Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (3047)
Opeta mut kalastaanđ€© ja tekee nuotio đđđ
PyöreÀ ja pehmoinen,
Somani on semmoinen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta 0 emojia + kommenttia.
Joku on nyt suljetun osaston
akuuttipsykiatriaa vailla.
Miten tuollainen voi luvalla saada kulkea
vapaalla? Uskotteko ja hahmotatteko jo
viimein, miksei aseettomana/ilman
kantolupaa oikein tee mieli liikkua mssn,
kun joku tuikituntematon mt-potilas haastaa
draamariitaa oman vilkkaan
mielikuvituksensat tuotoksena. Tuollaisen
mt_maanikon voisi saada ter#@seen kanssa
niskaansa K-marketissa. Tai riesakseen
muuttoaamuun. Siksi: Poliisit
otettava paikalle tuolle aamulle turvakseni.
Uskallatko sÀ kÀydÀ ulkonakaan ollenkaan? Tekis varmaan sullekin hyvÀÀ
Ei uskalla, tarvitsee varmaan erikoisjoukot ja noi mainitsemansa astalot suojakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ylĂ€solmu kaloissa, sekös tĂ€ssĂ€ nyt selittÀÀkin asioita. MissĂ€ sulla?đ
Kannattaa kÀydÀ vain tyynellÀ sÀÀllÀ kalassa niin ei mene verkot solmuun.
Kalassa kĂ€yvÀÀn sillo ku on nĂ€lkĂ€.đ
Et taida kalastaa. Ei niitÀ niin vaan saa.
Tosi kalastaja saa. Saan aina mitĂ€ kalastan. Kaloja, naisia, rahaa, mitĂ€ vaan.đ
'Uskallatko sÀ kÀydÀ ulkonakaan ollenkaan? Tekis varmaan sullekin hyvÀÀ.'
Olen ennen Savon vuosiani ollut intohimoinen ulkoilija (pururata + katujuoksija).
Toistaiseksi, tilanteen turvattomuuden vuoksi - ulkoiluaktiviteetit ovat kokonaan tauolla.
Treenaan vain kotona, sis. aerobinen + lihas.
Ruokakorini tilaan ovelle toimitettuina.
//
Kiitos seurastanne.
Poistun, en jatka aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Opeta mut kalastaanđ€© ja tekee nuotio đđđ
Rakennat sellasen laatikon, jossa on raot, laitat sen joen kohtaan, jossa on pieni putous, sitten pikku kalat ui raoista pois ja laatikkoon jÀÀ isot kalat. Nuotio, sen kun vaan heittÀÀ tulitikun johonki palavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiehellÀ ja minulla oli petipuuhat kesken, kun mies sai puhelun, johon hÀnen oli pakko vastata. HÀnen puhuessaan jatkoin hommailua omalta osaltani ja vein hÀnet lÀhestulkoon loppuun asti. Mies oli rÀjÀhtÀmÀisillÀÀn siinÀ vaiheessa, kun puhelu loppui.
Tuttua kauraa.
Joo. MÀ puhuin joskus erittÀin lÀheisen ystÀvÀn kanssa puhelimessa, kun mies (RIP) alkoi haluamaan seksiÀ, ja kestin aika pitkÀÀn kunnes vissiin huokaisin jotenkin merkittÀvÀsti, koska heti sen perÀÀn kaverini totesi: joo jatkakaa, heippa ja lopetti puhelun
eri
Tommonen on jotenkin niin lapsellista ettÀ pitÀÀ vastailla puhelimeen kun hÀssii. En haluais olla
Jos ymmÀrsit lukemasi, niin EN vastannut puhelimeen kun hÀssin. Eli lue paremmin ennen kuin kommentoit.
Ja kyseistÀ kaveria ei haitannut - hÀn oli itse sellainen, ettÀ nÀytti minulle joskus mm. seksivideoita itsestÀÀn ja poikaystÀvÀstÀÀn, mikÀ oli mun mielestÀ liikaa. EttÀ ÀlkÀÀpÀ taas tehkö omia oletuksianne..
Tulitikut...
Voin opettaa tuluksilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ylĂ€solmu kaloissa, sekös tĂ€ssĂ€ nyt selittÀÀkin asioita. MissĂ€ sulla?đ
pakastinkin on keksitty
Virvelöin eilen kaivattuni, koukussa on đ€© ens viikolla pÀÀstĂ€n menemÀÀn đ
Jos ymmÀrsit lukemasi, niin EN vastannut puhelimeen kun hÀssin. Eli lue paremmin ennen kuin kommentoit.
Ja kyseistÀ kaveria ei haitannut - hÀn oli itse sellainen, ettÀ nÀytti minulle joskus mm. seksivideoita itsestÀÀn ja poikaystÀvÀstÀÀn, mikÀ oli mun mielestÀ liikaa. EttÀ ÀlkÀÀpÀ taas tehkö omia oletuksianne..
Ja sama viesti kaikille ko. viestin peukuttajille, joita oli ainakin 13kpl.. miten voi olla noin huono lukutaito? :D Noin monella? Kun ihan selvÀsti luki, ettÀ puhui puhelimessa KUN mies alkoi haluamaan seksiÀ.. eli ei vastattu kesken hÀssimisen.
Lukisitte joskus jotain muutakin kuin palstaa, niin ette olisi noin huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kalastaja saa. Saan aina mitĂ€ kalastan. Kaloja, naisia, rahaa, mitĂ€ vaan.đ
Ai sÀ olit mies. Luuli ettÀ oot nainen ja ettÀ tuo solmu kaloissa oli taas joku horoskooppijuttu. Meni ohi niin ettÀ viuhahti, vaikka oon nainen, mutta ei nuo horoskoppihommat kiinnosta yhtÀÀn. En tosin kalastushommistakaan tiedÀ paljoa
sivusta
En malta odottaa ettÀ pÀÀsen tekemÀÀn jonkun naisen superonnelliseksi (sinkku siis olen nyt). nn
En minÀkÀÀn tajunnut ylÀsolmua kaloissa, mitÀ lie tarkoitti, ehkÀ se oli vihje jollekin tietylle
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset tulitikut kÀsillÀ. Vetinen nuotio tÀmÀ on. Kuvittelin tulen.
Hmmm... no, mitÀs?
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa ettÀ pÀÀsen tekemÀÀn jonkun naisen superonnelliseksi (sinkku siis olen nyt). nn
Et kai mun takia eronnut?
Vierailija kirjoitti:
En minÀkÀÀn tajunnut ylÀsolmua kaloissa, mitÀ lie tarkoitti, ehkÀ se oli vihje jollekin tietylle
https://www.emelianauringonpaluut.fi/kuunsolmut-%E2%98%8A%E2%98%8B-vaihâŠ
Se on jotain horoskooppi"skeidaa"
Vai horokooppihommia. Ite oletin ettÀ pojalla on menny verkot solmuun. Ei ne nuoret pojat aina tiedÀ ettei tuulella kalasteta.