MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (486)
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle monilla on jankuttaa tuosta lapsiasiasta, jos joku haluaa lapsivapaan suhteen niin miten se on pois niiltä joilla niitä lapsia on. Kaikkienko pitäisi kuulua fanikerhoon ennenkuin on hyvä mieli. Minä en missään nimessä halua suhteeseen, jossa yhtenä osapuolena on jokin kissaa suurempi karvainen eläin. Odotan, että tähän tulee loputon vänkäys koiraihmisiltä että en saa ajatella näin. Mieltäni en kuitenkaan muuta.
No, vähän jo isomman lapsen eroäitinä kohauttaisin vain olkiani.
Ihan samaan tapaan en itse halua suhdetta, jossa toisella olisi pieniä lapsia. Koska sen vaiheen olen jo elänyt, enkä halua joutua lastenhoitajan rooliin.
Liiallisuuksiin menevä sosiaalisuus, pintaliitokulttuurin jalustalle nostaminen, somettaminen, uskontoihin ja ismeihin hurahtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle monilla on jankuttaa tuosta lapsiasiasta, jos joku haluaa lapsivapaan suhteen niin miten se on pois niiltä joilla niitä lapsia on. Kaikkienko pitäisi kuulua fanikerhoon ennenkuin on hyvä mieli. Minä en missään nimessä halua suhteeseen, jossa yhtenä osapuolena on jokin kissaa suurempi karvainen eläin. Odotan, että tähän tulee loputon vänkäys koiraihmisiltä että en saa ajatella näin. Mieltäni en kuitenkaan muuta.
No, vähän jo isomman lapsen eroäitinä kohauttaisin vain olkiani.
Ihan samaan tapaan en itse halua suhdetta, jossa toisella olisi pieniä lapsia. Koska sen vaiheen olen jo elänyt, enkä halua joutua lastenhoitajan rooliin.
Ihmiset suuttuu siitä jos ei itse mahdu toisen ihmisen asettamiin raameihin. En ymmärrä miksi siitä pitäisi suuttua. Jos joku ei halua uusperhettä eikä kumppanin aikuisia lapsia, sitten hän ei halua. Nämä ihmiset eivät sovi yhteen. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni monen tatuoidun miehen mielestä tatuoinnit ovat turn off naisessa?
Ovathan tatuoinnit miehilläkin erittäin tavallisia nykyään. Ja usein tuntuu että miesten tatuoinnit ovat isompia ja värikkäämpiäkin kuin naisilla.
Olen mies, mulla iso tatska. Ymmärrän että toiset tykkää yhdestä tyylistä ja toiset toisesta, mutta itse pidän siitä että tatskat jotenkin sopivat kehossa yhteen ja korostavat kehon hyviä puolia. En pidä yksittäisistä aivan eri tyylisistä leimoista ("muistoista") ympäri kroppaa. En myöskään pidä kaula- tai naamatatskoista kellään, enkä yleensä myöskään kämmenselkätatskoista. Sellaiset tuovat mieleen minulle aina wannabegangstan enkä jaksaisi sellaista elämäntyyliä ihannoivaa ihmistä. Mutta tähän pieni jousto, jos on kauniisti toteutettu käteen sopiva (siis liittyy käsivarren kuvaan) kämmentatska, tai
Voitaisko jo päästä yli tästä oletuksesta, että mies=juro yrmyttäjä jolla sallittua olla hirviötatskoja, ja nainen=aina iloinen positiivarit jolla on sallittua olla vain hentoisia kukkatatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata sellaista tänne.
Olipa hölmö kommentti
Sepä se