Kiva sivusta đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ nyt pistĂ€ lisÀÀ vettĂ€ myllyyn đ ei sillĂ€, popcornit haettava, kyllĂ€hĂ€n nĂ€itĂ€ sun juttuja mielellÀÀn kuuntelee
SinÀ ja minÀ Nummirockissa
SinÀ ja minÀ bajamajassa
SinÀ ja minÀ aamukasteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
ĂlĂ€ nyt taas.
Se on monimutkainen yhtÀlö. Kaikilla ei ole ruusuisia kaivattuja.
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€ emoji oli đ€ hyvin toimii
Ei toimi kaikki. Osa noista pallopÀistÀkin muuntuu kahdeksi tai katoaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
ĂlĂ€ nyt taas.
Se on monimutkainen yhtÀlö. Kaikilla ei ole ruusuisia kaivattuja.
Millainen sulla sitten on?
Ekon kuolema on vain kÀÀrmeen uuden nahan luonti. Eko ei kuole vaan uusi tulee vanhan alta.
Siksi vanha eko ei ole uutta parempi eko.
Ekon kuolema on ekoteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ nyt pistĂ€ lisÀÀ vettĂ€ myllyyn đ ei sillĂ€, popcornit haettava, kyllĂ€hĂ€n nĂ€itĂ€ sun juttuja mielellÀÀn kuuntelee
Kahvinpuruja sinne laittaisin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton?
Toni? Jota L kaipaa?
Tuo=toi, tuon=ton, tÀmÀ=tÀÀ, tÀmÀn=tÀn, tÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀstÀ jotakin aikoo, sellainen hetki koittaa joskus. Se voi tulla vahingossa tai sovitusti. Tuleeko reaktio jostakin kontrollin menettÀmisen pelosta vai mistÀ? Mulla ei olisi ongelmaa nÀyttÀÀ, ettÀ tykkÀÀn, jos aikoinaan ei olisi tapahtunut, mitÀ tapahtui.
Jos ongelmaa ei ole, niin sinÀ otat yhteyttÀ hÀneen ja kerrot, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Ikkuna huurussa kun se ilmestyy. đ„”
Toimii vaan hyvin nĂ€köesteestĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin sinÀ. Taas oot ghostannut mut. Pakko kai itse taas kerjÀttÀvÀ huomiota! :D
Jos toinen ei vastaa, ei pidÀ yhteyttÀ aktiivisesti, niin syystÀ tekee niin, ei kannata kerjÀtÀ. Vaikuttaa ruikutukselta. T. Ruikutustuomari
Montakohan ihmistÀ sinÀkin olet kohdellut kuvailemallasi tavalla "ruikutustuomari"?
No kuule, se johtuu siitÀ, ettÀ osa keskustelijoista on yhÀ henkisesti siinÀ vaiheessa, missÀ kivekset eivÀt ole laskeutuneet eivÀt fyysisesti, eivÀtkÀ henkisesti.
KehittymÀttömÀt, ujot pienet pallukat siellÀ jossain heidÀn ajatuskuilun ylÀpuolella, heiluvat heilumassa epÀvarmuuden ja egon vÀlimaastossa.
He eivÀt keskustele he kompensoivat. He eivÀt kuuntele he lÀpsyttelevÀt verbaalisia mÀrkiÀ mikropeniksiÀÀn, toivoen ettÀ joku nauraa samalla kun he mikropenismiekkailevat omissa isÀn ja Àidin omistamissa kuutioissaan.
He eivÀt tuo sisÀltöÀ he tuovat mikropeniksensÀ pöytÀÀn ja esille, koska se on ainoa asia, jonka olemassaolosta he ovat varmoja. Ja nuo vessajutut? Ne ovat heidÀn turvasatamansa. SiellÀ ei tarvitse kohdata ÀlyÀ, empatiaa tai mitÀÀn siellÀ he voivat vain kohdata kaikuvan ÀÀnen omista pierustaan ja toivoa, ettÀ joku vastaisi niihin.