Nää ihmiset ketkä naureskelee tolle bussijupakalle ei itsekää uskaltais mennä sinne :D
Se on ihan oikeasti fakta juttu, ne vaan huutaa ja nauraa. Ei ne sinne menis itse :D Ja nää julkkikset ketkä nyt menee sinne hyvesignaloimaa ja esittämää että eihän täällä ole mitää ni muuttakaa sinne. Sille on syynsä miksi jokainen vähänkin pätää omaava ihminen muuttaa ihan toiselle puolelle kaupunkia. Jos mitää ongelmaa ei ole niin siellähän on halpoja asuntoja muuttakaa sinne :D
Kommentit (28)
Käyn siellä n. kuukauden välein. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
N47
Ap ei ole näemmä itse koskaan käynyt.
Paikassa ei mitään ihmeellistä.
En ole lukenut sitä uutista. Elän autuaassa tietämättömyydessä vielä.
Olen käynyt siellä, ihan kantis olen.
Minua on vähän naurattanut. Käyn siellä joka viikko.
Vihvasnaiset voi mennä pe ja la klo 21 jälkeen yksin sinne ostarille pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
On se melko erikoista, ettei Suomessa sijaitsevalla ostarilla näe yleensä ainuttakaan suomalaista.
Miksen uskaltaisi? Täällä asuinalueella ei persuja näy kun ovat kuulleet juttuja, niiltä jotka eivät täällä käy kuinka on väkivaltainen paikka. Joo taisi olla 2008 kun alueella tapettiin joku, yöllä ja henkilö oli linnassa moneen kertaan istunut esim väkivallan takia
Eiköhän tuolla ole turvallisempaa kuin esim. Vornasen kanssa baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se melko erikoista, ettei Suomessa sijaitsevalla ostarilla näe yleensä ainuttakaan suomalaista.
Oletko käynyt katsomassa?
Olen useasti käynyt Puhoksen ostarilla samalla kun käyn Itiksessä (asun Lahessa, ajelen junalla ja metrolla). Sillan yli ja museo/kirjaston ohi. Kivoja taideteoksia siinä aukioilla, kaupunkilaisten kukkia ja istutusastioita ja tomaatteja ym. Hyvä pikku ravintola siinä kirjastolla. Onneksi se moskovan uskovaisten kesken jäänyt romukirkko purettiin.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskaltanut koskaan käydä Suomen ulkopuolella? Jos olet, miten olet uskaltanut poistua edes lentokoneesta, kun heti lentokentällä on vastassa ULKOMAALAISIA. HUI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskaltanut koskaan käydä Suomen ulkopuolella? Jos olet, miten olet uskaltanut poistua edes lentokoneesta, kun heti lentokentällä on vastassa ULKOMAALAISIA. HUI!
Ei ne uskalla. Busseissa, junissa ja lentsikoissa samaan vessaan voi jonosta mennä nainen tai mies. Persu menisi sekaisin, KUMPIA NÄMÄ KAIKKI OVAT???
Kävin joskus etnisissä ruokakaupoissa ostamassa mausteita, mutta kun tavallinen tinatuubi harissaa levisi pohjasta, kelasin ettei ne täytä elintarvikevaatimuksia. Ilmankin noita pärjää.
Tavallisissa ruokakaupoissa on jo monipuoliset valikoimat. Joskus jyskillä oli puhoksessa liike, nyt niitäkin on jo muuallakin.
Tää keissi muuttuu aina vaan paremmaksi. Jo muutkin kun bussipersut alkaa pelkäämään ihan perus ostaria 😂
Mua ei saa millekään ostarille klo 18.00 jälkeen, ja aika harvassa kantasuomalaiset aikuiset siellä näyttää minun silmään olevan. Nyt agendan vuoksi uhotaan, että siellä mitään ihmeellistä ole. No on, väkivallan ja uhkailun kohtaamisen todnäköisyys kasvaa huimasti. Ja juu en ole prsu, mä en vain sulje silmiäni tosiasioilta.
Nuorisoo, peukkulaisia ja ulkkiksia vahtaamassa, ketä voisi käyttää vapaasti hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt katsomassa?
Olen.
Täh? Millaista maalaispersu oikein kuvittelee siellä olevan? Se on ihan tavallinen, toki aika nuhjuinen ostari. Itse käyn siellä muutaman kerran vuodessa. Kävisin useamminkin mutta asun toisella puolella kaupunkia.