Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (516)

Vierailija
241/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ajattelumalli tuo, että naiset pyrkii hyötymään rahallisesti. Omassa avioliitossa olemme aina maksaneen 50/50 kaiken ja avioehtokin löytyy molempien aloitteesta. Sama aika monella ystäväpariskunnalla. Kaikki ollaan koulutettuja ja tienataan, niin naiset kuin miehet.

Ei ole tarvetta millekään miehen rahoille. Mutta en ikinä ottaisi miestä, jota pitäis jotenki elättää. Jos mies jää esim. työttömäksi, se on ok, mutta jos on alusta saakka saamaton, kouluttamaton ja työtön niin ei tule kesää...

Sinä et olekaan nainen vaan housut jalassa juoksenteleva pillu. Tässä on vissi ero.

Vierailija
242/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se oli väärä nainen.

Pääsit eroon! Raha tärkeämpi kuin sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos n toimeentulotuella, asumistuella, kansaneläkkeellä jne muutto toisen kanssa yhteen vähentää tulot todella alas. Se tarkoittaa, että sen varakkaamman on elätettävä se köyhempi. Niin sanoo myös Suomen laki (eikä ole tämän hallituksen aikaansaama, vaan on ollut näin jo aina). Eli ellei ole todella kiinnostunut/rakastunut, ei kannata edes aloittaa suhdetta, ellei ole varaa elättää toista.

Vierailija
244/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiinsa eilen puhuin asiasta nuoreni kanssa!

EI ole yllättävää, raha raha raha!

Olen sanonut että pitää vaan omista rahoistaan kii ja avioehto kanssa! Asuntoa ei jaeta, ihan omissa nimissä jne!

Auttaa toki voi mutta eoi mitään kymppitonnien käsilaukkuja työttömälle tai kuudenkumpin sukkia lahjaksikaan!

Ei ei, joku tolkku!

Vierailija
245/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos heti alussa mainostat rahattomuutta, niin nainen saattaa luulla että etsit elättäjää. Ja toki sama toisinkin päin.

Tämä. Itse vakaasti avioliitossa, mutta kun seuraan tyttäreni kumppanin etsintää, niin olen todella ihmetellyt, missä miesten ylpeys on. Viimeisen kahden vuoden aikana YKSIKÄÄN hänen tapailemansa mies ei ole seissyt omilla jaloillaan taloudellisesti. Kyse ei edes ole siitä, että tyttäreni olisi rikas ja toinen köyhä, vaan tulot suunnilleen samat. Ja aina mies on yrittänyt loisia tyttäreni rahoilla.

Vierailija
246/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tinderiä selaamalla huomaa että yhteiskuntaluokat ovat tosiasiaa nykyisin, ja on turhaa odottaa että suhdetta saisi ylempään keskiluokkaan.

Vierailija
247/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos heti alussa mainostat rahattomuutta, niin nainen saattaa luulla että etsit elättäjää. Ja toki sama toisinkin päin.

Tämä. Itse vakaasti avioliitossa, mutta kun seuraan tyttäreni kumppanin etsintää, niin olen todella ihmetellyt, missä miesten ylpeys on. Viimeisen kahden vuoden aikana YKSIKÄÄN hänen tapailemansa mies ei ole seissyt omilla jaloillaan taloudellisesti. Kyse ei edes ole siitä, että tyttäreni olisi rikas ja toinen köyhä, vaan tulot suunnilleen samat. Ja aina mies on yrittänyt loisia tyttäreni rahoilla.

Ei ole ollut riittävästi ylpeyttä alistua orjaksi oravanpyörään?

Vierailija
248/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

justiinsa eilen puhuin asiasta nuoreni kanssa!

EI ole yllättävää, raha raha raha!

Olen sanonut että pitää vaan omista rahoistaan kii ja avioehto kanssa! Asuntoa ei jaeta, ihan omissa nimissä jne!

Auttaa toki voi mutta eoi mitään kymppitonnien käsilaukkuja työttömälle tai kuudenkumpin sukkia lahjaksikaan!

Ei ei, joku tolkku!

Sinä varmaan sitten itse levität haarasi "nuorelle" kun huomaat että hän jää yksin.

Vierailija
249/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän lainaa pyysi niin oikein hänelle.

Vierailija
250/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on omat ylpeyden aiheet. Et sä määritä mistä muut saavat ylpeytensä.

Vierailija
251/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tinderiä selaamalla huomaa että yhteiskuntaluokat ovat tosiasiaa nykyisin, ja on turhaa odottaa että suhdetta saisi ylempään keskiluokkaan.

Joudut ottamaan hyvätuloisen lyhyen ruman miehen ja seksi on ällöttävää. 

Vierailija
252/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siksi monella miehellä on niin ruma vaimo, että se on valittu palkan perusteella ja sitä vaimoa petetään joka välissä. 

Vierailija
253/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö te oikeasti harrastamaan seksiä ruman ja ällöttävän miehen kanssa vaan siksi, että sillä on hyvä palkka? 

Vierailija
254/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siksi monella miehellä on niin ruma vaimo, että se on valittu palkan perusteella ja sitä vaimoa petetään joka välissä. 

Ei ketään miestä kiinnosta naisen rahat.

Vierailija
255/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö te oikeasti harrastamaan seksiä ruman ja ällöttävän miehen kanssa vaan siksi, että sillä on hyvä palkka? 

En tapaile hyväpalkkaisia. Eikä ole tapana harrastaa seksiä treffeillä.

Vierailija
256/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut paljonko rahaa miehellä on. Esimerkiksi oma aviomieheni tienasi vähemmän kuin minä, kun alettiin seurustella 15vuotta sitten (nykyään tienaa kyllä enemmän, mutta se onkin sitten toinen juttu). Mutta jos joku oikein mainostaisi olevansa köyhä ennen kuin edes tavataan, niin antaisi se minusta oudon ja elämäntapatyöttömän kuvan (ja sellaiseen ansaan olen kerran nuorena astunut ja en muuten astu enää) ja siksi alkaisin karttaa.

Vierailija
257/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut paljonko rahaa miehellä on. Esimerkiksi oma aviomieheni tienasi vähemmän kuin minä, kun alettiin seurustella 15vuotta sitten (nykyään tienaa kyllä enemmän, mutta se onkin sitten toinen juttu). Mutta jos joku oikein mainostaisi olevansa köyhä ennen kuin edes tavataan, niin antaisi se minusta oudon ja elämäntapatyöttömän kuvan (ja sellaiseen ansaan olen kerran nuorena astunut ja en muuten astu enää) ja siksi alkaisin karttaa.

Irtisanomissuojaa heikennetään tammikuussa. Irtisanomiseen riittää asiallinen syy myös julkisella. 

Hoitajat jotka ottaa itsestä ja lapsista saikkua voi irtisanoa. 

Vierailija
258/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."

https://yle.fi/a/74-20145910

Vierailija
259/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."

Miten rakkaus kestää, kun vaimo saa 595 yleistuen?

Vierailija
260/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rakkaus kestää, kun vaimo saa 595 yleistuen?

Riippuu vaimon ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän