Jenny elää miesten rahoilla ja deittailee vain providermiehiä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/67c2146e-caeb-4014-8f29-91750003715c
Plus-juttu, mutta tiivistettynä: Jenny tapailee vain elättäjämiehiä, jotka ostavat hänelle illallisten lisäksi matkoja (eivät aina edes yhteisiä), kylpylälomia ja tavaroita.
Jenny tarvitsee varakkaita miehiä, koska hänellä on kallis elämäntyyli. Hän pyytää deiteillä heti kättelyssä aluksi jotain vähintään satasen lahjaa, millä hän testaa onko miehessä potentiaalia. Jos kieltäytyy, niin deitti loppuu siihen.
Hän suosii yrittäjämiehiä, koska heillä on rahan lisäksi Jennyn mukaan suunnitelmallisuutta elämässä.
Jenny vaatii rahan lisäksi maskuliinista energiaa, jonka vastineeksi saa häneltä "parantavaa" feminiinistä energiaa.
Tähän mennessä ei sinänsä mitään ihmeellisiä. koska tuollaisia naisia on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Mutta tämä kohta lopussa tiputti mut kunnolla nauramaan:
" Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan.
Sanoisin, että olen todella seksivastainen. Se sekoittaa pään ja siinä on riskejä.
Siksi intiimiys deittailuvaiheessa ei Jennyn mukaan kannata"
:D. Jennyä ei sinänsä vaivaa mikään, mutta täytyy ihmetellä mikä helvetti noita Jennyn prinsessaleikit maksavia miehiä vaivaa, kun eivät edes palkinnoksi seksiä saa. No, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkea, mutta on niitä naisia, joiden pelkästä seurasta miehet on valmiita maksamaan. Olen mies, mutta muistan koulukaverin, joka vaan oli niin kaunis ja viehättävä ja sitä paitsi kiva, että kaikki miehet oli vahaa edessään.
Jos piti liftata kotiin, jätkät kiersi vaikka koko yön rinkiä, että tämä yksi tulisi baarista ja saisi sen kyytiin. Kiitti kotiovella ja meni sisälle, mitään ei siltä saatu eikä odotettu. Jo se, että istui kyydissä oli upea juttu!
Myöhemmin olin läsnä usein kun herrat ja narrit tarjosii mitä vain, tämä naurahti. Ei ottanut vastaan, mutta kyllä olisi tarjoittu ihan vaan sen takia, että olisi saanut häneltä seuraa.
Meitä kaikki vitutti, kun alkoi seurustella ja meni naimisiin yksinhuoltajaäidin pojan kanssa, köyhä kirkonrotta. Kouluttatui kyllä myöhemmin.
En usko, että ajat on tästä kovin muuttuneet, jotkut naiset vaan on niin haluttuja. Tosin ei kannattaisi lehti
Tämä esimerkkitarinan nainen vaikuttaa aarteelta, joten en ihmettele, miksi miehet hänet halusivat. Ja jos todellakin on niin, että valitsi miehensä silloin, kun hänellä EI ollut rahaa? Huh huh... voiko olla tottakaan?
"Tämä panostaminen ja arvostaminen näkyy huomioimisella monella tapaa."
"Mitä jos tämä panostaminen näkyy alussa kaikilla muilla tavoilla paitsi taloudellisesti? Koska jos taloudellinen panostuksen ollessa riittävää olet valmis katsomaan muuta läpi sormien... silloin viestisi miehelle on, että olet ostettavissa."
Kokonaisuus ratkaisee. Pelkällä taloudellisella panostuksella ei voi kompensoida puuttuvia osasia. Ihmeellisiä oletuksia, että katsoo muuta läpi sormien, jos taloudellinen panostus on riittävää. Ehei, se ei yksin riitä. Enkä ole ostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä jos tämä panostaminen näkyy alussa kaikilla muilla tavoilla paitsi taloudellisesti? Koska jos taloudellinen panostuksen ollessa riittävää olet valmis katsomaan muuta läpi sormien... silloin viestisi miehelle on, että olet ostettavissa."
Kokonaisuus ratkaisee. Pelkällä taloudellisella panostuksella ei voi kompensoida puuttuvia osasia. Ihmeellisiä oletuksia, että katsoo muuta läpi sormien, jos taloudellinen panostus on riittävää. Ehei, se ei yksin riitä. Enkä ole ostettavissa.
"Enkä ole ostettavissa."
Kyllä sinä valitettavasti olet ostettavissa, koska selväksi tulee, että jos rahaa ei laiteta tiskiin heti, ei mitään tapahdu. Juuri se tarkoittaa, että olet ostettavissa. Nyt vain kyse on enää siitä, mikä on hinta.
"Enkä ole ostettavissa."
Kyllä sinä valitettavasti olet ostettavissa, koska selväksi tulee, että jos rahaa ei laiteta tiskiin heti, ei mitään tapahdu. Juuri se tarkoittaa, että olet ostettavissa. Nyt vain kyse on enää siitä, mikä on hinta.
Jänkkää sinä tätä asiaasi ja ideologiaasi vaan :D Deitille kahvien tai ravintolaillallisen tarjoaminen ei ole toisen ihmisen ostamista eikä itsensä myymistä eikä lähtökohta ole, että tästä saa jotain "palveluksia". Kuuluu ihan yleisiin herrasmiesmäisiin käytöstapoihin tarjota treffeillä. Jos niitä käytöstapoja ei ole, niin hyvin vaikea on kompensoida muilla kyvyillä. Ymmärrät sitten tätä asiaa tai et. Kyse on kokonaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
"Enkä ole ostettavissa."
Jänkkää sinä tätä asiaasi ja ideologiaasi vaan :D Deitille kahvien tai ravintolaillallisen tarjoaminen ei ole toisen ihmisen ostamista eikä itsensä myymistä eikä lähtökohta ole, että tästä saa jotain "palveluksia". Kuuluu ihan yleisiin herrasmiesmäisiin käytöstapoihin tarjota treffeillä. Jos niitä käytöstapoja ei ole, niin hyvin vaikea on kompensoida muilla kyvyillä. Ymmärrät sitten tätä asiaa tai et. Kyse on kokonaisuudesta.
Totta kai kysymys on kokonaisuudesta. Ja tähän kokonaisuuteen kuuluu sinulle maksettava korvaus palveluiden tarjoamisen muodossa. Ja vastineeksi sinä tarjoat omia palveluksiasi miehelle.
Samalla tavalla Salesta poimit hyllystä itsellesi patongin, ja sitten ladot kassalla taalaa tiskiin korvauksena tästä patongista.
Kunhan kaikki ovat tietoisia järjestelystä, on se kaikin puolin OK.
Muistan itsekin ostaneeni kuvaamasi kaltaista palvelua, kun halusin seuraa. Samalla tiesin, ettei tämä kyseinen leidi ollut minusta kiinnostunut (ihan perinteisessä deittipalvelussa tavattu entinen malli, nyt jo yli-ikäinen siihen työhön). Tarjosin illanviettoa, ja hän ehdotukseeni tarttui. Minä maksoin (tosin onneksi aika vähän), ja sain seuraa. Seksiä en saanut, mutta se ei sopimukseen edes kuulunut. Ostin hänen seuransa illaksi, ja hän sitä minulle myi.
No kyllä on nykydeittailu erikoista, jos mies olettaisi, että nainen OSTETAAN jollakin muutamien eurojen tai kymppien tai vaikka satasten treffitarjoiluilla tai vastaavilla. Ja että tämä nainen siinä MYISI itseään ja "palveluitaan" ottaessaan tämän vastaan. Onneksi en ole itse törmännyt vastaavaan ajattelumaailmaan.
Omana targettina treffaillessani on parisuhde eikä kukaan voi jollakin kaffepullalla tai isommallakaan lahjuksella minua tai seuraani ostella. Eri asia sitten, jos haluaa tarjota tai jotakin antaa, mutta ei tämä tarkoita, että olisi osto/myynti käynnissä saati jokin velvollisuus "tarjota" jotakin vastapalvelukseksi. Mielellään miehet tuntuvat kyllä haluavan treffien kulut maksaa, osa jopa ihan vaatii sitä eikä hyväksy kieltävää vastausta.
Tässä Jennyn tapauksessa tuntuu moni olettavan, että h***aa, jos joku hänelle haluaa hänelle tarjota ja lahjaa antaa.
Hyi, minkälaista ajatusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on nykydeittailu erikoista, jos mies olettaisi, että nainen OSTETAAN jollakin muutamien eurojen tai kymppien tai vaikka satasten treffitarjoiluilla tai vastaavilla. Ja että tämä nainen siinä MYISI itseään ja "palveluitaan" ottaessaan tämän vastaan. Onneksi en ole itse törmännyt vastaavaan ajattelumaailmaan.
Omana targettina treffaillessani on parisuhde eikä kukaan voi jollakin kaffepullalla tai isommallakaan lahjuksella minua tai seuraani ostella. Eri asia sitten, jos haluaa tarjota tai jotakin antaa, mutta ei tämä tarkoita, että olisi osto/myynti käynnissä saati jokin velvollisuus "tarjota" jotakin vastapalvelukseksi. Mielellään miehet tuntuvat kyllä haluavan treffien kulut maksaa, osa jopa ihan vaatii sitä eikä hyväksy kieltävää vastausta.
Tässä Jennyn tapauksessa tuntuu moni olettavan, että h***aa, jos joku hänelle haluaa hänelle tarjota ja lahjaa antaa.Hyi, minkälaista ajatusmaailmaa.
Täytyy sinun silti ymmärtää, etteivät miehet ihan vain lämpimikseen treffeillä naisille tarjoa. Se on (riski)sijoitus, jolle toivotaan tuottoa.
Ja kyllä: miehet tarjoavat toisilleen kaveriporukassa viihteellä ollessa, mutta siinä nimenomaan on tiedossa, että se tarjoaminen on vastavuoroista tulevaisuudessa. Kyseessä on siis turvallinen sijoitus.
Aina voi toivoa tuottoa huimille "sijoituksilleen". Harva kumminkaan saa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Juuri siksi ei kannata kaiken maailman hempukoille tarjota. Sellaisille tarjotaan, jotka ovat osoittaneet olevansa sen arvoisia, oli kyseessä sitten äiti, isä, kaveri, tyttöystävä, puoliso tai kuka nyt ikinä. Mutta ei sellainen, joka on ensimmäisen kerran istahtanut eteesi pöydän toiselle puolelle, ja josta et tiedä käytännössä mitään.
Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö vastapuolella pöytää ensimmäistä kertaa istuva nainen olisi arvollinen. Hän voi hyvinkin sitä olla, mutta mies ei vielä tiedä sitä.
Oon treffaillut erästä miestä jo useamman vuoden. Ollaan tunnettu kauan, 8 vuotta kohta jo. Nähdään toisiamme silloin tällöin. Meillä on mukavaa aikaa yhdessä aina kun tavataan. Tarjoilee leffalippuja, illallisia, pääsylippuja, ostaa mulle mielellään lahjoja, kalliitakin, on tehty pikku reissujakin, halunnut maksaa mulle erillisiä hotellihuoneita, ostoksia ym. Mielellään ajelee lähes sadan kilsan päästä jeesimään asioiden kanssa, vaikkapa huonekalun kokoamisen tai jonkun remppa- tms jutun kanssa, kantaa painavia tavaroita, auttoi muutossa. Aina kun oon sairaana, niin tarjoutuu tuomaan apteekista tai kaupasta jotain ja ajelee välimatkoja. Ikinä ei ota vastaan rahaa, jos tarjoan. Haluaa tarjota näitä asioita mulle ja ihan loukkaantuu, jos tarjoan maksavani vaikka bensakuluja, joita hänelle tulee.
Ei hän mua tuolla osta eikä oleta saavansa multa jotain. Mun läsnäolo on hänelle se tärkein. Hän ei edes haluisi, että tekisin jotain, mitä en halua tai mihin en ole valmis. Esimerkiksi, että menisin petiin hänen kanssaan. Hänelle on tärkeää, että saa jutustella asioitaan mulle ja nähdä silloin tällöin. Näin hän on sanonut, kun oon asioista hänen kans keskustellut. Olen vapaa elämään elämääni ja tapailemaan muitakin. Hän tietää tämän. Ja haluaa silti tehdä tuon kaiken. Aidosti välittää, mutta ei oleta multa mitään läsnäoloa kummoisempaa.
Ei tämä ole ollut ainoa tällainen mies mun reilu nelikymppisen naisen elämässä. Kaikille miehille seksi ei ole tärkein asia maailmassa eikä kaikki ole sen perässä.
Luulen, että tällä lehtiartikkelin naisella on samanlaisia kuvioita. Ei niihin siis välttämättä todellakaan sekoitu seksi.
Vierailija kirjoitti:
Viisi kirjainta. Alkaa hoolla ja loppuu aahan, keskimmäinen kirjain oo.
Ehkä "kurtisaani" olisi hohdokkaampi nimitys. Jossain vaiheessa pokat/asiakkaat loppuvat, ja silloin tulee suru puseroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Juuri siksi ei kannata kaiken maailman hempukoille tarjota. Sellaisille tarjotaan, jotka ovat osoittaneet olevansa sen arvoisia, oli kyseessä sitten äiti, isä, kaveri, tyttöystävä, puoliso tai kuka nyt ikinä. Mutta ei sellainen, joka on ensimmäisen kerran istahtanut eteesi pöydän toiselle puolelle, ja josta et tiedä käytännössä mitään.
Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö vastapuolella pöytää ensimmäistä kertaa istuva nainen olisi arvollinen. Hän voi hyvinkin sitä olla, mutta mies ei vielä tiedä sitä.
"Nimenomaan. Juuri siksi ei kannata kaiken maailman hempukoille tarjota. Sellaisille tarjotaan, jotka ovat osoittaneet olevansa sen arvoisia, oli kyseessä sitten äiti, isä, kaveri, tyttöystävä, puoliso tai kuka nyt ikinä. Mutta ei sellainen, joka on ensimmäisen kerran istahtanut eteesi pöydän toiselle puolelle, ja josta et tiedä käytännössä mitään.
Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö vastapuolella pöytää ensimmäistä kertaa istuva nainen olisi arvollinen. Hän voi hyvinkin sitä olla, mutta mies ei vielä tiedä sitä."
Jännä, miten tapaamani miehet haluavat tarjota ihan niillä ensimmäisilläkin treffeillä. Miehiä on moneksi. Toki saat elää elämääsi haluamallasi tavalla ja olla tarjoamatta. Mutta osa naisista voi tulkita tuon käytöstapojen puutteeksi. Varsinkin, jos olet itse kutsunut treffeille ja ehdottanut jonnekin paikkaan menemistä (kahville, syömään, leffaan, keilaamaan tms.) etkä esim. ilmaisia kävelytreffejä ulkoilmassa.
Jenny antaa pesää rahasta, maailman vanhin ammatti. Mikä oli se uutinen?
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteen haluavalla miehellä tuskin on ongelmaa käyttää rahaa naiseen. Mies kuitenkin haluaa varmistaa sen, ettei häntä käytetä hyväksi. Siksi nimenomaan ensitreffeillä ei missään nimessä kannata tarjota. Täysin vastaavalla logiikalla naiset eivät yleensä halua harrastaa seksiä ensitreffeillä (ainakaan omien sanojensa mukaan), koska se paljastaa nopeasti, onko mies "vain vonkaamassa"."
Jos miehellä ei ole varaa maksaa ensideittejä sillä riskillä että suhde ei ota tuulta siipiensä alle niin hänellä ei ole todellakaan varaa tyttöystävään, perheestä puhumattakaan.
Eikä puhettakaan, että intiimialueita kosketeltaisiin tuntemattoman kanssa - tämä on nimenoamaan sitä prostituutiota, mistä puhutte.
Maksullinen kosketteleminen on nimenomaan sitä prostituutiota, josta sinä puhut vaatiessasi miestä maksajaksi ja halventaessasi tyttöystävän objektiksi, johon miehellä on oltava "varaa". Ja perhettä ei edes tarvitse perustaa, jollei molemmilla vanhemmilla - siis myös äidillä - ole halua toimia myös varojensa puitteissa perheen yhteiseksi hyväksi. Ehkä tarkoitat sitä, että ensideittienkin kynnyksenä on miehen kyky elareiden maksamiseen. Siinä tapauksessa turha vaivautua edes ajattelemaan niin pitkälle kuin perheen perustamiseen asti, jos tarkoituksena kuitenkin on perheen hajottaminen, joka useimmiten tapahtuu naisen aloitteesta.
"Jos miehellä ei ole varaa maksaa ensideittejä sillä riskillä että suhde ei ota tuulta siipiensä alle niin hänellä ei ole todellakaan varaa tyttöystävään, perheestä puhumattakaan.
Eikä puhettakaan, että intiimialueita kosketeltaisiin tuntemattoman kanssa - tämä on nimenoamaan sitä prostituutiota, mistä puhutte."
....
"Maksullinen kosketteleminen on nimenomaan sitä prostituutiota, josta sinä puhut vaatiessasi miestä maksajaksi ja halventaessasi tyttöystävän objektiksi, johon miehellä on oltava "varaa". Ja perhettä ei edes tarvitse perustaa, jollei molemmilla vanhemmilla - siis myös äidillä - ole halua toimia myös varojensa puitteissa perheen yhteiseksi hyväksi. Ehkä tarkoitat sitä, että ensideittienkin kynnyksenä on miehen kyky elareiden maksamiseen. Siinä tapauksessa turha vaivautua edes ajattelemaan niin pitkälle kuin perheen perustamiseen asti, jos tarkoituksena kuitenkin on perheen hajottaminen, joka useimmiten tapahtuu naisen aloitteesta"
Olen eri. Mutta.
Tottakai nainen, ihan kuin luonnossa naaras, valitsee puolisokseen sen, jonka katsoo olevan kykenevin perheen perustamiseen. Vastuuntuntoinen, valmis panostamaan suhteeseen, olemaan turva (myös se taloudellinen). Nainen ei ole ikinä elämässään yhtä haavoittuva, kuin raskaus- ja vauva-aikana. Yksin lapsen kanssa jäädessään nainen on aina heikoilla, maksoi mies elareita tai ei. Valitettavasti usealla miehellä ei ole haluja tai kykyä sellaiseen sitoutumiseen parisuhteeseen tai perhe-elämään, että työnjako kodissa ja lastenhoidossa menisi tasan. Nainen käy kuitenkin töissä. Turhan usein tulee tyytymättömyyttä ja uupumusta äideille, kun isät eivät osallistu, riitoja ja eroja tulee, usein naisten aloitteesta, koska mies ei kanna vastuutaan.
Vähin, mitä nainen voi tehdä turvatakseen itsensä ja jälkeläistensä elämää on katsoa jo ensitreffeistä lähtien miehen toimintaa, halua parisuhteeseen, sitoutumista, kykyä toimia turvana, olla reilu, tarjota naiselle erilaisia asioita. Esim. hellyyttä, läsnäoloa, varmuutta, myös taloudellista turvaa. Tällä ei ole mitään tekemistä prostituution kanssa.
Jos olisin nainen eläisin kuin Jenny.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen järkevästi ajatteleva mies, en elätä sellaisia kuin Jenny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla varmaan oiskaan varaa. Eikä Jenny varmaan sua huolis muutenkaan. Hänellä on pitkä lista kriteereitä, joita et täytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla varmaan oiskaan varaa. Eikä Jenny varmaan sua huolis muutenkaan. Hänellä on pitkä lista kriteereitä, joita et täytä.
IS.FI Jennyn haastattelusta:
"Onko siis pelkästään rahalla merkitystä?
Ei. Pitää olla hyvä ihminen, mukava, hauska, pakka pitää olla kunnossa. Tämä raha on yksi osa sitä pakkaa. Monilta puuttuu se pakan osa ja he kompensoivat sitä sillä, että ovat ekstra-hauskoja ja ekstra-hurmaavia.
Mutta pitää olla hyvää seuraa ja hyvä ihminen, että jaksaa käydä deiteillä."
Mitä jos tämä panostaminen näkyy alussa kaikilla muilla tavoilla paitsi taloudellisesti? Koska jos taloudellinen panostuksen ollessa riittävää olet valmis katsomaan muuta läpi sormien... silloin viestisi miehelle on, että olet ostettavissa.
---
Mitä tähän aloituksen Jennyyn tulee, on kyse ihan vain siitä, että hän myy palveluitaan valitsemalleen asiakaskunnalle. Hän on ihan aito ammatinharjoittaja. Maailman vanhimman ammatin, mutta ammatti se sekin on, eikä ihan helppokaan. Ja tämä Jennyn toiminta on kaikin puolin OK, kunhan sopimusosapuolet ovat selvillä siitä, mistä on kysymys. Toinen osapuoli tekee työn, ja työn vastaanottaja maksaa asiaankuuluvan palkan.