Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?

Vierailija
29.10.2025 |

Aloitetaan:

- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet

- tatuoinnit

- on lapsia tai haluaa saada lapsia

- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus

- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)

- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)

Muuta?

Kommentit (464)

Vierailija
341/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisen väkivallan käyttö, mykkäkoulu. Tämä on hyvin yleistä.

Myös miehet osaa mykkäkoulun. Mulla on kokemusta. En edes aina tiennyt miksi exä piti mykkäkoulua ja kun yritin asiallisesti selvittää syytä niin toinen on vain hiljaa. Selvitä siinä sitten ongelmia. 

Vierailija
342/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään kyl kaiken kokoisista naisista mut luotqantyöntäviä piirteitä on juurikin räväkkyys ja sellainen päälle päsmäriys. Heristellään nyrkkiä ja sitten huudetaan miestä apuun kun joku suuttuu. Ei enää ikinä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ihminen jolla on mielipide, hyväksyt tai et. Kaikki ammatit arvokkaita jotkut arvokkaampia.

Silti väitit, että kaikki muut tutkinnot ovat huuhaata paitsi teknillinen tutkinto yliopistossa. Olet huvittava tapaus.

N46

Vierailija
344/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miehet osaa mykkäkoulun. Mulla on kokemusta. En edes aina tiennyt miksi exä piti mykkäkoulua ja kun yritin asiallisesti selvittää syytä niin toinen on vain hiljaa. Selvitä siinä sitten ongelmia. 

Kai tämä se on sitten ok, jos tähän syyllistyy osa miehestäkin.

Vierailija
345/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen ihminen jolla on mielipide, hyväksyt tai et. Kaikki ammatit arvokkaita jotkut arvokkaampia.

Silti väitit, että kaikki muut tutkinnot ovat huuhaata paitsi teknillinen tutkinto yliopistossa. Olet huvittava tapaus.

N46

Niin väitinkin. Ja sinä väitit kouluttamattomia wtksi. Touché?

Vierailija
346/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuupussitakki, verkkarit, huppari, crocsit. Vaatteet jotka tekee naisesta tasapaksun pötkylän.

Vierailija
347/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Mä en kyllä väittänyt tuollaista koska en ole tuo kirjoittaja jolle sä soitat suutasi. Koita vähän keskittyä lukemiseen. Koita myös ymmärtää sellainen tosiasia, että on paljon koulutuksia jotka ei ole huuhaata. Esim. mä en sairaanhoitajana koe, että mun koulutus on huuhaata. 

N46

Vierailija
348/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOH! Miksi pitää alkaa heti tuollaiseksi kakaraksi joka ei ymmärrä mitään? Mä en kirjoittanut, että tuo on ok. Toin vain esille sen, että myös miehet osaa mykkäkoulun.

Vit tu täällä on tyhmää porukkaa. 

Vierailija
349/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tahansa löysät roikkuvat vaatteet, kuten pussittavat collegehousut tai 1-2 kokoa liian isot hupparit.

Vierailija
350/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOH! Miksi pitää alkaa heti tuollaiseksi kakaraksi joka ei ymmärrä mitään? Mä en kirjoittanut, että tuo on ok. Toin vain esille sen, että myös miehet osaa mykkäkoulun.

Paloipas sulake pienestä :D :D

Näköjään kuitenkin koet tärkeäksi tuoda asian esille.

Vierailija
351/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paloipas sulake pienestä :D :D

Näköjään kuitenkin koet tärkeäksi tuoda asian esille

No vituttaa, kun täällä ei voi mitään kirjoittaa ilman, että joku persereikä tulee siihen vinkumaan jotakin paskaa. 

Vierailija
352/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha 356. Joku kehtaakin sanoa poikkisanan eikä vaan lyö tahtia sun jutuille. Laita viesteihisi joku merkki, mistä tiedämme, että Sinä kirjoitit ne. Muuten emme tiedä mihin viesteihin ei saa vastata poikkisanoin.

Vierailija
353/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha 356. Joku kehtaakin sanoa poikkisanan eikä vaan lyö tahtia sun jutuille. Laita viesteihisi joku merkki, mistä tiedämme, että Sinä kirjoitit ne. Muuten emme tiedä mihin viesteihin ei saa vastata poikkisanoin.

Kannattaa käydä välillä vaikka kävelyllä.

Vierailija
354/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumaliste sä olet tyhmä. Mä kirjoitin, että myös miehet osaa mykkäkoulun. Sä tulit kakaramaisesti ulisemaan, että no sitten mykkäkoulu on varmaan ok, jos osa miehistäkin sitä tekee. Tuo ei ole mitään poikkipuolista vaan typerää ulinaa. Vain täysi idiootti tulee kommentoimaan tuollaista ja väittää, että mun mielestä on ok pitää mykkäkoulua.

Painu helvettiin vähä-älyinen paskahousu.

Vierailija
355/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumihuulet, silikonitissit ja liikkumaton naama.

Vierailija
356/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamattomat mielenterveys ongelmat ja se että sitä pahaa oloa puretaan lähimpiin ihmisiin.

Vierailija
357/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakorasioi , ihmiset tietää asian

Näähä on parhaita naisia jokka ei pihtaa

Vierailija
358/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Mä en kyllä väittänyt tuollaista koska en ole tuo kirjoittaja jolle sä soitat suutasi. Koita vähän keskittyä lukemiseen. Koita myös ymmärtää sellainen tosiasia, että on paljon koulutuksia jotka ei ole huuhaata. Esim. mä en sairaanhoitajana koe, että mun koulutus on huuhaata. 

N46

Miksi et kommrntoinut eri niin kun on täällä tapsna. En voi lukemalla päätellä oletko eri ihminen vai. Se on mukavaa että koet näin, kaikki eivät koe.

Vierailija
359/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "räväkkyys" (joka asiaan pitää kailottaa oma mielipiteensä ja jyrätä kaikki muut)

- jättimäinen takapuoli (luonnottoman suuri suhteessa muuhun kroppaan)

- täytetyt huulet

Vierailija
360/464 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kyse on miesten turnoffeista. Miksi tulla kommentoimaan joka kohtaan"kyllä miehetkin" ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme