19-vuotias äiti murhasi vastasyntyneen vauvan Lohjalla
Kommentit (922)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinrakkaus ei ole mikään automaatio. Joillekin äidille se tulee, joillekin ei. Riippuu pitkälti siitä, minkälainen sen naisen oma äitisuhde on ollut.
Ei se siitä ole kiinni vaan siitä, mitkä ovat olosuhteet oman raskauden ja äitiyden aikana. Tuossa velallinen, kommenttien perusteella alkoholisti, missä isä ? Onglmia roppakaupalla, tuskin halusi äidiksi.
Niinpä, siksi pitäisi ehdottomasti suositella aborttia sina, kun äiti on alle 25v.
Ehkäpä ehkäisy olisi parempi kuin sikiön tappaminen.
No jos mies ei halunnut käyttää kondomia? Kaikki ei ole yksin naisen vastuulla. Miksei lapsen isä ollut estämässä tapahtumaa?
Mikäli nainen ei halua lasta, niin silloin hän pitää huolen ehkäisystä tai ei harrasta seksiä ollenkaan! Tyhmä nainen jos antaa panna itseään paljaalla. Aivan kun ei tietäisi kuinka lapsi saadaan alulle. Nainen on se joka lasta sisällä lopulta kantaa 9 kk. Ei voi olla mikään vahinko, silloin jos nainen päättää harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinrakkaus ei ole mikään automaatio. Joillekin äidille se tulee, joillekin ei. Riippuu pitkälti siitä, minkälainen sen naisen oma äitisuhde on ollut.
Ei se siitä ole kiinni vaan siitä, mitkä ovat olosuhteet oman raskauden ja äitiyden aikana. Tuossa velallinen, kommenttien perusteella alkoholisti, missä isä ? Onglmia roppakaupalla, tuskin halusi äidiksi.
Kyllä se on äidin omasta tahdosta kiinni!
Miksi äiti haluaisi omista elämänsä miehen lapselle, jota ei ole halunnut?
Äiti voi antaa lapsen myös pois. Ja kyllä se on vastuunkantoa pitää lapsesta huolta 18v jos sellaisen on tehnyt ja järjestää lapselle mahdollisimman hyvät olosuhteet jos siihen pystyy.
Miksi antaisi? Tuntemattomien laitoksiin ja leluiksi? Lapsen, joka on kirjaimellisesti 100% hänen lihaa ja vertansa, miksi hän luovuttaisi omaa lihaa ja vertansa toisille, muuta kuin jos se väkisin otetaan?
Naisella on oikeus tulla äidiksi hallituissa olosuhteissa silloin kun hän haluaa tulla äidiksi, piste. Hänen kohtunsa tuotokset eivät ole valtion, miehen, tai lapsihimokkaiden omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä vain siitä oma äitini oli sekopää hyvä että hengissä selvisin itse haluan tehdä päinvastoin ja tekisin KAIKKENI ettei lastani satutettaisi.
Niinpä. Jotkut taas ajattelevat samoin kuin väkivaltainen äitinsä. Jokainen on yksilö.Totta mutta itse en voi ymmärtää miksi kukaan haluaisi kenenkään kokevan samaa pahaa kun itse tietää mitä se on. Ja oli olosuhteet tai isä mitä tahansa eikö äidin päätavoitteena tulisi olla lapsen hyvinvointi kun hän on äiti vaikka kuka yrittäisi sabotoida mitä. Ei ka
Äidin pitää olla riittävän vahva taistellakseen sairasta ympäristöä vastaan suojellakseen lasta. Näin se on ja jos siihen ei kykene etsittävä pienokaiselle muu koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, siksi pitäisi ehdottomasti suositella aborttia sina, kun äiti on alle 25v.
Ehkäpä ehkäisy olisi parempi kuin sikiön tappaminen.
No jos mies ei halunnut käyttää kondomia? Kaikki ei ole yksin naisen vastuulla. Mikse
Mistäs sinä tiedät miten lapsi on pantu alulle? Nainenhan on voitu vaikka huumata ja hyväksikäyttää, tai raisata. Kova olet syyttelemään naista kun et yhtään tiedä mistä on ollut kyse. Naisviha much?
Koko ketju muutenkin taas pelkkää naisen syyttämistä, isästä ei sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on äidin omasta tahdosta kiinni!
Miksi äiti haluaisi omista elämänsä miehen lapselle, jota ei ole halunnut?
Äiti voi antaa lapsen myös pois. Ja kyllä se on vastuunkantoa pitää lapsesta huolta 18v jos sellaisen on tehnyt ja järjestää lapselle
Jopa laitos parempi jos niin paska mutsi joka ei kykene kuin väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Jättikö mies heti synnytyksen jälkeen ja murskasi unelman perheestä? Vai jättikö jo ennen synnytystä?
Unelman vai lupauksen? Jos lupaa ja rikkoo lupauksensa kun vauva on revitty ulos kohdusta niin tuo on vuoden raisaus ja hyväksikäyttö, ei mikään "muutin mieleni" -keissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiys herättää monenlaisia tunteita. Kaikki niistä eivät ole positiivisia. Nainen päättää, mitä hänen kohtunsa hedelmälle tapahtuu, näin se vain on.
Olet kyllä sairas.
Olen kyllä terve ja lisäksi kolmen lapsen äiti.
Omasta mielestäsi ehkä, mutta jäänee nähtäväksi mielipiteesi perusteella. Lapsiraukat.
Hehheh. Ihan terveen paperit on, lisäksi maisterin paperit ja velaton omistusasunto Helsingissä. Naimisissa jo 18 vuotta. Mites sinulla asioiden laita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä vain siitä oma äitini oli sekopää hyvä että hengissä selvisin itse haluan tehdä päinvastoin ja tekisin KAIKKENI ettei lastani satutettaisi.
Niinpä. Jotkut taas ajattelevat samoin kuin väkivaltainen äitinsä. Jokainen on yksilö.Totta mutta itse en voi ymmärtää miksi kukaan haluaisi kenenkään kokevan samaa pahaa kun itse tietää mitä se on. Ja oli olosuhteet tai isä mitä tahansa eikö äidin päätavoitteena tulisi olla lapsen hyvinvointi kun hän on
Ei ole tuollaista velvollisuutta, vaan sen sijaan on ihmisoikeudet ja lapsella myös oikeus elää rauhassa. Sairas ajatusmaailma, että naisen täytyy "taistella" raskaana ollessaan, ensisynnyttäessään, jne. Erittäin sairas ja paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vauva ehti ottaa Jeesuksen sydämeensä ennen kuin sai kutsun Taivaan kotiin, eikä joudu kadotukseen ja viettämään iäisyyttän tulisessa järvessä.
Valitettavasti riippuu täysin ehdittiinkö kastamaan. Helvetin kiehuvat meret ovat täynnä kastamattomia sieluja
Lienee ankeaa palvoa tuollaista sadistijumalaa.
Kova kuri on tärkeä osa auktoriteettiä. Teet väärin ja sinua rankaistaan. Luulisi tämän olevan täysin luonnollinen ajattelumalli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jotkut taas ajattelevat samoin kuin väkivaltainen äitinsä. Jokainen on yksilö.Totta mutta itse en voi ymmärtää miksi kukaan haluaisi kenenkään kokevan samaa pahaa kun itse tietää mitä se on. Ja oli olosuhteet tai isä mitä tahansa eikö äidin päätavoitteena tulisi olla lapsen hyvinvointi kun hän on
Onpa psykoottinen ajatus. Että naisen pitää samaan aikaan synnyttää ja taistella? Millainen hullu oikein olet. Ei ansaitse tämä maa yhtään lasta jos tuollainen ajattelu vallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiys herättää monenlaisia tunteita. Kaikki niistä eivät ole positiivisia. Nainen päättää, mitä hänen kohtunsa hedelmälle tapahtuu, näin se vain on.
Olet kyllä sairas.
Omasta mielestäsi ehkä, mutta jäänee nähtäväksi mielipiteesi perusteella. Lapsiraukat.
Hehheh. Ihan terveen paperit on, lisäksi maisterin paperit ja velaton omistusasunto Helsingissä. Naimisissa jo 18 vuotta. Mites sinulla asioiden laita?
No ei ainakaan mieli noin sekaisin äidin oikeuksista lapsiinsa.
Ilmiannoin keskustelun ajat sitten täysin sairaiden kommenttien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Takavuosina nainen on työskennellyt päiväkodissa.
Naisen sosiaalisen median päivitysten perusteella kuluva kesä on sujunut aivan kuin kenellä tahansa ikätoverilla: on mökkeilty, veneilty, osallistuttu festareille ja urheilutapahtumiin.
Yhdessä heinäkuussa julkaistussa kuvassa nuori nainen pitelee lonkerotölkkiä ja sähkösavuketta. Hän on ollut tuohon aikaan raskaana."
Sellanen uupunut unelmamutsi
Ei raskaana oleva ole mikään äiti vielä, oletko kaheli. Se mahdollinen uupuminen alkaa lapsen synnyttyä.
Höpsis. Kun oksentelet joka ilta ja nukut viimeiset 2 viikkoa huonosti ennen synnytystä niin kyllä siinä jo uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viittaat niihin "ommellaan äidin pillu umpeen" -kommentteihin ja muuhun naisvihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä sairas.
No ei ainakaan mieli noin sekaisin äidin oikeuksista lapsiinsa.
Sinä vain olet liian yksinkertainen ja sivistymätön. Elämänkokemusta puuttuu. Olet päässyt helpolla, sen sinusta aistii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä sairas.
Voi psykopaattikin olla ihan toimintakykyinen.
Ei kuitenkaan ole terveen ihmisen ajattelua, että ajattelee olevan äidin oikeus riistää lapsen henki milloin huvittaa. Et saa tappaa 5-vuotiasta ainoastaan siksi, että sen synnytit. Hän on oma erillinen arvokas itsensä, ja oma erillinen olento. Häntä ei olisi olemassa ilman sinua tai isäänsä, mutta ei se tee hänen hengestään omaisuuttanne.
Vierailija kirjoitti:
No tehosiko se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jotkut taas ajattelevat samoin kuin väkivaltainen äitinsä. Jokainen on yksilö.Totta mutta itse en voi ymmärtää miksi kukaan haluaisi kenenkään kokevan samaa pahaa kun itse tietää mitä se on. Ja oli olosuhteet tai isä mitä tahansa eikö äidin päätavoitteena tulisi olla lapsen hyvinvointi kun hän on äiti vaikka kuka yrittäisi sabotoida mitä. Ei kai kukaan luullut äitiyden tai elämän olevan helpp
Oli isä mitä tahansa... Isän päätavoitteena vain oma hyvinvointi ja mielihyvä. Vailla vastuuta seurauksista, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä sairas.
Voi psykopaattikin olla ihan toimintakykyinen.
Ei kuitenkaan ole tervee
Noh noh, nyt meni nimittelyn puolelle kun argumentointitaitosi loppui 🥲
Mukä koulutustaso, kuinka pitkä avioliitto, mikä asumismuoto, montako lasta? Kiinnostaa tietää.
Jättikö mies heti synnytyksen jälkeen ja murskasi unelman perheestä? Vai jättikö jo ennen synnytystä?