Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?

Vierailija
29.10.2025 |

Aloitetaan:

- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet

- tatuoinnit

- on lapsia tai haluaa saada lapsia

- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus

- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)

- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)

Muuta?

Kommentit (462)

Vierailija
381/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni monen tatuoidun miehen mielestä tatuoinnit ovat turn off naisessa?

Ovathan tatuoinnit miehilläkin erittäin tavallisia nykyään. Ja usein tuntuu että miesten tatuoinnit ovat isompia ja värikkäämpiäkin kuin naisilla. 

Olen mies, mulla iso tatska. Ymmärrän että toiset tykkää yhdestä tyylistä ja toiset toisesta, mutta itse pidän siitä että tatskat jotenkin sopivat kehossa yhteen ja korostavat kehon hyviä puolia. En pidä yksittäisistä aivan eri tyylisistä leimoista ("muistoista") ympäri kroppaa. En myöskään pidä kaula- tai naamatatskoista kellään, enkä yleensä myöskään kämmenselkätatskoista. Sellaiset tuovat mieleen minulle aina wannabegangstan enkä jaksaisi sellaista elämäntyyliä ihannoivaa ihmistä. Mutta tähän pieni jousto, jos on kauniisti toteutettu käteen sopiva (siis liittyy käsivarren kuvaan) kämmentatska, tai erittäin kevyt ja kaunis pieni kaulaan ylettävä tatska, niin ehkä menee. Mutta mieluummin ei. Sellaiset hyvin mustat (ehkä masennuksessa?) tuhritut käsivarret tai muut ruumiinosat eivät myöskään sytytä. Eikä muutenkaan sellaiset pelkkiä hirviöitä ja kuolemaa kuvaavat isot tatskat. Naisellisuus tässäkin on minusta se juttu ja jos naisella on synkkiä miesmäisiä tatskoja niin se ei ole mun juttu.

Vierailija
382/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koko aikuisikäni ollut ylipainoinen ja silti on ollut miehiä ja olen ollut naimisissa ja lapsikin on. :D Tatuointejakin löytyy useampi. Mikään kouluttamaton wt en kuitenkaan ole. Pitkissä hiuksissa mulla on oma punertavanruskea väri.

Joitakin miehiä miellytän ja joitakin en. Kuten jokainen meistä, ei kukaan voi kaikkien silmää miellyttää.

Voi koukutettukin olla white trash varsinkin nykyaikana. Huuhaa tutkintoja opistot täynnä.

Mä en kuitenkaan ole wt. En ole opiskellut missään opistossa enkä huuhaa-tutkintoa. On se kumma, kun pitää tulla alentamaan mua, kun kerron omista kokemuksistani ja itsestäni. 

Se on tätä kun kerrankin ketju, jossa saa lyödä naisia sanallisesti ihan rauhassa. Niin nää tuntee itsensä kunkuiksi, kuvittelevat nyt valitsevansa sen itselleen mieluisen ja haluavat lällätellä heille, jotka eivät näitä kiinnosta. Peristeista ylimielisyyttä -happamia sano kettu...- tyylillä. Asiallisuutta ei vaan voi odottaa/saada. Ei sit millään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla kirjoittelu.

Onko tämä jokin patriarkaalinen vaade, että vain sinä miehenä saat täällä kirjoitella ja päivystää?

Ei ole vaade vaan luonnollinen asia, joka on kehittynyt luonnon omilla ehdoilla. Miehet, nuo luomakunnan kruunut, ovat tässä(kin) asiassa parhaimpia.

Voi kun se paremmuus jotenkin näkyis jossain...

Vierailija
384/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä samainen vela vääntää kaikkien ei-velojen kirjoitukset samaan muottiin. Hänen mukaan kaikki lapselliset kuitenkin vihaa veloja ja lapsiaan, jotka ovat ehkä veloja. En lähtis hänen kanssan keskustelemaan enää, kun on niin raskas. Vela. Onneks kaikki velat eivät ole.

Eihän tuossa kommentissa niin sanottu, että kaikki velat olisivat veloja samasta syystä. Hän totesi, että se on vain yksi syy muiden joukossa, jos ei halua ottaa riskiä, että lapsesta tulee aikuisena rikollinen/päihteiden käyttäjä/tms. Tietenkään kaikista ei tule, mutta joistain tulee, ja siksi sitä kutsutaan riskiksi. Se on täysin hyväksyttävä syy olla vela kuten esimerkiksi ilmastosyyt ja ympäristösyyt. Syitähän voi olla miljoona erilaista. Sekin on 100% ok.

Niin, hän kuitenkin syyttää aina ei-velaa velavihamieliseksi. Just oli pitkä ketju, jossa hän päätyi jokaisen kohdalla siihen, vaikka toinen sanois mitä. Rasittava, samoja asioita jankkaava. 

Vierailija
385/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on täynnä naisia kommentoimassa miesten kommentteja?

Tämä on miesten ketju!

Miksi miehet ovat joka ikisessä naisten ketjussa? Yleensä pilaamassa sen.

Vierailija
386/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera ja kitkerä luonne sekä negatiivinen ja piikikäs asenne. Hymy kaunistaa jokaista.

Ulkonäöllä ei niin kovasti ole turn off-ominaisuuksia jos on edes perussiisti muuten.

Toki massiivinen ylipaino väkisinkin on ainakin jossain määrin ulkonäköä laskeva ominaisuus, samoin hyvin runsaat ja näkyvät tatuoinnit sekä ns. sonninrengas mutta mielipidejuttujahan nämä, joku toinen puolestaan tykkää kovastikin.

Mainitse yksikin mies joka tykkää sonninrenkaasta naisella?

No ei ole ainakaan Zendayalla, Bella Hadidilla tai Rihannalla ole mitään vaikeuksia löytää miestä.

Huvittavaa, että annetaan esimerkeiksi maailman tähtiä ja kaunottaria ja väitteitään sonninrenkaan kelpaavan miehille. Eipä täll

Hän pyysi mainitsemaan edes yhden. Saitte kolme.

Jännästi moni lävistetty parina julkisesti kulkee. Ei ole mun juttu, mut typerä väittää, ettei kellekkään kelpaa. Voit puhua vain omasta puolesta.

Vierailija
387/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä he tiesivät, ketä äänestit? Ei minulta ole koskaan kukaan sitä kysynyt. Ei edes puoliso. Halusitko itse provosoida?

Tottakai se vika nyt minussa oli kun kerroin debatissa oman mielipiteeni. Palestiinasta ja leikkauksista tuli keskusteltua. Asiallinen keskustelu oli minulla, vastapuolet lähti itku kurkussa paikalta kun argumentit loppui. Jäi hölmistynyt olo itsellekin.

Se on mukavaa jos ette kumppanin kanssa äänestyksestä puhu, itselleni on tärkeää että puolisokin on poliittisesti samalla linjalla 👍

Jaa, meidän perheessä jokaisella on vapaus valita oma näkemyksensä. Ja kyllä meillä sen voi ääneenkin kertoa, sanoinkin, ettei puoliso kysy. On oma asiani, kerronko vai en. 

Ehkä joku ottaa eron sen takia, että puoliso onkin poliittisesti eri linjoilla. Meillä ei näin tehdä. Tähän liittoon mahtuu useita näkemyksiä. Riitelemättä.

Vierailija
388/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakorasioi , ihmiset tietää asian

Tai luulee tietävänsä. Kyllä on tapauksia, että naista pidetään jakorasiana vaikka ei sellainen ole. On omaa kokemusta. Jauhetaan paska selän takana ja kuvitellaan tietävänsä toisen tekemiset.

Tässä on jännä ristiriita, toisaalta palstalla haukutaan naisia siitä, kun eivät anna helpolla, toisaalta ovat sit äkkiä jakorasioita. Ja edelleen miehelle luetaan iloinen antaja eduksi. Siis miesten kesken.

Vierailija
389/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä pahinta on että nainen haluaa lapsia? Noin 90% lle miehistä se on unelma, että saisi naisen jonka kanssa saisi lapsia. Mies ei oikein ilman parisuhdetta (naiseen) voi omia lapsia saada. Nainen voi saada lapsia ilman parisuhdettakin. Joten yleensä mies haluaa naisesta omia lapsia parisuhteessa.

M52

Vierailija
390/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koko aikuisikäni ollut ylipainoinen ja silti on ollut miehiä ja olen ollut naimisissa ja lapsikin on. :D Tatuointejakin löytyy useampi. Mikään kouluttamaton wt en kuitenkaan ole. Pitkissä hiuksissa mulla on oma punertavanruskea väri.

Joitakin miehiä miellytän ja joitakin en. Kuten jokainen meistä, ei kukaan voi kaikkien silmää miellyttää.

Voi koukutettukin olla white trash varsinkin nykyaikana. Huuhaa tutkintoja opistot täynnä.

Mä en kuitenkaan ole wt. En ole opiskellut missään opistossa enkä huuhaa-tutkintoa. On se kumma, kun pitää tulla alentamaan mua, kun kerron omista kokemuksistani ja itsestäni. 

Jo tatuointi tekee wtksi

"Lapsellinen tuo sun kommentti koulutuksesta. Sun logiikan mukaan moni ammatti on huuhaata esim. lääkäri, sairaanhoitaja, opettaja, palomies, ensihoitaja jne. Moni ammatteja on mitä ilman ei todellakaan yhteiskunta pyöri. Koitas kasvaa aikuiseksi."

Joo omituinen olisi yhteiskunta, jos kaikki olisivat dippainssejä. Tällainen, joka ei ymmärrä yhteiskunnan rakenteita tuon enempää, sanoisin wt: ksi, jos tällaista ilmaisua käyttäisin. Mutta en käytä, koska mielestäni vain wt: t sanoo toisistaan noin. 

Eri

Vierailija
391/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki irtoavat tekohärpäkkeet ja ihon alle laitetut "kauneushoidot" saa oman vereni hyytymään. En ymmärrä semmoisten tarkoitusta, kun paksut pakkelitkin menee vähän yli hilseen. En haluaisi pussata maalipintaa. 

Vierailija
392/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisen väkivallan käyttö, mykkäkoulu. Tämä on hyvin yleistä.

Myös miehet osaa mykkäkoulun. Mulla on kokemusta. En edes aina tiennyt miksi exä piti mykkäkoulua ja kun yritin asiallisesti selvittää syytä niin toinen on vain hiljaa. Selvitä siinä sitten ongelmia. 

Kai tämä se on sitten ok, jos tähän syyllistyy osa miehestäkin.

HUOH! Miksi pitää alkaa heti tuollaiseksi kakaraksi joka ei ymmärrä mitään? Mä en kirjoittanut, että tuo on ok. Toin vain esille sen, että myös miehet osaa mykkäkoulun.

Vit tu täällä on tyhmää porukkaa. 

"Logiikka" menee siten, et kaikki mitä jätät sanomatta, on se mitä tarkoitat. Jokainen voi sitten mielivaltaisesti päättää, mitä ajattelet, ja siitä sit -nyyh- vetää rokat nenään.

Vierailija
393/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "räväkkyys" (joka asiaan pitää kailottaa oma mielipiteensä ja jyrätä kaikki muut)

- jättimäinen takapuoli (luonnottoman suuri suhteessa muuhun kroppaan)

- täytetyt huulet

Iso perse on erittäin kiihottavaa naisessa.

Sori, olin nuori ysärillä, jolloin muotia oli hoikkuus sekä pieni, pyöreä peppu.

En vain millään pääse mukaan tähän nykypäivän jättipeppuihannointiin ja toivon hartaasti, että tämä villitys menisi pian ohi.

Pieni pyöreä peppu, millainen se on? Naisten peput on yleensä ihan luonnostaan leveempiä kuin miesten, ei se mistään muodista kiinni ole. Tykkäät siis poikien pienistä pystypepuista? 

Vierailija
394/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu johtavassa asemassa oleva keski-ikäinen mies. En ole laatikkoleukainen nhl-pelaajalääkäriastronautti, olen keskipituinen, raamikas ja kyllä hieman ylipainoa omaava maskuliininen mies. Olen löytänyt aina kohtuuhelposti seuraa, vaikka aina baarissa on toki pidempiä ja komeampia miehiä. Tämä pohjustuksena vain tälle mielipiteelleni.

Ulkonäöllisesti minulle ei ole mitään tiettyä ehdotonta mallia millainen naisen pitää olla, kunhan minun silmää miellyttää. Voi olla tumma, vaalea, lyhyempi tai pidempi tukka, mutta sellaiset kynityt miestukat ovat melkomoinen turn off. Naisen pitää näyttää naiselliselta.

No tuo sama siis koskee muutakin ulkoasua; jos ehdoin tahdoin pukeutuu miehekkäästi, niin se ei ainakaan minua sytytä. Ei toki tarkoita että pitää olla kukkamekossa, mutta jokainen käsittää miltä sellainen perinteinen rekka lespo näyttää. Vetoaa harvempaan mieheen. Silti jostain syystä joillan heteroill

Tuo on siis se, mitä haluat. Ok.

Saatko naisia noilla kriteereillä, vai ottavatko tuon tyyppiset ennemmin seksiseuraksi sua nuoremman, komean duunarin?

Vierailija
395/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea."

Siitäkö hänen olisi pitänyt se ymmärtää? Ei todellakaan. Ens kerralla kun tulet muiden keskusteluun pätemään mainitse että olet eri henkilö. Huomaa että olet amis.

-eri

No eipä täällä useimmat tuota -eri laita. Toiset siitä vaatimuksesta jopa hermostuneet. Mut kyllä minä sivullisena tajusin heti, et kirjoittaja on eri, kun oli tuon n46 laittanut. Hassua puolustella omaa erehdystä monen kommentin verran. Voisko vaan todeta, et ok, en huomannut.

Erieri

Vierailija
396/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä pahinta on että nainen haluaa lapsia? Noin 90% lle miehistä se on unelma, että saisi naisen jonka kanssa saisi lapsia. Mies ei oikein ilman parisuhdetta (naiseen) voi omia lapsia saada. Nainen voi saada lapsia ilman parisuhdettakin. Joten yleensä mies haluaa naisesta omia lapsia parisuhteessa.

M52

Ei ole. Nykyään matkustellaan, ja ollaan tinderissä. Edustat ikäluokkaasi, et nykyajan nuoria. Tuo sitäpaitsi tarkoittaa sitä, ettei saa olla entuudestaan lapsia, jos ei itsellä ole.

Vierailija
397/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisuus, anorektisuus, krooninen huonotuulisuus. Seksiä kaihtava, kasvissyöjä. Kuorolaulaja.

Vierailija
398/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma pillu, luoja varjele sentään!

Millainen on ruma pillu? Kokemusta?

Tursuava kinkkusämpylä.

Kannattaa maistaa 😂😂😂😂

Vierailija
399/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
400/462 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea."

Siitäkö hänen olisi pitänyt se ymmärtää? Ei todellakaan. Ens kerralla kun tulet muiden keskusteluun pätemään mainitse että olet eri henkilö. Huomaa että olet amis.

-eri

En ole amis ja mä vain huomautin, että tekstin lopussa tuo tyyppi oli kirjoittanut N46. Normaali ihminen ymmärtää kyllä sen ja huomaa, että toisella tuota ei lukenut viestiensä lopussa. Täysin normaalia tällä palstalla kirjoittaa viestinsä jälkeen esim. N46, N32, M35 jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi