Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (3358)

Vierailija
2961/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minÀkÀÀn tajunnut ylÀsolmua kaloissa, mitÀ lie tarkoitti, ehkÀ se oli vihje jollekin tietylle

No tÀÀllĂ€ nyt harva tajuaa mistÀÀn mitÀÀn. HirveĂ€ tarve kommentoida, vaikka perus lukutaitokin puutteellinen. Itse olen vĂ€hĂ€n huono sietĂ€mÀÀn typeryyttĂ€, varsinkin jos ne typerĂ€t pakottaa typeryyttÀÀn muille eivĂ€tkĂ€ tajua olla hiljaa. 

Vierailija
2962/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

tai miestÀ*

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SyvissÀ vesissÀ ne isot kalat ui....

Vierailija
2964/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minÀkÀÀn tajunnut ylÀsolmua kaloissa, mitÀ lie tarkoitti, ehkÀ se oli vihje jollekin tietylle

No tÀÀllĂ€ nyt harva tajuaa mistÀÀn mitÀÀn. HirveĂ€ tarve kommentoida, vaikka perus lukutaitokin puutteellinen. Itse olen vĂ€hĂ€n huono sietĂ€mÀÀn typeryyttĂ€, varsinkin jos ne typerĂ€t pakottaa typeryyttÀÀn muille eivĂ€tkĂ€ tajua olla hiljaa. 

Ei kuulu yleisivistykseen tietÀÀ mitÀÀn horoskooppihuuhaata. Ei etenkÀÀn sen nippelitietoja. 

Vierailija
2965/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SyvissÀ vesissÀ ne isot kalat ui....

En minÀ halua mitÀÀn isoa kalaa, vaan sen fiksuimman, kauneimman ja suloisimman!

Vierailija
2966/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ lĂ€hen nyt heittĂ€mÀÀn verkot veteen. Nappaa ylĂ€solomuun tai alasolomuun, kuhan nappaat. Siis minut, ei kuhaa đŸ€ȘđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
2967/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu yleisivistykseen tietÀÀ mitÀÀn horoskooppihuuhaata. Ei etenkÀÀn sen nippelitietoja. 

MÀ tajusin tuon heti, enkÀ tod usko horoskooppeihin tai lue tollasesta sheissestÀ, total turn off. Sivusta

Vierailija
2968/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ElÀmÀnsÀ rakkautta etsii vain ihmiset, jotka pakenevat itseÀÀn ja jotka eivÀt osaa olla yksin.

Vierailija
2969/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmĂ€rsit lukemasi, niin EN vastannut puhelimeen kun hĂ€ssin. Eli lue paremmin ennen kuin kommentoit. 

Ja kyseistÀ kaveria ei haitannut - hÀn oli itse sellainen, ettÀ nÀytti minulle joskus mm. seksivideoita itsestÀÀn ja poikaystÀvÀstÀÀn, mikÀ oli mun mielestÀ liikaa. EttÀ ÀlkÀÀpÀ taas tehkö omia oletuksianne..

Ja sama viesti kaikille ko. viestin peukuttajille, joita oli ainakin 13kpl.. miten voi olla noin huono lukutaito? :D Noin monella? Kun ihan selvÀsti luki, ettÀ puhui puhelimessa KUN mies alkoi haluamaan seksiÀ.. eli ei vastattu kesken hÀssimisen.

Lukisitte joskus jotain muutakin kuin palstaa, niin ette olisi noin huonoja.

Luitko itse ketjun otsikon ennenkuin kirjoitit? Voi johtua myös aiheesta.

Vierailija
2970/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ tajusin tuon heti, enkÀ tod usko horoskooppeihin tai lue tollasesta sheissestÀ, total turn off. Sivusta

Okei. MÀ luulin ettÀ se on joku kahdenkeskinen juttu jollakin. Joku hauska heitto kalareissulla tai jotain josta toinen tunnistaa sitten tÀltÀ.

Vierailija
2971/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ElÀmÀnsÀ rakkautta etsii vain ihmiset, jotka pakenevat itseÀÀn ja jotka eivÀt osaa olla yksin.

MinÀ haen elÀmyksiÀ suhteelta. Yksin on tylsÀÀ.

Vierailija
2972/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taroteista katson kaiken oleellisen ;)

Vierailija
2973/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisin paras tÀmÀn ketjun valvojaksi, koska olen toiminut vajaamielishoitajana.

Vierailija
2974/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ElĂ€mĂ€nsĂ€ rakkautta on turha etsiĂ€. Se tulee itsestÀÀn, jos niin on tarkoitettu. 

Vierailija
2975/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuollainen työnimimke on ollut olemassa? Joskus sota-aikana?

Vierailija
2976/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Semmonen badass mystikkonainen olisi aika kuuma.

Vierailija
2977/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri noin. Oikeasti he eivĂ€t löydĂ€ sitĂ€ aitoa rakkautta koskaan. 

Sivusta naiselta 

Vierailija
2978/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ lĂ€hen nyt heittĂ€mÀÀn verkot veteen. Nappaa ylĂ€solomuun tai alasolomuun, kuhan nappaat. Siis minut, ei kuhaa đŸ€ȘđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

HyvĂ€ juttu bro! 😂

Vierailija
2979/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voit tulla aina niiden tarot-korttejen kanssa tÀnne ;) nn

Vierailija
2980/3358 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sun pÀÀnsisÀisessÀ harhasairaalassa vai?