MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (462)
Tatuointi kuten täällä on sanottu moneen kertaan. Kertoo sosiaalisesta tasosta ja ajatusmaailmasta.
Ei kiitos tatutoiduille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen ihminen jolla on mielipide, hyväksyt tai et. Kaikki ammatit arvokkaita jotkut arvokkaampia.
Silti väitit, että kaikki muut tutkinnot ovat huuhaata paitsi teknillinen tutkinto yliopistossa. Olet huvittava tapaus.
N46
Niin väitinkin. Ja sinä väitit kouluttamattomia wtksi. Touché?
Mä en kyllä väittänyt tuollaista koska en ole tuo kirjoittaja jolle sä soitat suutasi. Koita vähän keskittyä lukemiseen. Koita myös ymmärtää sellainen tosiasia, että on paljon koulutuksia jotka ei ole huuhaata. Esim. mä en sairaanhoitajana koe, että mun koulutus on huuhaata.
N46
Miksi et kommrntoinut eri niin kun on täällä tapsna. En voi lukemalla päätellä oletko
Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
- "räväkkyys" (joka asiaan pitää kailottaa oma mielipiteensä ja jyrätä kaikki muut)
- jättimäinen takapuoli (luonnottoman suuri suhteessa muuhun kroppaan)
- täytetyt huulet
Iso perse on erittäin kiihottavaa naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauemmas mennään elovenatytystä, sitä vastenmielisemmiksi ne muuttuu.
Kyllä, katsokaas vaikka Fatim Diarraa. Ei ketään puolimstat naiset kiinnosta. Toisaalta niitä ei rskata, koska ne eivät afroja ja arbeja kiinnosta.
Kukin valitkoon kumppaninsa. Mutta kukin olkoon sellainen kuin on. Mikään luetelluista ei tee naisesta vähemmän naista tai huonompaa.
Ainakin tämän palstan perusteella yli 30-vuoden ikä on naisella kauhea synti ja turn off. Onneksi oikeassa maailmassa ihmisiä on pariutunut vallan helposti 40+ -, 50+ - ja jopa 60+ -iässä! :D
Lihava, tupakointi, alkoholi, tatuoinnit, lävistykset, feministiset mielipiteet, prideen osallistuminen.
Alkoholismi jatkuvan bilettämisen muodossa, vihervasemmistolaisuus, feminismi, lihavuus ja lapset ainakin usealle eri miehelle. Yhdelle miehelle vielä menee mutta jos on useammille niin se kertoo paljon naisesta itsestään
Itse en nosta yhtään ulkonäköseikkaa tällaiselle listalle. Ulkonäön bongaa kyllä heti. Paljon ikävämpiä tapauksia on ne, joilla on syvälle juurtuneita, vastenmielisiä asenteita, mutta osaavat ja ymmärtävät piilottaa niitä alussa, niin että mahdollinen suhde muuttuu vasta ajan kanssa enenevässä määrin ikäväksi.
Eli siis sellainen herkkä loukkaantumaan, sekä itsensä että ihan ulkopuolisten puolesta, intersektionaalisen feminismin syvän päädyn oppimäärän sisäistänyt uhriutuja, joka ajattelee että itseään ei tietenkään koske samat säännöt kuin muita. Varsinkin miehiä. Sellainen jonka seurassa alkaa tuntua siltä että olet vääränlainen vain koska sukupuolesi, seksuaalisuutesi, ihonvärisi ym sinun kontrollin ulkopuolella olevat perusasiat nyt vaan ovat "väärin", tai ainakin sinulla olisi syytä pyydellä niitä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lihava, tupakointi, alkoholi, tatuoinnit, lävistykset, feministiset mielipiteet, prideen osallistuminen.
Ohisalon nörttiukko ei olisi saanut Ohisalolta pllua jos olisi ajatellut noin
https://www.is.fi/viihde/art-2000008776770.html
Kaksikko tapasi aamulla, sillä Ohisalo oli osallistumassa iltapäivällä Pride-kulkueeseen ja piknikille ystäviensä kanssa. Treffit alkoivat ikävästi, sillä kun Ohisalo kiiruhti tapaamaan deittiään, teki Suomen kesäsää tepposet ja hän kastui läpimäräksi.
Olikohan se deitin jälkeen märkä...
Mikä on itseaiheutettu lihavuus? Jokainen valitsee itse mitä suuhunsa panee tai kuinka paljon liikkuu. Kohta joku kommentoi että mielialalääkkeet lihottavat eikä voi myöntää että lisäävät ruokahalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata sellaista tänne.
En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella.
he saavat elatusmaksut ja lapsilisät sekä kantokykyä äidilläänkin jostain tulosta. nuo tarkoitettu lapsen hyvinvointiin- ei sinun.. hyvä, että tiedostat asiasi, lapsi joka viaton ei kärsi. sinulta ei edellytetä sitten edes mihen mallia ja läsnöoloa kehityksessä, hyvä niin. ja muuten on ok,että eiväthän kaikki edes muutenkaan halua lapsia edes omia useista eri syistä.
"Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea."
Siitäkö hänen olisi pitänyt se ymmärtää? Ei todellakaan. Ens kerralla kun tulet muiden keskusteluun pätemään mainitse että olet eri henkilö. Huomaa että olet amis.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea.
Ei. Ei siitä voi päätellä. Niinkuin ei kukaan muukaan. Oliko sulla jtn oikeaa asiaakin ?
Huvittava ketju. Tuntuu monella menevän tunteisiin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalon nörttiukko ei olisi saanut Ohisalolta pllua jos olisi ajatellut noin
https://www.is.fi/viihde/art-2000008776770.htmlKaksikko tapasi aamulla, sillä Ohisalo oli osallistumassa iltapäivällä Pride-kulkueeseen ja piknikille ystäviensä kanssa. Treffit alkoivat ikävästi, sillä kun Ohisalo kiiruhti tapaamaan deittiään, teki Suomen kesäsää tepposet ja hän kastui läpimäräksi.
Olikohan se deitin jälkeen märkä...
Se on mukava että incel sai edes femakolta
Olen korkeasti koulutettu johtavassa asemassa oleva keski-ikäinen mies. En ole laatikkoleukainen nhl-pelaajalääkäriastronautti, olen keskipituinen, raamikas ja kyllä hieman ylipainoa omaava maskuliininen mies. Olen löytänyt aina kohtuuhelposti seuraa, vaikka aina baarissa on toki pidempiä ja komeampia miehiä. Tämä pohjustuksena vain tälle mielipiteelleni.
Ulkonäöllisesti minulle ei ole mitään tiettyä ehdotonta mallia millainen naisen pitää olla, kunhan minun silmää miellyttää. Voi olla tumma, vaalea, lyhyempi tai pidempi tukka, mutta sellaiset kynityt miestukat ovat melkomoinen turn off. Naisen pitää näyttää naiselliselta.
No tuo sama siis koskee muutakin ulkoasua; jos ehdoin tahdoin pukeutuu miehekkäästi, niin se ei ainakaan minua sytytä. Ei toki tarkoita että pitää olla kukkamekossa, mutta jokainen käsittää miltä sellainen perinteinen rekka lespo näyttää. Vetoaa harvempaan mieheen. Silti jostain syystä joillan heteroillakin on tämäntapainen tyyli.
Ulkonäöllisesti myös sellainen hoitamattomuus on aikamoinen tur off. Likaiset ja rasvaiset hiukset ja itsetehdyt hiusvärikokeilut jotka ovat päättyneet huonosti. Huono hygienia ja siihen liittyvät hajut tietysti myös.
Selkeästi erottuva ylipaino, ja erityisesti sellainen vähän taikinamainen ulkomuoto ja tätityyli on minulle turn off. Minusta 50-vuotias ja miksei 60-vuotiaskin voi pukeutua nuorekkasti, seksikkäästi ja tyylikkäästi esim farkkuihin, nahkahousuihin yms jotka tuovat hoidettua ulkomuotoa hyvin esiin.
Myös minulle sellaiset ylilaittautuneet naiset ovat hieman turn off, varsinkin jos sitä pakkelia on vedelty naamaan paksu kerros ja huulet on turvotettu makkaroiksi. Siinä on jotain inhaa. Meikkaaminen ja tekoripset ja kynnet ja asut ovat ihan jees, mutta liika on liikaa. Samoin outfitin osalta kalliilla merkkikamoilla fleksailu on minulle turn off, vaikka niihin olisikin varaa.
Kaikenlainen keskustelussa esiin tuleva fanaattisuus kasvisruoan, ilmaston, vähemmistöryhmien jne suhteen on totaalinen turn off. Voi olla toki perusteltuja mielipiteitä, mutta minä en halua viettää aikaani sellaisen ihmisen kanssa joka vaahtoaa jostain ja painostaa muita. Tai tuomitsee muiden valinnat. Älykäs ja sivistynyt ihminen näkee asiat laajasti ja monelta kantilta ja pystyy keskustelemaan faktoista kiihtymättä. Ääliöt perustelevat kaiken jollain ismillä. "Kun se vaan nyt on niin että on ilmastohätätila".
Lopulta kuitenkin minä sanoisin, että sellaisia täydellisiä turn offeja on melko vähän, ja varmaan osittain ainakin monet näistä naisista itsekin tietävät että esim ulkonäköön ja ulkoasuun voisi panostaa. Ennemminkin on niin, että sitä jotain kipinää ei vaan ole, mistä se johtuu onkin vaikeampi kysymys.
Jatkuva negatiivisuus ja valittaminen. Vaikka olisi 10/10 ja mallin mitoissa, loputonta ruikuttamista ja nalkuttamista ei jaksa kuunnella. Sellaiset tapaukset ovat vampyyrejä jotka imevät kaiken ilon pois ja täyttävät elämän negatiivisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "räväkkyys" (joka asiaan pitää kailottaa oma mielipiteensä ja jyrätä kaikki muut)
- jättimäinen takapuoli (luonnottoman suuri suhteessa muuhun kroppaan)
- täytetyt huuletIso perse on erittäin kiihottavaa naisessa.
Sori, olin nuori ysärillä, jolloin muotia oli hoikkuus sekä pieni, pyöreä peppu.
En vain millään pääse mukaan tähän nykypäivän jättipeppuihannointiin ja toivon hartaasti, että tämä villitys menisi pian ohi.
Mitä kauemmas mennään elovenatytystä, sitä vastenmielisemmiksi ne muuttuu.