Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minÀkÀÀn tajunnut ylÀsolmua kaloissa, mitÀ lie tarkoitti, ehkÀ se oli vihje jollekin tietylle
No tÀÀllÀ nyt harva tajuaa mistÀÀn mitÀÀn. HirveÀ tarve kommentoida, vaikka perus lukutaitokin puutteellinen. Itse olen vÀhÀn huono sietÀmÀÀn typeryyttÀ, varsinkin jos ne typerÀt pakottaa typeryyttÀÀn muille eivÀtkÀ tajua olla hiljaa.
Ei kuulu yleisivistykseen tietÀÀ mitÀÀn horoskooppihuuhaata. Ei etenkÀÀn sen nippelitietoja.
Vierailija kirjoitti:
SyvissÀ vesissÀ ne isot kalat ui....
En minÀ halua mitÀÀn isoa kalaa, vaan sen fiksuimman, kauneimman ja suloisimman!
MĂ€ lĂ€hen nyt heittĂ€mÀÀn verkot veteen. Nappaa ylĂ€solomuun tai alasolomuun, kuhan nappaat. Siis minut, ei kuhaa đ€Șđ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minÀkÀÀn tajunnut ylÀsolmua kaloissa, mitÀ lie tarkoitti, ehkÀ se oli vihje jollekin tietylle
No tÀÀllÀ nyt harva tajuaa mistÀÀn mitÀÀn. HirveÀ tarve kommentoida, vaikka perus lukutaitokin puutteellinen. Itse olen vÀhÀn huono sietÀmÀÀn typeryyttÀ, varsinkin jos ne typerÀt pakottaa typeryyttÀÀn muille eivÀtkÀ tajua olla hiljaa.
Ei kuulu yleisivistykseen tietÀÀ mitÀÀn horoskooppihuuhaata. Ei etenkÀÀn sen nippelitietoja.
MÀ tajusin tuon heti, enkÀ tod usko horoskooppeihin tai lue tollasesta sheissestÀ, total turn off. Sivusta
ElÀmÀnsÀ rakkautta etsii vain ihmiset, jotka pakenevat itseÀÀn ja jotka eivÀt osaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ymmÀrsit lukemasi, niin EN vastannut puhelimeen kun hÀssin. Eli lue paremmin ennen kuin kommentoit.
Ja kyseistÀ kaveria ei haitannut - hÀn oli itse sellainen, ettÀ nÀytti minulle joskus mm. seksivideoita itsestÀÀn ja poikaystÀvÀstÀÀn, mikÀ oli mun mielestÀ liikaa. EttÀ ÀlkÀÀpÀ taas tehkö omia oletuksianne..Ja sama viesti kaikille ko. viestin peukuttajille, joita oli ainakin 13kpl.. miten voi olla noin huono lukutaito? :D Noin monella? Kun ihan selvÀsti luki, ettÀ puhui puhelimessa KUN mies alkoi haluamaan seksiÀ.. eli ei vastattu kesken hÀssimisen.
Lukisitte joskus jotain muutakin kuin palstaa, niin ette olisi noin huonoja.
Luitko itse ketjun otsikon ennenkuin kirjoitit? Voi johtua myös aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ tajusin tuon heti, enkÀ tod usko horoskooppeihin tai lue tollasesta sheissestÀ, total turn off. Sivusta
Okei. MÀ luulin ettÀ se on joku kahdenkeskinen juttu jollakin. Joku hauska heitto kalareissulla tai jotain josta toinen tunnistaa sitten tÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀnsÀ rakkautta etsii vain ihmiset, jotka pakenevat itseÀÀn ja jotka eivÀt osaa olla yksin.
MinÀ haen elÀmyksiÀ suhteelta. Yksin on tylsÀÀ.
Olisin paras tÀmÀn ketjun valvojaksi, koska olen toiminut vajaamielishoitajana.
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀnsÀ rakkautta on turha etsiÀ. Se tulee itsestÀÀn, jos niin on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuollainen työnimimke on ollut olemassa? Joskus sota-aikana?
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri noin. Oikeasti he eivÀt löydÀ sitÀ aitoa rakkautta koskaan.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ lĂ€hen nyt heittĂ€mÀÀn verkot veteen. Nappaa ylĂ€solomuun tai alasolomuun, kuhan nappaat. Siis minut, ei kuhaa đ€Șđ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
HyvĂ€ juttu bro! đ
Vierailija kirjoitti:
Ai sun pÀÀnsisÀisessÀ harhasairaalassa vai?