Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?

Vierailija
29.10.2025 |

Aloitetaan:

- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet

- tatuoinnit

- on lapsia tai haluaa saada lapsia

- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus

- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)

- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)

Muuta?

Kommentit (324)

Vierailija
321/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koko aikuisikäni ollut ylipainoinen ja silti on ollut miehiä ja olen ollut naimisissa ja lapsikin on. :D Tatuointejakin löytyy useampi. Mikään kouluttamaton wt en kuitenkaan ole. Pitkissä hiuksissa mulla on oma punertavanruskea väri.

Joitakin miehiä miellytän ja joitakin en. Kuten jokainen meistä, ei kukaan voi kaikkien silmää miellyttää.

Voi koukutettukin olla white trash varsinkin nykyaikana. Huuhaa tutkintoja opistot täynnä.

Mä en kuitenkaan ole wt. En ole opiskellut missään opistossa enkä huuhaa-tutkintoa. On se kumma, kun pitää tulla alentamaan mua, kun kerron omista kokemuksistani ja itsestäni. 

Vierailija
322/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kuvittelee, että ylipainoiset naiset ovat helppoja? Mä olen reilusti ylipainoinen nainen enkä todellakaan ole helppo. Mä olen nirso enkä todellakaan huoli ketä tahansa edes pelkkään seksiin. Todella yksinkertainen pitää ihmisen olla, jos kuvittelee painon perusteella onko nainen helppo vai ei. Tiedän useita normaalipainoisia naisia jotka ovat olleet tai ovat edelleen helppoja. Siinä miettimistä ääliöille. 

Ja, kyllä pudotan koko ajan painoa, mutta teen sen itseni ja terveyden vuoksi enkä sen vuoksi, että miellyttäisini ulkoisesti miehiä. Mitä enemmän miesten käytöstä Facebookissa ja tällä palstalla näkee, niin sitä enemmän vakuutun siitä, että en enää halua parisuhdetta. Pelkkä seksisuhde osaavan miehen kanssa riittää mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla kirjoittelu.

Onko tämä jokin patriarkaalinen vaade, että vain sinä miehenä saat täällä kirjoitella ja päivystää?

Ei ole vaade vaan luonnollinen asia, joka on kehittynyt luonnon omilla ehdoilla. Miehet, nuo luomakunnan kruunut, ovat tässä(kin) asiassa parhaimpia.

Vierailija
324/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koske jos on koulupohja onneton, tatskoja ja pukeutuminen white trashiä eli ongenkoukkuja naamassa ja korvissa, hupparia, löysiä verkkareita tms. ja ylipainoa, johon usein liittyy huono hygienia. Samoin jätän väliin jos on ikäiseni tai jopa minua vanhempi.

Kertakäyttöön kelpaa ja jopa mielellään vielä, vaikka on varoitusväri tai raidat päässä, sormuksia monissa sormissa, myyjän, tarjoilijan, kosmetologin, parturin ym. alemman luokan ammatti, kunhan on vaattet ovat siistit ja seksikkäät ja olemus laitettu eikä kiloja ole liikaa. Kuuntelen jopa tarvittaessa jonkun omakirjoittaman lapsellisen runon, jos se on tarpeen maaliin pääsemiseksi. 

Eli kyllä suurimman osan tyrkyllä olevista tyrmään kohteliain sanankääntein.