Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut pestÀ hampaita tÀnÀÀn, hÀpeÀn. YleensÀ vÀhintÀÀn kerran pÀivÀssÀ yli 6min jynssÀÀn.
Ehtii vielÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin paras tÀmÀn ketjun valvojaksi, koska olen toiminut vajaamielishoitajana.
Milloin tuollainen työnimimke on ollut olemassa? Joskus sota-aikana?
90-luvun loppupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Oot stnan kuuma.
Ootahan et pÀÀsen kuntoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Olisin paras tÀmÀn ketjun valvojaksi, koska olen toiminut vajaamielishoitajana.'
Hohhoijaa. Ei mi-nul-ta.
Seriously, bro. đ„ž
đ Da badass mystic đ
đđđđđ
"No ei ole loistava, jos jÀÀt tuossakin jankkaamaan siitÀ kalojen solmusta, kun minÀ kirjoitin yleisestÀ typeryydestÀ ja lukutaidosta tÀÀllÀ :D "
Sulla itsellÀsi on nÀköjÀÀn pahasti puuttellinen lukutaito sitten. Jankutit tuosta lukutaidon puutteesta jo heti ekassa vastauksessa mulle. Sitten ei ollutkaan muka kyse siitÀ etten ymmÀrtÀnyt kalojen solmua.
"oh she's sweet but a psycho a little bit psycho, at night she's screamin' ma ma ma out my mind"
Vierailija kirjoitti:
Oot stnan kuuma.
MinkÀ tyyliselle ihmiselle?
Jankuttajia emojeita, ohista = hemmetin tylsÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin paras tÀmÀn ketjun valvojaksi, koska olen toiminut vajaamielishoitajana.
Milloin tuollainen työnimimke on ollut olemassa? Joskus sota-aikana?
90-luvun loppupuolella.
EipÀ ois uskonut ettÀ vielÀ 90-luvulla on ollut tuollainen potilaita pilkkaava nimike työnimikkeenÀ. No pidettiinhÀn niitÀ ho mojakin kyllÀ mie li sai raina vielÀ 80-luvulla, ettÀ melko henkisesti epÀkehittyneitÀ on olleet pÀÀttÀjÀtkin silloin.
Vierailija kirjoitti:
"oh she's sweet but a psycho a little bit psycho, at night she's screamin' ma ma ma out my mind"
Sannan kappale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut pestÀ hampaita tÀnÀÀn, hÀpeÀn. YleensÀ vÀhintÀÀn kerran pÀivÀssÀ yli 6min jynssÀÀn.
Ehtii vielÀ.
No meen đŠ·
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinÀ et ole sekaantunut mihinkÀÀn tarotteihin. (nn)
En tod., enkÀ myöskÀÀn horoskooppeihin, kristalleihin tai muihin hihhulihommiin.
Vierailija kirjoitti:
Jankuttajia emojeita, ohista = hemmetin tylsÀÀ!
TylsÀt ihmiset on tylsiÀ. ViihdytÀ itse itseÀs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀnsÀ rakkautta etsii vain ihmiset, jotka pakenevat itseÀÀn ja jotka eivÀt osaa olla yksin.
Se on juuri noin. Oikeasti he eivÀt löydÀ sitÀ aitoa rakkautta koskaan.
Sivusta naiselta
Aikamoista yleistystÀ. EiköhÀn suurinosa ihmisistÀ, jotka myös pÀrjÀÀvÀt yksin, myös ihan etsi rakkautta jos sitÀ ei ole sattunut tulemaan vastaan, koska se tuo elÀmÀÀn kuitenkin niin paljon sisÀltöÀ.
Miehet etsii vain seksiÀ ja moni nainen on luovuttanut rakkauden etsimisen suhteen, kun on huomannut tÀmÀn. Veikkaisin ettÀ siis hyvin harva etsii rakkautta. EhkÀ vain saduissa, mutta ei enÀÀ irl.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinÀ et ole sekaantunut mihinkÀÀn tarotteihin. (nn)
En tod., enkÀ myöskÀÀn horoskooppeihin, kristalleihin tai muihin hihhulihommiin.
HyvÀ, koska joku kerran tÀssÀkin ketjussa listasi mitkÀ horoskoopit ei sovi yhteen. MeidÀn horoskoopit ei tietenkÀÀn sen mukaan sopineet.
Vierailija kirjoitti:
Oho, Meni viestin s en suuriin, kun oli kielletty nimi nÀköjÀÀn mukana.
Piti kysyÀ ettÀ: MitÀ te luetunymmÀrtÀjÀt olette saaneet irti esim. niistÀ p u p p a -ketjuista? Kun mulle ei oikein koskaan avautunut.
Siis miksi lukisin tuollaisia ketjuja? KyllÀhÀn tÀllÀ palstalla voi ja kannattaa ihan otsikoiden perusteella valita mitÀ ketjuja ylipÀÀtÀÀn avaa, ja harva on avaamisen arvoinen.
Tosi alavireinen pĂ€ivĂ€ ollut. Terkkuja sulle, Rakastan đ€
KÀvÀisin tuossa asioimassa ja löysin taas vahingossa pojalleni paidan. SyytÀn paitaa tÀstÀ pakko-oireisesta ostotoiminnastani sillÀ paidassa oli herkullisen nÀköinen banaani ja se oli alennuksessa. En syytÀ itseÀni siitÀ ettÀ kÀvelin liikkeeseen tietoisena siitÀ mitÀ teen.
Oot stnan kuuma.