Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (516)

Vierailija
261/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa jotenkin junttimaiselta ja white trash-meiningiltä alkaa mainostaa omaan köyhyyttään tuntemattomalle deittisovelluksessa. Iteltä lopahtaisi mielenkiinto jo ihan sen takia. Tulee mieleen joku itsesäälissä rypevä kalsareissaan kotona makaava ihminen. 

Itse en haluaisi edes varakasta "työtöntä", eli esim. sellaista joka elää vaikka perintörahoilla tekemättä mitään. En usko että olisi mitään yhteistä puhuttavaa sellaisen kanssa, jonka ei tarvitse tehdä mitään elantonsa eteen, eikä ymmärtäisi työssäkäyvän arkea. Tietysti on eri asia jos etsii aktiivisesti työtä ja on ajatuksissa halua työllistyä, eikä aikomus heittäytyä yhteiskunnan elätiksi. Kyllähän työttömäksi voi tässä jäädä itse kukin milloin vain. Jos taas on kokopäivätyössä käyvä ihminen ja silti "köyhä" niin ehkä siinä vaiheessa kiinnostaisi köyhyyden syyt? Pelivelat, alkoholismi, viisi lasta viidelle eri naiselle ja elatusmaksut? Rehellinen, pienipalkkainen työ ei sen sijaan ole mikään häpeä.

Vierailija
262/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut paljonko rahaa miehellä on. Esimerkiksi oma aviomieheni tienasi vähemmän kuin minä, kun alettiin seurustella 15vuotta sitten (nykyään tienaa kyllä enemmän, mutta se onkin sitten toinen juttu). Mutta jos joku oikein mainostaisi olevansa köyhä ennen kuin edes tavataan, niin antaisi se minusta oudon ja elämäntapatyöttömän kuvan (ja sellaiseen ansaan olen kerran nuorena astunut ja en muuten astu enää) ja siksi alkaisin karttaa.

Ei kiinnosta raha, mutta kuitenkin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse köyhänä naisena asun mielummin vuokralla, kun menisin hyvätuloisen miehen ilmaispiiaksi ja hyväksikäytettäväksi seksi mielessä. Naisia ei voi enää nykyään ostaa rahalla. 

Huomattavasti kivempaa istuskella vuokra-asunnossa ja juoda kahvia ja kutoa villapaitaa, kuin siivota isoa kotia joka on pelkästään miehen nimissä ja sitten pitäisi vielä seksitouhuja harrastaa, vaikka ei välttämättä niin kiinnostaisi. Ei 

Ja mitä vikaa on kahvin juomisessa ja käsitöiden tekemisessä vuokra-asunnossa? Tää on ihanaa elämää, kukaan ei kysy tai pyydä mitään, paitsi koira joskus lenkille. Rauhallista ja mukavaa. 

Mihin tarkoitukseen pitäisi ottaa joku testaaja-mieslapsi? En jaksa valehtelijoita katsoa muutenkaan, tuovat vain sitä omaa pahuuttaan ja ikuista draamaansa toisten elämään ja sitten on rauha mennyt.

Vierailija
264/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Mulla on parikin exää olleet työttömiä ja köyhiä, ja sitä loisimista en enää rupea katsomaan. Valehtelu ja testailu taas on aivan helvetin lapsellista, joten joudat ilomielin samaan luiskaan.

Vierailija
265/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Mulla on parikin exää olleet työttömiä ja köyhiä, ja sitä loisimista en enää rupea katsomaan. Valehtelu ja testailu taas on aivan helvetin lapsellista, joten joudat ilomielin samaan luiskaan.

Pakko se on jotenkin varmistaa, että ollaan pyyteettömiä eikä vain rahan perässä.

Vierailija
266/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkaltaiset kommentit todistavat, että ap:n käyttämät testit ovat tarpeen.

Vierailija
267/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko se on jotenkin varmistaa, että ollaan pyyteettömiä eikä vain rahan perässä.

Niin, eli laiskana ihmisenä valehtelet sen sijaan että tutustut toiseen ihmiseen kunnolla.

Vierailija
268/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset? Ei.

Jotkut naiset? Kyllä.

Tuo on taas tuota yleistämistä. Minäkin voisin yleistää että onko kaikki miehet sikoja kun yksi mies kerran kännissä kusi sohvalleni.

Vierailija
269/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vielä, että miten? Oletko itse koskaan joutunut elättämään aikuista ihmistä pienellä palkalla? Se jos joku on maailman kiittämättömin homma.

Vierailija
270/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset? Ei.

Jotkut naiset? Kyllä.

Tuo on taas tuota yleistämistä. Minäkin voisin yleistää että onko kaikki miehet sikoja kun yksi mies kerran kännissä kusi sohvalleni.

Minulla olisi anekdootteja kymmenistä ellei sadoista sikailevista miehistä, mutta silti sen verran käsityskykyä, etten lähde yleistämään.

Vierailija
271/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri tai ei, en haluaisi valehtelevaa miestä.

Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.

- Ap

Tämä.

Naista tulee testata. Näkee onko vaimoksi.

Totta. Minäkin sanon aina miehille, että en tykkää seksistä. Oikeasti olen todella innokas. Haluan vain selvittää kuka tykkää minusta oikeasti.

Vierailija
272/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli laiskana ihmisenä valehtelet sen sijaan että tutustut toiseen ihmiseen kunnolla.

Niin, eli hyväksikäyttäjäluonteena pumppaat miehestä kaiken rahan, ja kun miehen rahat loppuu jätät kuin nallin kalliolle.

Vierailija
273/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.

- Ap

No ei tällaisessa tilanteessa. Kun kysymys on tutustumisesta toiseen ihmiseen seurustelumielessä, on jonkin verran noloa kaataa esim. terveysongelmiaan tai taloushuolia ventovieraan ihmisen niskaan heti. Tuollaiset asiat pitää tuoda oikeassa vaiheessa esiin.

Ihminen, joka esittää itsensä huonoimmassa mahdollisessa valossa vastapuolelle, signaloi outoutta. Yleensähän ihminen haluaa ensiksi näyttää toisille parhaat puolensa. Fiksuimmat ihmiset jatkavat samalla linjalla myöhemminkin.

Kuten joku sanoikin sellainen "haluan kelvata sellaisena kuin olen" -asenne tai sinun kohdallasi vieläpä huonompana kuin olen viestii jotain tosi kummallista hätää sinusta. Ihan kuin haluaisit itsellesi hoitajaa, et kumppania. Ei kannata tehdä tuota jatkossa. Älä myöskään puhu rahoistasi heti kättelyssä, ja jos nainen niistä heti rahahaukkana kyselee, on hänkin tosi moukka ja sellainen nainen kandee sivuuttaa. Kaikki nuo jutut käydään läpi vasta kun luonteiden sopivuudet ym. kemiat on käyty läpi.

Vierailija
274/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli hyväksikäyttäjäluonteena pumppaat miehestä kaiken rahan, ja kun miehen rahat loppuu jätät kuin nalli

Luitko trolli tuon alkuperäisen vastaukseni? Siinä vain totesin, etten lähde enää elättämään ketään. Se on aika eri asia kuin pumpata toisen rahat.

Vierailija
275/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vielä, että miten? Oletko itse koskaan joutunut elättämään aikuista ihmistä pienellä palkalla? Se jos joku on maailman kiittämättömin homma.

Vaatiko se sua käymään töissä?

Vierailija
276/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatiko se sua käymään töissä?

Käyn töissä ihan omasta tahdosta

Vierailija
277/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi naiset lähtevät elättämään seurustelukumppania? Ja sitten uhriudutaan ja katkeroidutaan, vaikka mikään pakko ei ollut.

Vierailija
278/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Tai sitten voisit vaan tutustua kaikessa rauhassa ihmisiin etkä järjestellä mitään valheellisia testejä. Olet epärehellinen peluri. 

Vierailija
279/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luitko trolli tuon alkuperäisen vastaukseni? Siinä vain totesin, etten lähde enää elättämään ketään. Se on aika eri asia kuin pumpata toisen rahat."

En ole trolli, ja mun mielestä sulla on paska luonne.

Vierailija
280/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AP valehtelee jo ennen kuin tapaavat ja sitten ihmettelee, kun naiset blokkailee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän