Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minÀkÀÀn tajunnut ylÀsolmua kaloissa, mitÀ lie tarkoitti, ehkÀ se oli vihje jollekin tietylle
No tÀÀllÀ nyt harva tajuaa mistÀÀn mitÀÀn. HirveÀ tarve kommentoida, vaikka perus lukutaitokin puutteellinen. Itse olen vÀhÀn huono sietÀmÀÀn typeryyttÀ, varsinkin jos ne typerÀt pakottaa typeryyttÀÀn muille eivÀtkÀ tajua olla hiljaa.
Ei kuulu yleisivistykseen tietÀÀ mitÀÀn horoskooppihuuhaata. Ei etenkÀÀn sen nippelitietoja.
Luetun ymmÀrtÀminen kuitenkin kuuluu.. lukutaito on se pohja, mistÀ kaikki lÀhtee.
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla aina niiden tarot-korttejen kanssa tÀnne ;) nn
Ironista kyllÀ, koska olen se sama joka leimasi horoskoopit skeidaksi. Mutta joissain asioissa voin tehdÀ poikkeuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minÀkÀÀn tajunnut ylÀsolmua kaloissa, mitÀ lie tarkoitti, ehkÀ se oli vihje jollekin tietylle
No tÀÀllÀ nyt harva tajuaa mistÀÀn mitÀÀn. HirveÀ tarve kommentoida, vaikka perus lukutaitokin puutteellinen. Itse olen vÀhÀn huono sietÀmÀÀn typeryyttÀ, varsinkin jos ne typerÀt pakottaa typeryyttÀÀn muille eivÀtkÀ tajua olla hiljaa.
Ei kuulu yleisivistykseen tietÀÀ mitÀÀn horoskooppihuuhaata. Ei etenkÀÀn sen nippelitietoja.
Luetun ymmÀrtÀminen kuitenkin kuuluu.. lukutaito on se pohja, mistÀ kaikki lÀhtee.
Luetun ymmÀrtÀminen on mulla loistava, vaan ei auta tÀssÀ tapauksessa, kun ylÀsolmut on jo sitÀ nippelitietoa mitÀ ei tarvi tietÀÀ. Kaloilla taas on monta merkitystÀ. Ne merkitsee myös kaloja meressÀ, jÀrvissÀ tai vaikka ruokapöydÀssÀ jne.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen badass mystikkonainen olisi aika kuuma.
Mulle taiteilija tai psykolookki ;) đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀnsÀ rakkautta etsii vain ihmiset, jotka pakenevat itseÀÀn ja jotka eivÀt osaa olla yksin.
Se on juuri noin. Oikeasti he eivÀt löydÀ sitÀ aitoa rakkautta koskaan.
Sivusta naiselta
Aikamoista yleistystÀ. EiköhÀn suurinosa ihmisistÀ, jotka myös pÀrjÀÀvÀt yksin, myös ihan etsi rakkautta jos sitÀ ei ole sattunut tulemaan vastaan, koska se tuo elÀmÀÀn kuitenkin niin paljon sisÀltöÀ.
LuetunymmÀrtÀmisestÀ ei ole kauheasti tÀssÀ ketjussa hyötyÀ, kun puolet porukassa on jossain psykoosissa ja selittÀÀ mitÀ ihmeellisempiÀ juttuja omituisilla tekstiasetteluilla. SiinÀ ei tarvi ymmÀrtÀÀ muuta kuin, ettÀ ei ole tuollakaan kyllÀ ihan kaikki muumit laaksossa.
Moni löytÀÀ toisensa myös sillÀ kun ihan tarkoituksella hakeutuu paikkoihin ja deittisovelluksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, tuplaosuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Olisin paras tÀmÀn ketjun valvojaksi, koska olen toiminut vajaamielishoitajana.'
Hohhoijaa. Ei mi-nul-ta.
Seriously, bro. đ„ž
đ Da badass mystic đ
Eiks sun pitÀnyt poistua, ainakin sanoit niin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, tuplaosuma.
Tai osua tÀnnekin. Taiteilija olen ja lookkikin on aika psyko
Tarotit njet! Ei minulta.
Lettuun en kajoa..
Ei n+n, vain m, ja
vain M-sigma! đ
Vierailija kirjoitti:
LuetunymmÀrtÀmisestÀ ei ole kauheasti tÀssÀ ketjussa hyötyÀ, kun puolet porukassa on jossain psykoosissa ja selittÀÀ mitÀ ihmeellisempiÀ juttuja omituisilla tekstiasetteluilla. SiinÀ ei tarvi ymmÀrtÀÀ muuta kuin, ettÀ ei ole tuollakaan kyllÀ ihan kaikki muumit laaksossa.
Rakkaudettomuus hikikomorilla aiheuttaa tunnetusti kutistumista pimpin kuvien ÀÀrelle :9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudettomuus hikikomorilla aiheuttaa tunnetusti kutistumista pimpin kuvien ÀÀrelle :9
Varmaankin niin. Sitten kun ei nÀe ihmisiÀ, niin iskee se psykoosi ja tullaan suoltamaan jotain sekavaa palstalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmÀrtÀminen on mulla loistava, vaan ei auta tÀssÀ tapauksessa, kun ylÀsolmut on jo sitÀ nippelitietoa mitÀ ei tar
No ei ole loistava, jos jÀÀt tuossakin jankkaamaan siitÀ kalojen solmusta, kun minÀ kirjoitin yleisestÀ typeryydestÀ ja lukutaidosta tÀÀllÀ :D
Oho, Meni viestin s en suuriin, kun oli kielletty nimi nÀköjÀÀn mukana.
Piti kysyÀ ettÀ: MitÀ te luetunymmÀrtÀjÀt olette saaneet irti esim. niistÀ p u p p a -ketjuista? Kun mulle ei oikein koskaan avautunut.
Vierailija kirjoitti:
Taroteista katson kaiken oleellisen ;)
MinÀ vain kuuntelen itseÀni nykyisin. Olen tainnut tukea jo osuuteni.
En jaksanut pestÀ hampaita tÀnÀÀn, hÀpeÀn. YleensÀ vÀhintÀÀn kerran pÀivÀssÀ yli 6min jynssÀÀn.
Toivottavasti sinÀ et ole sekaantunut mihinkÀÀn tarotteihin. (nn)