Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?

Vierailija
29.10.2025 |

Aloitetaan:

- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet

- tatuoinnit

- on lapsia tai haluaa saada lapsia

- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus

- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)

- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)

Muuta?

Kommentit (324)

Vierailija
281/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera ja kitkerä luonne sekä negatiivinen ja piikikäs asenne. Hymy kaunistaa jokaista.

Ulkonäöllä ei niin kovasti ole turn off-ominaisuuksia jos on edes perussiisti muuten.

Toki massiivinen ylipaino väkisinkin on ainakin jossain määrin ulkonäköä laskeva ominaisuus, samoin hyvin runsaat ja näkyvät tatuoinnit sekä ns. sonninrengas mutta mielipidejuttujahan nämä, joku toinen puolestaan tykkää kovastikin.

Mainitse yksikin mies joka tykkää sonninrenkaasta naisella?

Vierailija
282/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika moni itseään pitävä prinssi charmikkaana makaa sohvalla käsi sipsipussissa ja toisessa kädessä olut. "

No itsepä tuon "prinssin" valitsit...

Sulla ei toimi noi näkijän lahjat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata  sellaista tänne.  

Harva haluaa toisten lapsia ja LISÄKSI lapset tuovat mukanaan EXIÄ ongelmineeen, aivan hirveetä peetä suoraan sanottuna.

Ja jos nuorista tai nuorehkoista puhutaan niin kyllähän se synnyttäjän pesä aina sitä väljempää tavaraa on ja 95% ei ole päässyt kaikista raskauskiloistaan.

Vierailija
284/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ylipaino

-Rumat kasvot

-Ruma keho

-Poikakroppa

-Rumat vaatteet

-Ei osaa meikata kunnolla

-Mt ongelmat

-Päihdeongelmat

M28

Minua aina ihmetyttää tämä mt-ongelmat, koska suurin osa ihmisistä ei edes tunnista mt-ongelmaista kadulla, ja masennus on meidän suomalaisten kansansairaus. Naiset sentään hakee siihen apua, miehet eivät hae.

Minut ovat masentuneet naiset rikkoneet useamman kerran. Enää en kestäisi. Eivät kaikki naiset hae apua ja monet miehet hakevat.

-eri

Vierailija
285/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni monen tatuoidun miehen mielestä tatuoinnit ovat turn off naisessa?

Ovathan tatuoinnit miehilläkin erittäin tavallisia nykyään. Ja usein tuntuu että miesten tatuoinnit ovat isompia ja värikkäämpiäkin kuin naisilla. 

Vierailija
286/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus

Miksi?

En pidä nirppanokka naisista, duunari tai työtön on parempi minulle.

Oletko varma, että ylimielisiä nirppanokkia ei ole ollenkaan duunareiden tai työttömien keskuudessa? Mihin tämä väite perustuu, että tätä ilmenisi vähemmän heidän keskuudessaan?

Ei tuota toki täysin voi yleistää mutta lähes kaikilla työpaikoilla olen huomannut, että mitä ylemmällä tasolla nainen työskentelee, niin sitä nirppanokkaisempi ja huumorintajuttomampi tapaus on kyseessä, sellainen valittaa ja narisee joka asiasta ja pakko huomautella asioista, mistä ei tarvitsisi sanoa mitään ja käyttävät usein myös sellaista epäkohteliaita ja alistavia tyylejä asioiden ilmaisuissa.

Vierailija
287/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata  sellaista tänne.  

Harva haluaa toisten lapsia ja LISÄKSI lapset tuovat mukanaan EXIÄ ongelmineeen, aivan hirveetä peetä suoraan sanottuna.

Ja jos nuorista tai nuorehkoista puhutaan niin kyllähän se synnyttäjän pesä aina sitä väljempää tavaraa on ja 95% ei ole päässyt kaikista raskauskiloistaan.

Jos omat lapset jo isompia on varmasti tottunut siihen, ettei tarvitse pieniä paapoa vaan ehtii harrastamaan, matkustamaan yms.

Vierailija
288/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon palstan miehistä, että luetellaan vain ulkonäköön liittyviä asioita eikä luonteenpiirteitä. Eli nainen saa olla ilkeä, epärehellinen, räjähdysherkkä, henkisesti epäkypsä tai kontrolloiva kunhan ei vain ole tatuointeja eikä ylipainoa.

Ei saa, mutta jos on tatuointeja ja/tai ylipainoa, ei kelpaisi ilman noita luonnevikojakaan.

Ulkonäköön liittyvät asiat luetellaan siksi, että turn off tarkoittaa, että tietyt ulkonäköön liittyvät seikat estävät heti lähemmän tutustumisen. 

Tämän jälkeen tulevat riippuvuudet, kuten alkoholi, huumeet, tupakka ja väärät liikunta- ja ruokailutottumukset.

Näiden jälkeen mikäli kaikki em. on kunnossa voi perehtyä siihen henkiseen puoleen. Ilkeys, räjähdysherkkyys, epäkypsyys, kontrolloivuus tuskin tulee esiin ihan suhteen alussa.

Vierailija
289/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni monen tatuoidun miehen mielestä tatuoinnit ovat turn off naisessa?

Ovathan tatuoinnit miehilläkin erittäin tavallisia nykyään. Ja usein tuntuu että miesten tatuoinnit ovat isompia ja värikkäämpiäkin kuin naisilla. 

Enemmän se taitaa olla palstakirjoittaien asenne kuin ihmisten jotka elävät elämäänsä palstan ulkopuolella. Täällä hilluu välillä uskon sanaa julistavia ym. 

Ei näitä kannata todesta ottaa. 

Vierailija
290/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla ei saa olla somea, mutta miehet saavat kyylätä niitä instabeibejä mielin määrin? Onko se nyt niin paha, jos nainen katsoo jotain kissa-ja koiravideoita Somessa? 

Monella miehellä on paljon vaatimuksia naiselle, kuitenkaan eivät itse täytä samoja kriteereitä mitä naiselle asettavat. Tämä on yleistä naisillakin. Usea ihminen ei itsessään näe sitä mistä toista ihmistä moittii ja arvostelee.

Voi nähdäkin, mutta ei silti, tai juuri sen vuoksi, halua nähdä samoja piirteitä toisella. Ihan luonnollista.

Vierailija
291/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon palstan miehistä, että luetellaan vain ulkonäköön liittyviä asioita eikä luonteenpiirteitä. Eli nainen saa olla ilkeä, epärehellinen, räjähdysherkkä, henkisesti epäkypsä tai kontrolloiva kunhan ei vain ole tatuointeja eikä ylipainoa.

Naiseen, jota pitkään tapailin, sopivat ihan kaikki mainitsemasi luonnehäiriöt - mutten siitä huolimatta olisi ollut kiinnostunut tapailemaan tatuoitua ylipainoista naista.

No me emme ole samanlaisia. Minä olisin tuossa tilanteessa ollut mieluummin sinkkuna kunnes löydän sellaisen henkilön, joka on sekä kivaluonteinen että kivannäköinen. 

Vierailija
292/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera ja kitkerä luonne sekä negatiivinen ja piikikäs asenne. Hymy kaunistaa jokaista.

Ulkonäöllä ei niin kovasti ole turn off-ominaisuuksia jos on edes perussiisti muuten.

Toki massiivinen ylipaino väkisinkin on ainakin jossain määrin ulkonäköä laskeva ominaisuus, samoin hyvin runsaat ja näkyvät tatuoinnit sekä ns. sonninrengas mutta mielipidejuttujahan nämä, joku toinen puolestaan tykkää kovastikin.

No ei ole ainakaan Zendayalla, Bella Hadidilla tai Rihannalla ole mitään vaikeuksia löytää miestä.

Vierailija
293/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse tatuoitu, mutta ihmettelen kuinka joillekin tatuoinnit on niin iso kynnyskysymys. Tatuointihan voi olla vaikka sentin kokoinen, ei mua ainakaan tuollainen haittaa.

Vierailija
294/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi, miesviha, provider suhteen vaatiminen, puhelin riippuvuus,  vihervasemmistolaisuus, woke ideologian kannattaminen, cancel kulttuurin kannattaminen, mielenterveys ongelmat, pinnallisuus, ulkonäkö keskeisyys, jatkuva exien haukkuminen, kaikesta miesten syyttäminen, jatkuva uhriutuminen, itsekeskeisyys, omahyväisyys, suuri kaverilauma joille kerrotaan kaikki miehen asiat, suuri kaverilauma joista suurin osa on sinkkuja ja se että ei psyyke kestä normaalia arkea, jatkuva baareissa ja bileissä juokseminen ja se että ei suostu kantamaan mistään vastuutaan vaan kaataa aina kaiken vastuun muiden kannettavaksi.

Nuo tuli nyt äkkiä mieleen

Vierailija
295/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin toivot omia lapsia, et sinäkään toivo muiden lapsia elätettäväksi ja kasvatettavaski

Vierailija
296/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lukutaidoton tollo. Mulle on edelleen ihan veen sama onko joku vela vai ei. Ei vaikuta mun elämään, mutta

"Mutta..." taas... 😅

en siedä sun ylimielistä asennetta. Sähän et itse edes tajua miten ylimielinen olet. Nuo sun mainitsemat esimerkit on pieni osa ja normaalilla älyllä varustettu ihminen tajuaa tämän.

Sinähän se lukutaidoton olet. Olen jo moneen kertaan sanonut, että ongelmat eivät kosketa kaikkia, vaan joitain ihmisiä. Mutta silti jankutat, että minä väittäisin, että ne ongelmat olisivat läsnä joka perheessä. Sanon tämän nyt kolmannen kerran. Ne eivät kosketa sun lasta, josta ensin vouhotit, ja eivätkä ne kosketa kaikkia perheitä. Vaan joitain. Koskaan ei tiedä, kenen kohdalle se epäonni sattuu ja omasta lapsesta tuleekin esim. rikollinen ja tai nisti, tai tulee masennus ja lapsi muuttaa äitinsä helmoihin vuosi

"Yritän kovasti ymmärtää sua, ja mistä sun velavastaisuus kumpuaa. Toivon, että sun lapsesi saa tietää, mitä mieltä olet oikeasti veloista ja hänestäkin samalla. Et olekaan se vanhempi joka hyväksyy lapsensa sellaisenaan, vaan sinä määräät millä syyllä ihminen, ja samalla myös lapsesi, saa olla vela koska tietyt syyt tekevät velasta "ylimielisen"."

Tämä samainen vela vääntää kaikkien ei-velojen kirjoitukset samaan muottiin. Hänen mukaan kaikki lapselliset kuitenkin vihaa veloja ja lapsiaan, jotka ovat ehkä veloja. En lähtis hänen kanssan keskustelemaan enää, kun on niin raskas. Vela. Onneks kaikki velat eivät ole.

Vierailija
297/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tehnyt aiheesta laajan kyselytutkimuksen? Kukaan normaali ihminen ei kadu lastaan ja vastaa tuolla tavoin lapsen saatuaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhemmuuden_katuminen

Tuolta löydät lisätietoa jos kiinnostaa tarkat luvut.

Niin, puhe oli normaaleista vanhemmista.

Vierailija
298/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koko aikuisikäni ollut ylipainoinen ja silti on ollut miehiä ja olen ollut naimisissa ja lapsikin on. :D Tatuointejakin löytyy useampi. Mikään kouluttamaton wt en kuitenkaan ole. Pitkissä hiuksissa mulla on oma punertavanruskea väri.

Joitakin miehiä miellytän ja joitakin en. Kuten jokainen meistä, ei kukaan voi kaikkien silmää miellyttää.

Kokeileppa laihduttaa jos haluat, sitte  katsotaan miten on menekkiä, ja millaisten miesten kans,voi olla parempaa laatua heti.

Kyllähän lihava kelpaa aina  muutamaksi tunniksi ,koska saanti taattua .

Vierailija
299/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsen miehen. Itseasiassa useammankin. Kun monilla on mies. Jos miehen haluavat. 

Vierailija
300/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus

Trendien perässä juokseminen

Pihtaus