Terveiset kaipaamalleni 😍
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tajunnut yläsolmua kaloissa, mitä lie tarkoitti, ehkä se oli vihje jollekin tietylle
No täällä nyt harva tajuaa mistään mitään. Hirveä tarve kommentoida, vaikka perus lukutaitokin puutteellinen. Itse olen vähän huono sietämään typeryyttä, varsinkin jos ne typerät pakottaa typeryyttään muille eivätkä tajua olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tajunnut yläsolmua kaloissa, mitä lie tarkoitti, ehkä se oli vihje jollekin tietylle
No täällä nyt harva tajuaa mistään mitään. Hirveä tarve kommentoida, vaikka perus lukutaitokin puutteellinen. Itse olen vähän huono sietämään typeryyttä, varsinkin jos ne typerät pakottaa typeryyttään muille eivätkä tajua olla hiljaa.
Ei kuulu yleisivistykseen tietää mitään horoskooppihuuhaata. Ei etenkään sen nippelitietoja.
Vierailija kirjoitti:
Syvissä vesissä ne isot kalat ui....
En minä halua mitään isoa kalaa, vaan sen fiksuimman, kauneimman ja suloisimman!
Mä lähen nyt heittämään verkot veteen. Nappaa yläsolomuun tai alasolomuun, kuhan nappaat. Siis minut, ei kuhaa 🤪🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu yleisivistykseen tietää mitään horoskooppihuuhaata. Ei etenkään sen nippelitietoja.
Mä tajusin tuon heti, enkä tod usko horoskooppeihin tai lue tollasesta sheissestä, total turn off. Sivusta
Elämänsä rakkautta etsii vain ihmiset, jotka pakenevat itseään ja jotka eivät osaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ymmärsit lukemasi, niin EN vastannut puhelimeen kun hässin. Eli lue paremmin ennen kuin kommentoit.
Ja kyseistä kaveria ei haitannut - hän oli itse sellainen, että näytti minulle joskus mm. seksivideoita itsestään ja poikaystävästään, mikä oli mun mielestä liikaa. Että älkääpä taas tehkö omia oletuksianne..Ja sama viesti kaikille ko. viestin peukuttajille, joita oli ainakin 13kpl.. miten voi olla noin huono lukutaito? :D Noin monella? Kun ihan selvästi luki, että puhui puhelimessa KUN mies alkoi haluamaan seksiä.. eli ei vastattu kesken hässimisen.
Lukisitte joskus jotain muutakin kuin palstaa, niin ette olisi noin huonoja.
Luitko itse ketjun otsikon ennenkuin kirjoitit? Voi johtua myös aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin tuon heti, enkä tod usko horoskooppeihin tai lue tollasesta sheissestä, total turn off. Sivusta
Okei. Mä luulin että se on joku kahdenkeskinen juttu jollakin. Joku hauska heitto kalareissulla tai jotain josta toinen tunnistaa sitten tältä.
Vierailija kirjoitti:
Elämänsä rakkautta etsii vain ihmiset, jotka pakenevat itseään ja jotka eivät osaa olla yksin.
Minä haen elämyksiä suhteelta. Yksin on tylsää.
Olisin paras tämän ketjun valvojaksi, koska olen toiminut vajaamielishoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Elämänsä rakkautta on turha etsiä. Se tulee itsestään, jos niin on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Olisin paras tämän ketjun valvojaksi, koska olen toiminut vajaamielishoitajana.
Milloin tuollainen työnimimke on ollut olemassa? Joskus sota-aikana?
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri noin. Oikeasti he eivät löydä sitä aitoa rakkautta koskaan.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Mä lähen nyt heittämään verkot veteen. Nappaa yläsolomuun tai alasolomuun, kuhan nappaat. Siis minut, ei kuhaa 🤪🤣🤣🤣🤣
Hyvä juttu bro! 😂
Voin luvata etten ole kaivattusi. Elämässäni ei ole ketään naista josta olisin eronnut, eikä ketään josta saisin suhteen, vielä. Olen siis sinkku vapaalla jalalla.