Jenny elää miesten rahoilla ja deittailee vain providermiehiä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/67c2146e-caeb-4014-8f29-91750003715c
Plus-juttu, mutta tiivistettynä: Jenny tapailee vain elättäjämiehiä, jotka ostavat hänelle illallisten lisäksi matkoja (eivät aina edes yhteisiä), kylpylälomia ja tavaroita.
Jenny tarvitsee varakkaita miehiä, koska hänellä on kallis elämäntyyli. Hän pyytää deiteillä heti kättelyssä aluksi jotain vähintään satasen lahjaa, millä hän testaa onko miehessä potentiaalia. Jos kieltäytyy, niin deitti loppuu siihen.
Hän suosii yrittäjämiehiä, koska heillä on rahan lisäksi Jennyn mukaan suunnitelmallisuutta elämässä.
Jenny vaatii rahan lisäksi maskuliinista energiaa, jonka vastineeksi saa häneltä "parantavaa" feminiinistä energiaa.
Tähän mennessä ei sinänsä mitään ihmeellisiä. koska tuollaisia naisia on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Mutta tämä kohta lopussa tiputti mut kunnolla nauramaan:
" Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan.
Sanoisin, että olen todella seksivastainen. Se sekoittaa pään ja siinä on riskejä.
Siksi intiimiys deittailuvaiheessa ei Jennyn mukaan kannata"
:D. Jennyä ei sinänsä vaivaa mikään, mutta täytyy ihmetellä mikä helvetti noita Jennyn prinsessaleikit maksavia miehiä vaivaa, kun eivät edes palkinnoksi seksiä saa. No, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nainen eläisin kuin Jenny.
Koska olen järkevästi ajatteleva mies, en elätä sellaisia kuin Jenny.
Ei sulla varmaan oiskaan varaa. Eikä Jenny varmaan sua huolis muutenkaan. Hänellä on pitkä lista kriteereitä, joita et täytä.
Mutuile rauhassa kun et yhtään tunne minua etkä varsinkaan varojani. Olen kauan sitten valinnut vaimoni kriteereillä, joilla ei ole mitään yhteistä Jennyn kriteerien kanssa. Tuollaisella ilmaan huitomisella vain paljastat ymmärtämättömyytesi.
Se, jolle vastasit
Kummasti Jenny ja hänen elämänsä tuntuu sinua nyt harmittavan kuitenkin. Naimisissa olevaa miestä. Tai ehkä oletkin incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla varmaan oiskaan varaa. Eikä Jenny varmaan sua huolis muutenkaan. Hänellä on pitkä lista kriteereitä, joita et täytä.
Mutuile rauhassa kun et yhtään tunne minua etkä varsinkaan varojani. Olen kauan sitten valinnut vaimoni kriteereillä, joilla ei ole mitään yhteistä Jennyn kriteerien kanssa. Tuollaisella ilmaan huitomisella vain paljastat ymmärtämättömyytesi.
Se, jolle vastasit
Kummasti Jenny ja hänen elämänsä tuntuu sinua nyt harmittavan kuitenkin. Naimisissa olevaa miestä. Tai ehkä oletkin incel.
Ymmärtämättömyytesi tai suoranainen typeryytesi on vielä syvempi kuin mitä edellinen kommenttisi paljasti. Toivottavasti et auo päätäsi tosielämässä sellaisissa olosuhteissa, että joku ryhtyy kouluttamaan sinua fyysisesti. Ei minulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, jolle vastasit
Kummasti Jenny ja hänen elämänsä tuntuu sinua nyt harmittavan kuitenkin. Naimisissa olevaa miestä. Tai
Oi, kyllä on vaimosi tai "vaimosi" löytänyt oikean kultakimpaleen. Nyrkin ja hellan välissä siellä? Koulutettavana fyysisesti. Ei sun kuule tarvitse sanoa yhtään mitään enempää. Luonteesi on paljastettu. Et kelpaisi Jennylle, et minulle, etkä kyllä kovin monelle muullekaan. Ei mulla muuta.
"Oi, kyllä on vaimosi tai "vaimosi" löytänyt oikean kultakimpaleen. Nyrkin ja hellan välissä siellä? Koulutettavana fyysisesti. Ei sun kuule tarvitse sanoa yhtään mitään enempää. Luonteesi on paljastettu. Et kelpaisi Jennylle, et minulle, etkä kyllä kovin monelle muullekaan. Ei mulla muuta."
Kommentoimasi kirjoittaja ei välttämättä ole valinnut puolisokseen sellaista ihmistä kuin sinä.
sen verran ruma että en providais
Kaunis nainen ja tietää ansaitsevansa vain parasta. Tietää saavansa sen pienin panoksin, nauttien mukavasta elämästään eri maissa. Miksi tyytyisi yhtään vähempään?
Vihapuhetta ja suoranaisia tappouhkauksia kertoo saaneensa miehiltä. Mistä tällainen viha kumpuaa. Ei se teiltä muilta miehiltä ole pois, jos joku toinen mies haluaa hänelle tarjota asioita, vieläpä odottamatta juurikaan mitään vastinetta. Kivoja treffejä, paikalle ilmestymistä. Tarjoatteko omille naisillenne kenties liian vähän ja pelkäätte, että naiset alkavat vaatimaan enemmän? Onko kyse siitä, että tiedätte, että tämä nainen on saavuttamattomissanne?
"Onko kyse siitä, että tiedätte, että tämä nainen on saavuttamattomissanne?"
Ei. Ainakin minun osaltani on kyse siitä, että säälin ja myötähäpeän niin monen muun miehen hölmöyttä.
Vierailija kirjoitti:
"Onko kyse siitä, että tiedätte, että tämä nainen on saavuttamattomissanne?"
Ei. Ainakin minun osaltani on kyse siitä, että säälin ja myötähäpeän niin monen muun miehen hölmöyttä.
Hän tapailee RIKKAITA provider-miehiä ulkomailla. Näillä miehillä tuskin on puute pikkurahasta. Voivat tarvita seuralaista, jolle puhua niitä näitä. Tai vaikka jonkun, jonka viedä deittinä juhliin, jonka kanssa pitää hauskaa.
Kuten Jenny itse kertoo, seksillä ei ole asian kanssa tekemistä. Monet miehet kertovat hakevansa prostituoiduiltakin lähinnä keskustelua ja ymmärrystä. Myös ne naimisissa olevat. Tästä on ollut juttua lehdissä. Tuskin monikaan Jennyn tapailemista on tästä poikkeus. Yksinäisiä ihmisiä on valtavan paljon. Rikkaissa varmasti enemmän todellista yksinäisyyttä kokevia, kateutta on paljon, tosiystäviä on varakkuuden takia vähemmän jos yhtään. Kaikilla ei suinkaan ole mielessä seksi, vaan halutaan merkityksellisempää ihmissuhdetta.
"Vähin, mitä nainen voi tehdä turvatakseen itsensä ja jälkeläistensä elämää on katsoa jo ensitreffeistä lähtien miehen toimintaa, halua parisuhteeseen, sitoutumista, kykyä toimia turvana, olla reilu, tarjota naiselle erilaisia asioita. Esim. hellyyttä, läsnäoloa, varmuutta, myös taloudellista turvaa."
On tuossa paljon pointtia. Mutta sellainenkin vaara on, että riman asettaminen korkealle ensitreffeillä voi johtaa sellaiseen feikkaamiseen, joka antaa väärän kuvan tulevasta arkitodellisuudesta.
Pisteet Jennylle. Itsekin treffailen useaa miestä samaan aikaan ja ihan täysin omilla ehdoillani. En makaa yhdenkään kanssa, nautin kivoista treffeistä ja katselen rauhassa. Miehet ihan mielellään itse tarjoutuvat maksamaan treffien kulut. Osa tarjoaa esimerkiksi ilmaisia shoppailukierroksia treffien jatkoksi, puhuu yhteisestä ulkomaanmatkasta/kylpyläreissusta ja tarjoutuu maksamaan sen. Osa antaa jonkin kivan lahjan jo ekoilla treffeillä. Ei nämä kuitenkaan sido naista yhtään mihinkään.
Ulkomailla tämä on todella poikkeuksellista, jos mies ei tarjoutuisi maksamaan laskua ja huomioisi naista. Olen työskennellyt useat vuodet varakkaiden liikemiesten parissa ulkomaisessa firmassa. Ihan mielellään ostavat avokätisesti lahjoja, vievät ulos. Joku satasen ravintolalasku tai tonnin koru ei ole vielä yhtään mitään. Naisena mukavista treffeistä ja huomiosta saa ja kuuluukin nauttia. Oppimista olisi monella suomimiehellä, joita täällä palstalla kirjoittelee, jos lähtevät siitä, että eka treffeistä lähtien kulut puoliksi, ja kas odottavat vielä, että nainen kävisi töissä, hoitaisi perheen, kodin, maksaisi kaikesta puolet tai enemmän ja mies saisi elää prinsessana täyshoidossa. Voiton vie joku ihan toinen mies tai ne jalat pysyy ristissä, sorry!
Vierailija kirjoitti:
"Jos miehellä ei ole varaa maksaa ensideittejä sillä riskillä että suhde ei ota tuulta siipiensä alle niin hänellä ei ole todellakaan varaa tyttöystävään, perheestä puhumattakaan.
Eikä puhettakaan, että intiimialueita kosketeltaisiin tuntemattoman kanssa - tämä on nimenoamaan sitä prostituutiota, mistä puhutte."
....
"Maksullinen kosketteleminen on nimenomaan sitä prostituutiota, josta sinä puhut vaatiessasi miestä maksajaksi ja halventaessasi tyttöystävän objektiksi, johon miehellä on oltava "varaa". Ja perhettä ei edes tarvitse perustaa, jollei molemmilla vanhemmilla - siis myös äidillä - ole halua toimia myös varojensa puitteissa perheen yhteiseksi hyväksi. Ehkä tarkoitat sitä, että ensideittienkin kynnyksenä on miehen kyky elareiden maksamiseen. Siinä tapauksessa turha vaivautua edes ajattelemaan niin pitkälle kuin perheen perustamiseen asti, jos tarkoituksena kuitenkin on perheen hajottaminen, joka useimmiten t
"Tottakai nainen, ihan kuin luonnossa naaras, valitsee puolisokseen sen, jonka katsoo olevan kykenevin perheen perustamiseen."
Samalla, kun naaras valitsee sitä parasta puolisoa, tekee uros täsmälleen samoin. Valintakriteerit vain ovat erilaiset.
Ja jos jotain on uroksille paukutettu lapsesta asti niin sitä, millaisia vaateita naarailla on. Siksi pitäisi alkaa muistuttamaan niin miehiä kuin naisiakin siitä, että myös miehillä on omat vaateensa. Miehelle on parhaiden geenien ohella tietysti tärkeintä se, että syntyvät lapset ovat juuri tämän miehen lapsia, että naaras pystyy lapset hoitamaan... ja nykyaikana myös se, ettei miestä käytetä hyväksi taloudellisesti tai vaivannäön suhteen.
Jos käytetään biologiaa asioiden perusteluna, on oltava valmis menemään loppuun asti.
Jännä ilmiö, miten osa miehistä on huolissaan siitä, että nainen vie rahat, joita miehellä ei välttämättä ole edes olemassa :D Kitsasta on tarjota edes treffeillä ja kyllä ollaan niin hyväksikäyttämässä, niin hyväksikäyttämässä miespoloista. Vain meillä Suomessa näin!
Tulevan parisuhteensa ja perheensä eteen kuuluu laittaa panos. Pitäisi olla itsestäänselvä asia. Sekä vaivannäön suhteen ja myös taloudellisesti. Ja tehdä se säästelemättä. Fakta on se, että usein valtaosa näistä perheen vastuista kaatuu naisten niskaan. Samalla nämä prinsessamiehet olettavat, että kulutkin menee puoliksi ja nainen tekee pitkää päivää töissä. Lapsen kulut sysätään mielellään naisen hoidettavaksi. Erittäin huono diili näin naisen näkökulmasta. Kuka viitsii? Ilman miehiäkin pärjää vallan hyvin. Näkyy syntyvyys- ja erotilastoissa. Miehen kuuluu olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet Jennylle. Itsekin treffailen useaa miestä samaan aikaan ja ihan täysin omilla ehdoillani. En makaa yhdenkään kanssa, nautin kivoista treffeistä ja katselen rauhassa. Miehet ihan mielellään itse tarjoutuvat maksamaan treffien kulut. Osa tarjoaa esimerkiksi ilmaisia shoppailukierroksia treffien jatkoksi, puhuu yhteisestä ulkomaanmatkasta/kylpyläreissusta ja tarjoutuu maksamaan sen. Osa antaa jonkin kivan lahjan jo ekoilla treffeillä. Ei nämä kuitenkaan sido naista yhtään mihinkään.
Ulkomailla tämä on todella poikkeuksellista, jos mies ei tarjoutuisi maksamaan laskua ja huomioisi naista. Olen työskennellyt useat vuodet varakkaiden liikemiesten parissa ulkomaisessa firmassa. Ihan mielellään ostavat avokätisesti lahjoja, vievät ulos. Joku satasen ravintolalasku tai tonnin koru ei ole vielä yhtään mitään. Naisena mukavista treffeistä ja huomiosta saa ja kuuluukin nauttia. Oppimista olisi monella suomimiehellä, joita täällä palstalla kirjo
"Oppimista olisi monella suomimiehellä, joita täällä palstalla kirjoittelee, jos lähtevät siitä, että eka treffeistä lähtien kulut puoliksi, ja kas odottavat vielä, että nainen kävisi töissä, hoitaisi perheen, kodin, maksaisi kaikesta puolet tai enemmän ja mies saisi elää prinsessana täyshoidossa. Voiton vie joku ihan toinen mies tai ne jalat pysyy ristissä, sorry!"
Toisin sanoen et ole edes etsimässä tasa-arvoista kumppanuutta ja yhteiseloa, vaan olet ostettavissa, ja seksi on se myytävä kauppatavara. Mutta kuten on ilmi tullut: se on täysin OK, kunhan kaikki osapuolet ovat tietoisia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos miehellä ei ole varaa maksaa ensideittejä sillä riskillä että suhde ei ota tuulta siipiensä alle niin hänellä ei ole todellakaan varaa tyttöystävään, perheestä puhumattakaan.
Eikä puhettakaan, että intiimialueita kosketeltaisiin tuntemattoman kanssa - tämä on nimenoamaan sitä prostituutiota, mistä puhutte."
....
"Maksullinen kosketteleminen on nimenomaan sitä prostituutiota, josta sinä puhut vaatiessasi miestä maksajaksi ja halventaessasi tyttöystävän objektiksi, johon miehellä on oltava "varaa". Ja perhettä ei edes tarvitse perustaa, jollei molemmilla vanhemmilla - siis myös äidillä - ole halua toimia myös varojensa puitteissa perheen yhteiseksi hyväksi. Ehkä tarkoitat sitä, että ensideittienkin kynnyksenä on miehen kyky elareiden maksamiseen. Siinä tapauksessa turha vaivautua edes ajattelemaan niin pitkälle kuin perheen perustamiseen asti, jos tarkoituksena
. ja nykyaikana myös se, ettei miestä käytetä hyväksi taloudellisesti tai vaivannäön suhteen.
Laatumies on valmis näkemään vaivaa ja huolehtimaan perheestään. Taloudellisesti, henkisesti, konkreettisia asioita tekemällä. Tervehenkisesti maskuliininen mies nauttii siitä, miten voi huolehtia näillä kaikilla tavoilla perheestään.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ilmiö, miten osa miehistä on huolissaan siitä, että nainen vie rahat, joita miehellä ei välttämättä ole edes olemassa :D Kitsasta on tarjota edes treffeillä ja kyllä ollaan niin hyväksikäyttämässä, niin hyväksikäyttämässä miespoloista. Vain meillä Suomessa näin!
Tulevan parisuhteensa ja perheensä eteen kuuluu laittaa panos. Pitäisi olla itsestäänselvä asia. Sekä vaivannäön suhteen ja myös taloudellisesti. Ja tehdä se säästelemättä. Fakta on se, että usein valtaosa näistä perheen vastuista kaatuu naisten niskaan. Samalla nämä prinsessamiehet olettavat, että kulutkin menee puoliksi ja nainen tekee pitkää päivää töissä. Lapsen kulut sysätään mielellään naisen hoidettavaksi. Erittäin huono diili näin naisen näkökulmasta. Kuka viitsii? Ilman miehiäkin pärjää vallan hyvin. Näkyy syntyvyys- ja erotilastoissa. Miehen kuuluu olla mies.
Edelleen: tuskin miehelle on ongelma panostaa taloudellisestiKIN naiseen. Ongelma on siinä, että tätä miehen avokätistä rahankäyttöä tunnutaan pitävän automaationa ilman, että naisen täytyy ENSIN osoittaa olevansa kyseisen panostuksen arvoinen.
Minua ei lakkaa hämmentämästä se, miten miehen näkökulmaa ei vain pystytä näkemään. Tai vielä pahempaa: ei edes haluta.
"Laatumies on valmis näkemään vaivaa ja huolehtimaan perheestään. Taloudellisesti, henkisesti, konkreettisia asioita tekemällä. Tervehenkisesti maskuliininen mies nauttii siitä, miten voi huolehtia näillä kaikilla tavoilla perheestään. "
Tämä! Yhdenkään naisen ei kuulu tyytyä yhtään vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla tämä on todella poikkeuksellista, jos mies ei tarjoutuisi maksamaan laskua ja huomioisi naista. Olen työskennellyt useat vuodet varakkaiden liikemiesten parissa ulkomaisessa firmassa. Ihan mielellään ostavat avokätisesti lahjoja, vievät ulos. Joku satasen ravintolalasku tai tonnin koru ei ole vielä yhtään mitään. Naisena mukavista treffeistä ja huomiosta saa ja kuuluukin nauttia. Oppimista olisi mon
Toisin sanoen et ole edes etsimässä tasa-arvoista kumppanuutta ja yhteiseloa, vaan olet ostettavissa, ja seksi on se myytävä kauppatavara. Mutta kuten on ilmi tullut: se on täysin OK, kunhan kaikki osapuolet ovat tietoisia asiasta.
Tasa-arvo on sitä, että molemmat on aikuisia toisilleen. Kantaa vastuun itsestään ja yhteisestä. Ottaa toisenkin hyvinvoinnnin huomioon. Se ei ole sitä mitä suomalaisissa perheissä usein, että nainen on perheessä ainoa vastuunkantaja ja mies yksi lapsi lisää, vapaamatkustaja tai parhaimmillaan pikkuapuri.
Tällaisesta tasapainoisesta mieheydestä on suomessa todella harvalla miehellä ollut kasvaessaan mallia ja se valitettavasti näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: tuskin miehelle on ongelma panostaa taloudellisestiKIN naiseen. Ongelma on siinä, että tätä miehen avokätistä rahankäyttöä tunnutaan pitävän automaationa ilman, että naisen täytyy ENSIN osoittaa olevansa kyseisen panostuksen arvoinen.
No miten sinä haluaisit, että sinulle nainen tuon asian osoittaa?
Miten nainen vastaavasti voi tietää, että sinä olet naisen panostuksen arvoinen, jos et ole panostava alusta lähtien?
Se, jolle vastasit