Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (515)

Vierailija
301/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain erittäin toksiset ja mielisairaat miehet "testaa" naisiaan valehtelemalla heti suhteen alussa.
Hyi.

Vierailija
302/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyn töissä ihan omasta tahdosta"

Eli ei vaatinut, mutta uhriudut silti asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos ollaan jo yhdessä ja mies jää ilman töitä, niin en minä ihan heti luovuta parisuhteen kanssa. Sitten kun tykästyvät liikaa parasiittiseen elämäntapaan, niin tietenkin lähden menemään. Toki koskaan se ei ole ollut ainoa ongelma ja syy eroon, mutta todella merkittävä."

No mitä sitten valitat, jos olet ihan omasta tahdosta mennyt elättämään?

Pummiminen ei ole oikein ja aiheuttaa vitutusta. Kokeile joskus ja katsotaan selviätkö valittamatta, vähän vaikuttaa siltä, että et.

Olen itsekin kohdannut pummeja, ja vastannut siihen vain kieltävästä, ja samoin teki ap. Jos et itsekään pidä pummeista, niin ap:n haukkumisesi kuulostaa hieman tekopyhältä. Ehkä sinunkin olisi vain pitänyt sanoa, että rahaa ei ole, jos et uskalla suoraan kieltäytyä.

Vierailija
304/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos ollaan jo yhdessä ja mies jää ilman töitä, niin en minä ihan heti luovuta parisuhteen kanssa. Sitten kun tykästyvät liikaa parasiittiseen elämäntapaan, niin tietenkin lähden menemään. Toki koskaan se ei ole ollut ainoa ongelma ja syy eroon, mutta todella merkittävä."

No mitä sitten valitat, jos olet ihan omasta tahdosta mennyt elättämään?

Ihmisroskista ja parasiiteista puhuvat on itse sitä alinta peetä.

Kokeile joskus olla parisuhteessa miehen kanssa, joka ei osallistu mihinkään kuluihin tai kotitöihin ja käyttää tukensa omiin harrastuksiin, peleihin ja kaljaan. Kokeile vaikka vuosi ja katsotaan, kuinka kauniita ja jaloja sanoja sinulta löytyy tätä miestä kohtaan. 

Ja ihmisroskan mainitsit ihan itse.

Vierailija
305/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Testaaminen on teinin tapa toimia. Entä kun nainen ajattelee että nyt löytyi samassa tilanteessa elävä mies ja sitten paljastuukin että olet hyvätuloinen. Olet sen jälkeen huijari, valehtelija, eri elämäntilanteessa, eriarvoisessa asemassa jne. Tekeekö hyvää parisuhteelle? Ei nainen välttämättä ilahdu siitä että tulee huijatuksi, vaikka olisit miljonääri. Valehtelija on silti valehtelija ja elintasoero huomattava. Yleensä parisuhteessa samantasoinen tulo on paras vaihtoehto. Menee usein taloudellisesti hyväksikäytöksi jos tuloerot on suuret.

Tämä ainakin omalla kohdalla. Viimeksi kun tapailin tyyppiä, joka oli minua huomattavasti varakkaampi, niin kyllä se toi stressiä. Hänellä oli toiveena yhteenmuutot ja muu koko paketti, itse mietin miten muka saa mitenkään yhteiset kulut toimimaan, jos toinen tienaa tähtitieteellisesti itseeni verrattuna.

Vierailija
306/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko elämäntapatyötön kun sulla on niin hassu asenne töissäkäyntiä kohtaan? Että se on asia kota tehdään vaatimuksen takia?

Vierailija
307/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella törkeää käytöstä. Fiksu nainen tekee tuon liikkeen hienovaraisemmin jos kumppaniehdokas ei syystä tai toisesta kiinnosta. Blokkaaminen tuntuu todella julmalta kenestä tahansa.

Sinänsä itsensä esittäminen huonommassa valossa kuin mitä on ei ole hyvä strategia parisuhdemarkkinoilla. Sekin on totta, ettei tuollaisia ongelmia kuin köyhyys kannata tuoda heti esiin, ja siis on paljon muitakin asioita, joita sanotaan vasta myöhemmin, kuten vaikka jokin intiimi, esim. läheisen kuolema. Olisi outoa töräyttää tuntemattomalle mitään sellaistakaan. Yhtä tökeröä on toki blokata ihminen ilman jotain hienovaraisempaa tapaa siirtyä eteenpäin. 

Mutta jatkoa ajatellen sullahan on hyvin pullat uunissa: jatkossa et enää pelaa väärällä kortilla ja kumppaniehdokas saa myöhemmin ilahtua, kun kivalla miehellä on rahaakin. Siinä vaiheessa onkin sinun asiasi olla tarkkana, ettei nainen yllättäen muutu lokiksi. Puolin ja toisin tämä on vaikea laji :/

Vierailija
308/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siis AP valehtelee jo ennen kuin tapaavat ja sitten ihmettelee, kun naiset blokkailee?

Jäikö sulta kokonaan lukematta, että naiset ne pummii ensin rahaa?

Eihän ne ole missään pumminut, vaan AP on ekaksi valehdellut. En yhtään ihmettele, miksi kukaan ei AP:n kanssa halua jutella, kun vaan valehtelee.

Moniko nainen heti alkuun vastaa jos kysyy samaa? Ei kukaan. Nämä asiat päätellään asumisesta ja muista jutuista muttei ääneen kysytä. Ei kukaan halua treffata ihmistä joka alkaa lainata heti rahaa. Turnoffia- tupakan pummaajat ja tarjooksä-mulle-muijat baarissa tulee mieleen. Häviävät sitten wc:seen... nähty.

Ap mokasi että väitti olevansa köyhä vaikka on siis olemassa jo hyvin massia, mutta ei nykyään kannata säästöjään huudella pitkin toreja! Voihan olla se perintö jemmassa mutta silti pienet kk-tulot. Köyhällä ei ole säästössä juurikaan mitään. Testisi on siis huijaamista joten ansaitset pakit.

Vierailija
309/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siis AP valehtelee jo ennen kuin tapaavat ja sitten ihmettelee, kun naiset blokkailee?

Jäikö sulta kokonaan lukematta, että naiset ne pummii ensin rahaa?

Eihän ne ole missään pumminut, vaan AP on ekaksi valehdellut. En yhtään ihmettele, miksi kukaan ei AP:n kanssa halua jutella, kun vaan valehtelee.

Luehan aloitus ensiksi huolella ennen kuin kommentoit kiitos!

Aloituksen teksti:

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Vierailija
310/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisestihan tälläinen satuilu on urpon kuuloista jossain treffipalvelussa. En siis tiedä miten toit köyhyytesi ilmi, mutta todennäköisesti blokkaus ei johtunut siitä, vaan sinusta taisi tulla palstaurpovibat naiselle?

Eli seuraavan kerran sitten fiksummin? Eiks je? 

Naisen rahanpummiminen ja loisena eläminen on täysin jaloa ja hyväksyttävää eiks je?

Ei ole. Ja ei sellaista vierelleen kannata ottaa jos ei ole itsellä halua sponsoroida. Aina on ollut näitä rahoittajan etsijöitä, mutta jos ei olisi kysyntää niin ei olisi tarjontaa. Ei sun tarvitse heidän palveluita käyttää jos et halua? 

Jostain syystä Palstatrollauksen vakioase olla myös tilanne, jossa nainen vaikka perhevapaan ajan on ns. elätettävänä. Sekin on muuttunut molemmille sukupuolille myrkyksi, vaikka se hoitovapaalla oleva pienempituloinen voi olla ihan kumpi tahansa. 

Vierailija
311/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä pidä työntekoa tärkeänä? Saatko rahasi kelasta? 

Vierailija
312/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko elämäntapatyötön kun sulla on niin hassu asenne töissäkäyntiä kohtaan? Että se on asia kota tehdään vaatimuksen takia?

Kyllä sä silti ihan selvästi vaadit, joten älä selitä.

Vierailija
313/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pinnallista jos haluaa miehen jolla on normaali elintaso. En näe edes mitä yhteistä rutiköyhän kanssa itselläni olisi, ei sellainen pystyisi tulemaan menoihini mukaan. Olisi todella kurjaa, kokisin huonoa omaatuntoa harrastuksistani ja menoistani, tai sitten joutuisin luopumaan omista ilon aiheistani. Ei sellaisesta hyvää parisuhdetta tule. 

Vierailija
314/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä pidä työntekoa tärkeänä? Saatko rahasi kelasta? 

En todellakaan pidä tärkeänä, enkä tykkää ihmisistä, jotka ovat niin ahneita raharaharaha-tyyppejä, että vaativat sitä.

Vierailija
315/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luullut, että vain sen takia tehdään.

Vierailija
316/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jotkut naiset ovat.

Ihan yleisesti kommentoiden, ihmiset ovat monesti yllättävänkin pinnallisia ja pikkumaisia, kun pääset näkemään heidän todellisen luonteensa 

Nämä on niitä naisia jotka ennen netti aikaa kertoivat etteivät niin  naamasta välitä. luonne ja yms  paremmin kohteita. No kuvan saatuaan kummasti lakkasivat vastaamasta. Joo. On mulla vaimo tätänykyä. Ollut vuosikymmeniä jo. Löysin sellaisen jolle raha eikä kauneus ollut ongelma ja sattuipa hän itse taas olemaan ihan ok naamaltaan. Itse en todellakaan sitä ulkonäköä arvosta kaikessa jos missään. Luonne maailman ihanin. Todellinen aarre!

Vierailija
317/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri tai ei, en haluaisi valehtelevaa miestä.

Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.

- Ap

Eihän tasa-arvoista parisuhdetta perusteta itseään heikommassa asemassa olevan kanssa.

Hyvä kohtelu ei ole sitä että haluaa parisuhteen. 😂

Vierailija
318/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luullut, että vain sen takia tehdään.

No, minä teen palkan takia ja siksi, että tykkään työstäni.

Vierailija
319/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän valehteleminen kerro siitä millainen luonne toisella on.

Vierailija
320/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä silti ihan selvästi vaadit, joten älä selitä.

Mitä vaadin?