Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
MinÀ osaan olla yksin. Tarvitsen yksinoloa ja tykkÀÀn siitÀ. Kun muutan, se tarkoittaa osittaista eroa lapsista ja toki jonkinlaista henkistÀ yksinÀisyyttÀ. Myös jotkin muut asiat huolettavat.
MinÀkin osaan olla yksin, se on voimavara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ tahansa soft mystikko ei kÀy, pitÀÀ olla pahis.
EntÀ jos on kuitenkin hyvis vakkei ehkÀ nÀytÀkÀÀn siltÀ?
Se olisi parasta. :) En voi olla sellaisen kanssa joka oikeasti rikkoisi minut, edes kevyemmÀssÀ mielessÀ.
Vierailija kirjoitti:
MennÀÀn lenkille koko kaipausremmi!
Olipas muuten raikas ilma! Juuri lenkiltÀ tulin.
Vierailija kirjoitti:
ItsensÀ kehittÀmisestÀ puheen ollen, olen loputtoman tylsÀ tyyppi. Minulla on intrapsyykkiset reflektioni vain. terv. ihmisfoobikko
Joku voi tykÀtÀ eikÀ kokea kuitenkaan niin tylsÀksi ihan aina jos vaikka jutut natsaavat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa Joulun odotusta. Piparia Tonttuja ja KilttejĂ€ Poroja đ
mmm piparia đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ tahansa soft mystikko ei kÀy, pitÀÀ olla pahis.
EntÀ jos on kuitenkin hyvis vakkei ehkÀ nÀytÀkÀÀn siltÀ?
Se olisi parasta. :) En voi olla sellaisen kanssa joka oikeasti rikkoisi minut, edes kevyemmÀssÀ mielessÀ.
HyvÀ kuulla ja sanoisin vielÀpÀ ettÀ oikea vastaus.
Oot mun sydÀmeni uus villitys. TÀn pÀivÀn ihanalle <3 Rakastan kaikkea mitÀ sanot, sekÀ ilmeitÀ ja eleitÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Ketju pahentaa tÀtÀ "kaipausta". JÀÀtÀvÀÀ. Pakko lopettaa.
Toivoisin ainakin, ettÀ edes jotenkin tavoittaisin kaipuuni kohteen tÀmÀn ketjun kautta ja jaksaisin talvea paremmin. Aika epÀtoivoista kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa ettÀ pÀÀsen tekemÀÀn jonkun naisen superonnelliseksi (sinkku siis olen nyt). nn
Et kai mun takia eronnut?
Voin luvata etten ole kaivattusi. ElÀmÀssÀni ei ole ketÀÀn naista josta olisin eronnut, eikÀ ketÀÀn josta saisin suhteen, vielÀ. Olen siis sinkku vapaalla jalalla.
Mutta mitÀ tÀssÀ ketjussa teet jos ei elÀmÀssÀsi ole kaipauksen kohdetta..?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinÀ et ole sekaantunut mihinkÀÀn tarotteihin. (nn)
Joskus on kyllÀ tullut Tarotia kuunneltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ItsensÀ kehittÀmisestÀ puheen ollen, olen loputtoman tylsÀ tyyppi. Minulla on intrapsyykkiset reflektioni vain. terv. ihmisfoobikko
Joku voi tykÀtÀ eikÀ kokea kuitenkaan niin tylsÀksi ihan aina jos vaikka jutut natsaavat yhteen.
Niin, ja aina voin ryhtyÀ oman elÀmÀni Emily Dickinsoniksi Quiet Passion:istiksi reflektio-intrapsyykeunieni kanssa <3 terv. ihmisfoobikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinÀ et ole sekaantunut mihinkÀÀn tarotteihin. (nn)
Joskus on kyllÀ tullut Tarotia kuunneltua.
Juu, Tarot on hyvÀ.
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Meni viestin s en suuriin, kun oli kielletty nimi nÀköjÀÀn mukana.
Piti kysyÀ ettÀ: MitÀ te luetunymmÀrtÀjÀt olette saaneet irti esim. niistÀ p u p p a -ketjuista? Kun mulle ei oikein koskaan avautunut.
Siis miksi lukisin tuollaisia ketjuja? KyllÀhÀn tÀllÀ palstalla voi ja kannattaa ihan otsikoiden perusteella valita mitÀ ketjuja ylipÀÀtÀÀn avaa, ja harva on avaamisen arvoinen.
No mutta osa tÀmÀnkin ketjun viesteistÀ on ihan yhtÀ sekavia. Sitten niitÀ pitÀis muka osata lukea ja ymmÀrtÀÀ.
Skippaat ne mitkÀ ei kiinnosta. Kuuluu myös hyvÀÀn lukutaitoon osata silmÀilemÀllÀ valita mitÀ lukee ja minkÀ ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jankuttajia emojeita, ohista = hemmetin tylsÀÀ!
Eikös tÀmÀ kaikki alkanut nÀistÀ emoji kammoisista ettÀ niitÀ ei saa kÀyttÀÀ, ite en ainakaan laita kaipauksen perÀÀn emojeja enkÀ kyllÀ kaipaakaan, ilman emojia tylsÀ neutraali viesti
Vierailija kirjoitti:
MistÀ saisi lisÀÀ virtaa.
EhkÀ lataudut sen jÀlkeen kun tuo tila on tehnyt tehtÀvÀnsÀ. Menin itse eilen sÀnkyyn jo yhdeksÀltÀ, olen ollut aika kovilla ja nyt ihan rikki poikki ja valmiina hautaan. VÀsÀhdin tÀnÀÀnkin jo kaupungilta kotiin tullessa alkuillasta ja suunnittelen taas yhdeksÀn aikaan sÀnkyyn menemistÀ. PistÀn Keko Salatan Comfort zonen pyörimÀÀn jos en ole heti ihan valmiina nukkumaan. Kuuntelen sitÀ hetken aikaa ja rentoudun.
Muistetaan se inhimillisyys, elÀmÀ ei ole yksin kÀsissÀmme kuitenkaan. KyllÀ joku dorkakin saattaa vÀlttyÀ vankilalta.