MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon palstan miehistä, että luetellaan vain ulkonäköön liittyviä asioita eikä luonteenpiirteitä. Eli nainen saa olla ilkeä, epärehellinen, räjähdysherkkä, henkisesti epäkypsä tai kontrolloiva kunhan ei vain ole tatuointeja eikä ylipainoa.
Niin, koska miehet kyllä tietää että naiset on luonteeltaan yleisesti ottaen miellyttäviä, ystävällisiä, hoivaavia ja tunnollisia. Niinhän naiset on kasvatettu olemaan. Niin ei miehen tarvi katsoa muuta kun että on kaunis.
Sitten jää naisen tehtäväksi tulkita onko itselle hyvä mies vai ei, koska se mies ei sitä kyllä kerro.
Miehet panee mitä vaan. Ilkeitä, mt-ongelmaisia, henkisesti jälkeen jääneitä jne. Kunhan ei oo läski niin kaikki käy!
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun läpi kahlanneena voi vain todeta että kylläpä naisia ahdistaa ja aiheuttaa mielenterveys ongelmia jos miehellä on vaatimuksia tai kriteerejä naiselle. Siinähän ei tietenkään ole mitään o gelmaan että nainen asettaa miehelle kilometrin mittaisen vaatimuslistan joka on miehen täytettävä pilkulleen ennen kun nainen hyväksyy miehen
Jos nyt oikeaa elämää ajattelee, niin nuo tatuoidut/ lävistetyt/ ylipainoiset/ tupakoivat naiset löytävät kyllä seuraa, jos ovat aloitteellisia - käyvät baarissa - ei liikaa kriteerejä.
Hiljaiset, arat ja ujot naiset jäävät yksin. Ja ne, joille ei kukaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, mulla on koira, korkeakoulututkinto ja käyn salilla. En saa miestä ikinä!
Luulisi korkeakoulututkinnon omaavan tajuvan, että mielipiteitä on erilaisia. Toisaalta koulutus ei korreloi älykkyyden kanssa.
HAH!
Nimenomaan korkealoulut on se paikka jossa nykyään vaalitaan ehdotonta ideologista yhdenmukaisuutta eikä intersektionalismista poikkeavia mielipiteitä suvaita lainkaan!
Erikoista, missä näin? Vuosi sitten valmistuin Hy: stä, enkä kertaakaan törmännyt tällaiseen.
Et varmaan äänestänyt väärin eli oikeistoa. Mua natsiteltiin, toki ei päin naamaa. Professoreille valittivat ja yrittivät savustaa ulod, proffa oli onneksi järjen ukko ja kohautti olkiaan itkupotkunyrkkeilylle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koko aikuisikäni ollut ylipainoinen ja silti on ollut miehiä ja olen ollut naimisissa ja lapsikin on. :D Tatuointejakin löytyy useampi. Mikään kouluttamaton wt en kuitenkaan ole. Pitkissä hiuksissa mulla on oma punertavanruskea väri.
Joitakin miehiä miellytän ja joitakin en. Kuten jokainen meistä, ei kukaan voi kaikkien silmää miellyttää.
Voi koukutettukin olla white trash varsinkin nykyaikana. Huuhaa tutkintoja opistot täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni monen tatuoidun miehen mielestä tatuoinnit ovat turn off naisessa?
Ovathan tatuoinnit miehilläkin erittäin tavallisia nykyään. Ja usein tuntuu että miesten tatuoinnit ovat isompia ja värikkäämpiäkin kuin naisilla.
Itse tykkään jos on selkeä linja kuvien kanssa. Ns. Sticker tatuointeja en ymmärrä ja naamaani en laittaisi itsekään leimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutus
Miksi?
En pidä nirppanokka naisista, duunari tai työtön on parempi minulle.
Oletko varma, että ylimielisiä nirppanokkia ei ole ollenkaan duunareiden tai työttömien keskuudessa? Mihin tämä väite perustuu, että tätä ilmenisi vähemmän heidän keskuudessaan?
Ei tuota toki täysin voi yleistää mutta lähes kaikilla työpaikoilla olen huomannut, että mitä ylemmällä tasolla nainen työskentelee, niin sitä nirppanokkaisempi ja huumorintajuttomampi tapaus on kyseessä, sellainen valittaa ja narisee joka asiasta ja pakko huomautella asioista, mistä ei tarvitsisi sanoa mitään ja käyttävät usein myös sellaista epäkohteliaita ja alistavia tyylejä a
Minun ex oli tälläinrn mikromanager. Tarpeeksi kauan kun kuulin vittuilua åäätin että rouva erinomainen saa itse vaihtaa renkaansa, itkupotkuhan siitä tuli. Erossa sain onneksi tekemistäni rempoista jtn. Vieläkin soittelee kun ilppi ei toimi, Vessa on tukossa, rännit täynnä lehtiä. Sanoin viimeksi että sullahan rahaa on ja älyä oppia uusia asioita, jos ei kinosta palkkaa työmies minä menen nauttimaan vapaa-ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset piirteet olivat sitten fyysisiä tai käytöstavat ym.
Tatuoinnit, tupakointi, vaaraväri hiukset kuten esim sininen tai räikeä pinkki, melkein kaikki muut lävistykset kuin korvalehtien, jatkuva kännykkään tuijottelu, läskeys.
Jep, ne törkeän räikeästi värjätyt hiukset.. kalalat!! yök yök !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera ja kitkerä luonne sekä negatiivinen ja piikikäs asenne. Hymy kaunistaa jokaista.
Ulkonäöllä ei niin kovasti ole turn off-ominaisuuksia jos on edes perussiisti muuten.
Toki massiivinen ylipaino väkisinkin on ainakin jossain määrin ulkonäköä laskeva ominaisuus, samoin hyvin runsaat ja näkyvät tatuoinnit sekä ns. sonninrengas mutta mielipidejuttujahan nämä, joku toinen puolestaan tykkää kovastikin.
Mainitse yksikin mies joka tykkää sonninrenkaasta naisella?
No ei ole ainakaan Zendayalla, Bella Hadidilla tai Rihannalla ole mitään vaikeuksia löytää miestä.
Julkkikset on aina poikkeus
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei toimi noi näkijän lahjat
Suosittelen silmälaseja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koko aikuisikäni ollut ylipainoinen ja silti on ollut miehiä ja olen ollut naimisissa ja lapsikin on. :D Tatuointejakin löytyy useampi. Mikään kouluttamaton wt en kuitenkaan ole. Pitkissä hiuksissa mulla on oma punertavanruskea väri.
Joitakin miehiä miellytän ja joitakin en. Kuten jokainen meistä, ei kukaan voi kaikkien silmää miellyttää.
Kokeileppa laihduttaa jos haluat, sitte katsotaan miten on menekkiä, ja millaisten miesten kans,voi olla parempaa laatua heti.
Kyllähän lihava kelpaa aina muutamaksi tunniksi ,koska saanti taattua .
Ei sinulle tarjolla kuitenkaan. Tämä kommentti kertoo riittävästi "laadustasi".
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun läpi kahlanneena voi vain todeta että kylläpä naisia ahdistaa ja aiheuttaa mielenterveys ongelmia jos miehellä on vaatimuksia tai kriteerejä naiselle. Siinähän ei tietenkään ole mitään o gelmaan että nainen asettaa miehelle kilometrin mittaisen vaatimuslistan joka on miehen täytettävä pilkulleen ennen kun nainen hyväksyy miehen
Missä näet naisten ahdistusta? Toiveajattelua. Tämän ketjun kriteerit toistavat yksiä ja samoja kriteerejä. Ne samat eivät yleisesti päde oikeassa elämässä, joten eipä nämä vaikuta merkittävästi kenenkään elämään. Päinvastoin, useimpien kohdalla voi kiittää luojaa siitä, ettei vahingossakaan joudu näiden haaviin.
Leimat iholla, juoruilu, pahantahtoisuus, ilkeys, tyylitajuttomuus ja ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, mulla on koira, korkeakoulututkinto ja käyn salilla. En saa miestä ikinä!
Luulisi korkeakoulututkinnon omaavan tajuvan, että mielipiteitä on erilaisia. Toisaalta koulutus ei korreloi älykkyyden kanssa.
HAH!
Nimenomaan korkealoulut on se paikka jossa nykyään vaalitaan ehdotonta ideologista yhdenmukaisuutta eikä intersektionalismista poikkeavia mielipiteitä suvaita lainkaan!
Erikoista, missä näin? Vuosi sitten valmistuin Hy: stä, enkä kertaakaan törmännyt tällaiseen.
Et varmaan äänestänyt väärin eli oikeistoa. Mua natsiteltiin, toki ei päin naamaa. Professoreille valittivat ja yrittivät savustaa ulod, proffa oli on
Mistä he tiesivät, ketä äänestit? Ei minulta ole koskaan kukaan sitä kysynyt. Ei edes puoliso. Halusitko itse provosoida?
Korkea koulutus on menettänyt minun silmissä arvokkuuden, kun sen voi "saavuttaa" nykyään lähes kaikki. Enempi arvostan vanhanajan kädentaitoja ja niillä itsensä elättämistä. Niitä ei kaikilla olekaan.
lihava
afrikkalainen.
tupakointi.
mielenterveysongelmat.vihervasemmisto.
lyhyt tukka.
tatuointi.
lapsia.
pitkä.
karvainen.
Koira.
En voi sietää koirien lemua ja sen huomaa jo koiranomistajan vaatteista, lisäksi koko asunto yleensä haisee eläintarhalle. Kissa vielä jotenkin menee mutta en niistäkään tykkää hirveästi.
m37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeileppa laihduttaa jos haluat, sitte katsotaan miten on menekkiä, ja millaisten miesten kans,voi olla parempaa laatua heti.
Kyllähän lihava kelpaa aina muutamaksi tunniksi ,koska saanti taattua .
Voi, että sulla on vaikeaa. Mistään mitään et ymmärrä.
Mä kerron olleeni naimissa ja sä luuseri väkytät muutamasta tunnista. :D Ei jumaliste sä olet yksinkertainen. :D