Miksi ihminen tarvitsee herätyskellon
En kysy miksi sinun pitää herätä tuottamaan rahaa, jo ennestään rikkaille. Vai loiko jumala herätyskellon? Miksi apinoilla ei ole herätyskelloa? Eikö levännyt ihminen herää kun on nukkunut tarpeeksi? Nukutko ikuisesti ja et tuota mitään jos et omistaisi herätyskelloa. Ainoa syy jonka itse keksin on raha ja kapitalismi.
Kommentit (26)
oon kuullu huhuja että jotkut vielä 8nousevat tosi aikaisin ja menevät töihin, liekkö vaan legendaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei miksikään kun sellainen on paskimmassakin mummokännykässä.
Niin mikä on?
Herätyskellot ovat rangaistus jostakin. Herätyskellon keksijä olisi pitänyt hoidella heti.
Olen aamu-uninen ja lähetettävä lapset kouluun <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä on?
Herätys- toiminto. Eri asia kuin herätyskello =)
Vierailija kirjoitti:
oon kuullu huhuja että jotkut vielä 8nousevat tosi aikaisin ja menevät töihin, liekkö vaan legendaa...
Käyn töissä.
Mielestäni herätys 5:00 ei ole aikaisin.
Aikaisin olisi 3:00
Pitäähän sinunkin joskus herätä Kelan ja sossunvirkailijan aamutapaamiseen? Vai eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä.
Mielestäni herätys 5:00 ei ole aikaisin.
Aikaisin olisi 3:00
On se aikaisin, ihan virallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sinunkin joskus herätä Kelan ja sossunvirkailijan aamutapaamiseen? Vai eikö?
Suojatyöpaikan omaavat äm mät voi soitella udelleen, kun oikea työvoima jaksaa herätä. Etkä tainnut tajuta mitään aloituksesta?
Eli et kyseenalaista elämäsi tarkoitusta?
Menen nukkumaan, kun väsyttää ja herään kun ei enää väsytä. Aika leppoisaa, kun ei tarvi kellosta välittää.
Näinhän se on. Harvemmin sitä tuli työttömänä laitettua herätyskelloa herättämään.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivän aikoja olen aina sopinut.
Voi reppana, siinäpä pulma. Jopa linnuilla on muuten sisäinen kello, linnut eivät ole kapitalistiteja eivätkä loisi. Ruokkivat myös jälkeläisensä!
Vierailija kirjoitti:
Olen aamu-uninen ja lähetettävä lapset kouluun <3
No nuku pitkään ja opeta lapsille itse.
Vierailija kirjoitti:
Voi reppana, siinäpä pulma. Jopa linnuilla on muuten sisäinen kello, linnut eivät ole kapitalistiteja eivätkä loisi. Ruokkivat myös jälkeläisensä!
Ja käki kukkuu!
Ei ole kellolle ollut tarvetta aikoihin. Tulen ja menen niinkuin huvittaa.