Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD
Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
No se oli väärä nainen.
Pääsit eroon! Raha tärkeämpi kuin sinä!
Jos n toimeentulotuella, asumistuella, kansaneläkkeellä jne muutto toisen kanssa yhteen vähentää tulot todella alas. Se tarkoittaa, että sen varakkaamman on elätettävä se köyhempi. Niin sanoo myös Suomen laki (eikä ole tämän hallituksen aikaansaama, vaan on ollut näin jo aina). Eli ellei ole todella kiinnostunut/rakastunut, ei kannata edes aloittaa suhdetta, ellei ole varaa elättää toista.
justiinsa eilen puhuin asiasta nuoreni kanssa!
EI ole yllättävää, raha raha raha!
Olen sanonut että pitää vaan omista rahoistaan kii ja avioehto kanssa! Asuntoa ei jaeta, ihan omissa nimissä jne!
Auttaa toki voi mutta eoi mitään kymppitonnien käsilaukkuja työttömälle tai kuudenkumpin sukkia lahjaksikaan!
Ei ei, joku tolkku!
Vierailija kirjoitti:
No jos heti alussa mainostat rahattomuutta, niin nainen saattaa luulla että etsit elättäjää. Ja toki sama toisinkin päin.
Tämä. Itse vakaasti avioliitossa, mutta kun seuraan tyttäreni kumppanin etsintää, niin olen todella ihmetellyt, missä miesten ylpeys on. Viimeisen kahden vuoden aikana YKSIKÄÄN hänen tapailemansa mies ei ole seissyt omilla jaloillaan taloudellisesti. Kyse ei edes ole siitä, että tyttäreni olisi rikas ja toinen köyhä, vaan tulot suunnilleen samat. Ja aina mies on yrittänyt loisia tyttäreni rahoilla.
Jo tinderiä selaamalla huomaa että yhteiskuntaluokat ovat tosiasiaa nykyisin, ja on turhaa odottaa että suhdetta saisi ylempään keskiluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos heti alussa mainostat rahattomuutta, niin nainen saattaa luulla että etsit elättäjää. Ja toki sama toisinkin päin.
Tämä. Itse vakaasti avioliitossa, mutta kun seuraan tyttäreni kumppanin etsintää, niin olen todella ihmetellyt, missä miesten ylpeys on. Viimeisen kahden vuoden aikana YKSIKÄÄN hänen tapailemansa mies ei ole seissyt omilla jaloillaan taloudellisesti. Kyse ei edes ole siitä, että tyttäreni olisi rikas ja toinen köyhä, vaan tulot suunnilleen samat. Ja aina mies on yrittänyt loisia tyttäreni rahoilla.
Ei ole ollut riittävästi ylpeyttä alistua orjaksi oravanpyörään?
Vierailija kirjoitti:
justiinsa eilen puhuin asiasta nuoreni kanssa!
EI ole yllättävää, raha raha raha!
Olen sanonut että pitää vaan omista rahoistaan kii ja avioehto kanssa! Asuntoa ei jaeta, ihan omissa nimissä jne!
Auttaa toki voi mutta eoi mitään kymppitonnien käsilaukkuja työttömälle tai kuudenkumpin sukkia lahjaksikaan!
Ei ei, joku tolkku!
Sinä varmaan sitten itse levität haarasi "nuorelle" kun huomaat että hän jää yksin.
Jos hän lainaa pyysi niin oikein hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat ylpeyden aiheet. Et sä määritä mistä muut saavat ylpeytensä.
Vierailija kirjoitti:
Jo tinderiä selaamalla huomaa että yhteiskuntaluokat ovat tosiasiaa nykyisin, ja on turhaa odottaa että suhdetta saisi ylempään keskiluokkaan.
Joudut ottamaan hyvätuloisen lyhyen ruman miehen ja seksi on ällöttävää.
Ai siksi monella miehellä on niin ruma vaimo, että se on valittu palkan perusteella ja sitä vaimoa petetään joka välissä.
Pystyttekö te oikeasti harrastamaan seksiä ruman ja ällöttävän miehen kanssa vaan siksi, että sillä on hyvä palkka?
Vierailija kirjoitti:
Ai siksi monella miehellä on niin ruma vaimo, että se on valittu palkan perusteella ja sitä vaimoa petetään joka välissä.
Ei ketään miestä kiinnosta naisen rahat.
Vierailija kirjoitti:
Pystyttekö te oikeasti harrastamaan seksiä ruman ja ällöttävän miehen kanssa vaan siksi, että sillä on hyvä palkka?
En tapaile hyväpalkkaisia. Eikä ole tapana harrastaa seksiä treffeillä.
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut paljonko rahaa miehellä on. Esimerkiksi oma aviomieheni tienasi vähemmän kuin minä, kun alettiin seurustella 15vuotta sitten (nykyään tienaa kyllä enemmän, mutta se onkin sitten toinen juttu). Mutta jos joku oikein mainostaisi olevansa köyhä ennen kuin edes tavataan, niin antaisi se minusta oudon ja elämäntapatyöttömän kuvan (ja sellaiseen ansaan olen kerran nuorena astunut ja en muuten astu enää) ja siksi alkaisin karttaa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut paljonko rahaa miehellä on. Esimerkiksi oma aviomieheni tienasi vähemmän kuin minä, kun alettiin seurustella 15vuotta sitten (nykyään tienaa kyllä enemmän, mutta se onkin sitten toinen juttu). Mutta jos joku oikein mainostaisi olevansa köyhä ennen kuin edes tavataan, niin antaisi se minusta oudon ja elämäntapatyöttömän kuvan (ja sellaiseen ansaan olen kerran nuorena astunut ja en muuten astu enää) ja siksi alkaisin karttaa.
Irtisanomissuojaa heikennetään tammikuussa. Irtisanomiseen riittää asiallinen syy myös julkisella.
Hoitajat jotka ottaa itsestä ja lapsista saikkua voi irtisanoa.
"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."
Vierailija kirjoitti:
"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."
Miten rakkaus kestää, kun vaimo saa 595 yleistuen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rakkaus kestää, kun vaimo saa 595 yleistuen?
Riippuu vaimon ulkonäöstä.
Sinä et olekaan nainen vaan housut jalassa juoksenteleva pillu. Tässä on vissi ero.