Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (516)

Vierailija
281/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Mulla on parikin exää olleet työttömiä ja köyhiä, ja sitä loisimista en enää rupea katsomaan. Valehtelu ja testailu taas on aivan helvetin lapsellista, joten joudat ilomielin samaan luiskaan.

Tämänkaltaiset kommentit todistavat, että ap:n käyttämät testit ovat tarpeen.

Kerro vielä, että miten? Oletko itse koskaan joutunut elättämään aikuista ihmistä pienellä palkalla? Se jos joku on maailman kiittämättömin homma.

Mutta miksi naiset lähtevät elättämään seurusteluk

Jos ollaan jo yhdessä ja mies jää ilman töitä, niin en minä ihan heti luovuta parisuhteen kanssa. Sitten kun tykästyvät liikaa parasiittiseen elämäntapaan, niin tietenkin lähden menemään. Toki koskaan se ei ole ollut ainoa ongelma ja syy eroon, mutta todella merkittävä.

Vierailija
282/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisestihan tälläinen satuilu on urpon kuuloista jossain treffipalvelussa. En siis tiedä miten toit köyhyytesi ilmi, mutta todennäköisesti blokkaus ei johtunut siitä, vaan sinusta taisi tulla palstaurpovibat naiselle?

Eli seuraavan kerran sitten fiksummin? Eiks je? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Siis AP valehtelee jo ennen kuin tapaavat ja sitten ihmettelee, kun naiset blokkailee?

Jäikö sulta kokonaan lukematta, että naiset ne pummii ensin rahaa?

Vierailija
284/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään luonnekysymys. Työssäkäyvänä en jaa elämäntapatyöttömän ideologiaa, enkä hae itselleni elätettävää miestä. Miehen rahoja en tarvitse mihinkään, mutta en ala laskemaan elintasoani jonkun aikuisen, työkykyisen ihmisen elättämiseksi. 

Väliaikainen työttömyys on toki eri asia, mutta oletuksena on, että tavoitteena on kuitenkin työllistyä ja parantaa omaa taloudellista tilannetta. AP voisi myös samalla opetella olemaan rehellinen.

Vierailija
285/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siis AP valehtelee jo ennen kuin tapaavat ja sitten ihmettelee, kun naiset blokkailee?

Eihän ne ole missään pumminut, vaan AP on ekaksi valehdellut.

En yhtään ihmettele, miksi kukaan ei AP:n kanssa halua jutella, kun vaan valehtelee.

Vierailija
286/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luitko trolli tuon alkuperäisen vastaukseni? Siinä vain totesin, etten lähde enää elättämään ketään. Se on aika eri asia kuin pumpata toisen rahat."

En ole trolli, ja mun mielestä sulla on paska luonne.

Sulla on vielä paskempi, joten keskity vain itsesi kehittämiseen.

Vierailija
287/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisestihan tälläinen satuilu on urpon kuuloista jossain treffipalvelussa. En siis tiedä miten toit köyhyytesi ilmi, mutta todennäköisesti blokkaus ei johtunut siitä, vaan sinusta taisi tulla palstaurpovibat naiselle?

Eli seuraavan kerran sitten fiksummin? Eiks je? 

Naisen rahanpummiminen ja loisena eläminen on täysin jaloa ja hyväksyttävää eiks je?

Vierailija
288/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ollaan jo yhdessä ja mies jää ilman töitä, niin en minä ihan heti luovuta parisuhteen kanssa. Sitten kun tykästyvät liikaa parasiittiseen elämäntapaan, niin tietenkin lähden menemään. Toki koskaan se ei ole ollut ainoa ongelma ja syy eroon, mutta todella merkittävä."

No mitä sitten valitat, jos olet ihan omasta tahdosta mennyt elättämään?

Vierailija
289/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tähän ikään mennessä tavannut mitään pummivia tai loisivia naisia. Kaikki ovat käyneet töissä ja talous on ollut kunnossa.

Mistä hatusta te näitä juttujanne revitte?

Vierailija
290/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Testaaminen on teinin tapa toimia. Entä kun nainen ajattelee että nyt löytyi samassa tilanteessa elävä mies ja sitten paljastuukin että olet hyvätuloinen. Olet sen jälkeen huijari, valehtelija, eri elämäntilanteessa, eriarvoisessa asemassa jne. Tekeekö hyvää parisuhteelle? Ei nainen välttämättä ilahdu siitä että tulee huijatuksi, vaikka olisit miljonääri. Valehtelija on silti valehtelija ja elintasoero huomattava. Yleensä parisuhteessa samantasoinen tulo on paras vaihtoehto. Menee usein taloudellisesti hyväksikäytöksi jos tuloerot on suuret.

Vierailija
291/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne ole missään pumminut, vaan AP on ekaksi valehdellut. En yhtään ihmettele, miksi kukaan ei AP:n kanssa halua jutella, kun vaan valehtelee.

Luehan aloitus ensiksi huolella ennen kuin kommentoit kiitos!

Vierailija
292/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parikin exää olleet työttömiä ja köyhiä, ja sitä loisimista en enää rupea katsomaan. Valehtelu ja testailu taas on aivan helvetin lapsellista, joten joudat ilomielin samaan luiskaan.

Sama täällä. Yks ex oli työtön ja ei hakenut töitä. Valvoi yöt ja oli tietokoneella. Minä kävin töissä ja oli pieni palkka. Minä myös tiskasin, tein ruoat ja muut kotityöt.

Tuollanen testailu ja huijaus on tyhmää.

Vierailija
293/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos ollaan jo yhdessä ja mies jää ilman töitä, niin en minä ihan heti luovuta parisuhteen kanssa. Sitten kun tykästyvät liikaa parasiittiseen elämäntapaan, niin tietenkin lähden menemään. Toki koskaan se ei ole ollut ainoa ongelma ja syy eroon, mutta todella merkittävä."

Pummiminen ei ole oikein ja aiheuttaa vitutusta. Kokeile joskus ja katsotaan selviätkö valittamatta, vähän vaikuttaa siltä, että et.

Vierailija
294/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisroskista ja parasiiteista puhuvat on itse sitä alinta peetä.

Vierailija
295/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo ekoissa viesteissä alettaisiin jutella raha-asioita, niin menisin varuilleni. Omaan makuuni liian nopeasti liian henkilökohtaista tietoa, sama koskee jos ilmoittaisi olevansa sikarikas.

Vierailija
296/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luehan aloitus ensiksi huolella ennen kuin kommentoit kiitos!

Niinhän minä luinkin. AP valehteli ja siksi nainen blokkasi.

Vierailija
297/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luitko trolli tuon alkuperäisen vastaukseni? Siinä vain totesin, etten lähde enää elättämään ketään. Se on aika eri asia kuin pumpata toisen rahat."

En ole trolli, ja mun mielestä sulla on paska luonne.

🤣

Vierailija
298/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ongelma on? Miksi jankutat? Eka sun mielestä ap:n lapselliset testit on tarpeellisia siksi, että jotkut naiset ei halua elättää loista, ja sitten alat jankuttamaan elättämisestä? Hanki vähän henkistä kypsyyttä ja elanto niin ehkä sinäkin voit menestyä naisten kanssa.

Vierailija
299/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänne kirjoittele kuin sote-alan naiset joille on elämässä tärkeintä sisältöä auton, laukun ja ulkomaanmatkojensa hinnat?

Sitten kaffeella vertaillaan miesten pituudet ja vuositulot. Missä on lomailtu ja paljonko tonneja maksoi.

On selvää että peruskorvauksella elävä työtön ei voi kovin kummaista ostaa kuukaudessa ylimääräistä ja jos miehen/naisen haaveissa on kumppanin kanssa ostaa esim. omistus asunto, ei työttömyyskorvauksella elävä mies/nainen asuntolainaa saa.

Alkaa löytyä muuten perinnöksi jonkun asunnon saaneita miehiä jotka pärjää työttömänäkin vaatimuksella "omillaan". Entäs näin? Tullaan toisesta suunnasta kysymykseen: mitä lisäarvoa nainen antaa tälläiselle miehelle? Puhumattakaan että on peritty ok-talon tölli pellon reunalta jossa kk-kulut vielä pienemmät.

Palstan sote-naisethan karttaa köyhempiä sinkkumiehiä jota muka joutuvat "elättämään" vaikka tämä tulisi työttömyyskorvauksellaan toimeen, kun pitää maksaa ne naisesta aiheutuvat uudet korkeammat elämisen kulut kun pitää matkustaa ja käydä teattereissa tuulettumassa ja se ei miehen työttömyyskorvauksella enää onnistu. 

Pienipalkkaisen duunin etu on myös työterveyden hoito edes jotain, ja se että voi säästää ylimääräiset tulot esim. rahastoon mitä toimeentulotuki-asiakas ei voi tehdä. Muuten se on nollasummapeli tuloissa auton käytöllä työhön menoon varsinkin työttömyyskorvaukseen verraten. 

Vierailija
300/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, ap, itse etsi naisia ihan ulkonäön perusteella, ja kun se kaunotar ei lämmennyt, niin nyt syyttää naists pinnallisuudesta. Semmoisia ne miehet ovat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi