Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4238)
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan Jonna Tervomaan ja Mikki Kausteen välille herätä taas rakkaus?🤔 Tämähän on vain pohdintaa, jota tylsäelämäinen pohtii...
Vaistoan sen! Se heräsi.🥰
Vierailija kirjoitti:
Piti lähteä Italiaan viikonlopuksi, mutta ei kiinnostanutkaan. Nyt makaan sohvalla, avaan kohta Yle Areenan. Aurinko paistaa kivasti ulkona.
Ymmärrän sua, jotenkin hohto ulkomaista meni se typerän koronan ja meillä myös koiran oston myötä. Ja sit niitä mellakoitakin voi puhjeta missä vaan, onneks täällä on vielä rauhallista, toivottavasti pysyykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kastanjanruskea on kaunis hiusväri. Tajusin, että en ole koskaan syönyt kastanjoita. En tiedä yhtään miltä ne maistuvat. En tarkoita niitä hevoskastanjoita, vaan niitä toisia, syötäviä. Hevoskastanja on kyllä hieno puu.
Älä nyt, etkö ole muka Tallinassa ikänä syönyt niitä paahdettuja kanelisia kastanjoita - tuoksuu ja maistuu hurjan ihanilta!
En ole koskaan ollut Tallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kastanjanruskea on kaunis hiusväri. Tajusin, että en ole koskaan syönyt kastanjoita. En tiedä yhtään miltä ne maistuvat. En tarkoita niitä hevoskastanjoita, vaan niitä toisia, syötäviä. Hevoskastanja on kyllä hieno puu.
Minä ostin kerran joulun alla kastanjoita Lidlistä ja paahdettiin niitä takassa. Ihan kamalia tuli ja ajattelin, että me ei vaan osattu valmistaa niitä oikein. Ja siksi ostinkin joulumarkkinoilta paahdettuja kastanjoita, että pääsen maistamaan millaisia niiden pitäisi olla. Ihan samanlaisia kammotuksia oli nekin! Näytti etanoilta eikä maistunut oikein miltään.
Aijaa, kuten jo kerroin Tallinassa oli ne kyl tosi hyviä, mutta makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Toiset ihmiset hikoilevat enemmän kuin toiset. Toiset taas vähemmän.
Tämä voisi olla Kaurismäen elokuvan repliikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, etkö ole muka Tallinassa ikänä syönyt niitä paahdettuja kanelisia kastanjoita - tuoksuu ja maistuu hurjan ihanilta!
En ole koskaan ollut Tallinnassa.
Ihan totta? Se on yllättävän kaunis paikka, kaikki rakennukset ovat ikivanhoja ja varsinkin ennen kaikki oli aika paljon edullisempaa.
Ei kylläkään enää, mutta viihtyisää siellä on muuten.
Kannattaa käväistä - vaikka joulun alla joulutorilla voi olla kiva elämys.
Vierailija kirjoitti:
Lakaisin liat. Korvani on niin herkät että en käyttänyt imuria vaan siis lakaisin. Kaikki liat eivät tulleet lakaistuiksi, vaan osa jäi odottamaan seuraava lakaisukertaa. En osaa sanoa koska se mahtaa olla, mutta mahdollisesti jo huomenna. Mutta tokkopa silloinkaan saan kaikkea lakaistua mutta sellaista se elämä on. Onpahan aina jotain mitä odottaa.
Joskus näin syksyllä tuntuu että elämä on yksi Sisofuksen myytti. Pyöritellään lantapalloa mäkeä ylös ja huomenna taas uudestaan.
Oletko koskaan käyttänyt lastaa?
Sillä saa yllättävän kivasti pölyt vex nurkista ja laajoista lattiapinnoista, jopa matoista koiran karvat.
Sitä konstia siivoojat käyttää yleisestikin helpottaakseen töitään. Aina ei kerkii imuroida, niin kun lastalla vetelee nopsasti, homma on pian tehty.
Katsoin ruutuplussalta tänään yhden kokonaisen kauden Suomen Huutokauppakeisaria. Ihanan tylsä maadoitussarja. Tuntui kuin olisin itsekin ollut paikalla. 🤭
Ihmeellistä, miten kaupassa se viereinen kassajono vetää aina nopeammin. Ja sitten kun lähtee hurjastelemaan sen toisen jonon perälle, jonon kärjessä olevan vehnäjauhopussi tai kananmunakenno alkaa vuotaa. Tai on niitä lottokuponkeja, kenties kaikilla kanssajonottajilla. Heillä on unelma, mulle iskee usein tossa tilanteessa kakkahätä.
Miks hissiäkin joutuu aina odottamaan? Miksei se ole ikinä mun omassa kerroksessa? Ei mulla mikään kiire ole, mut joku hilloaa sen hissin aina jonnekin muualle.
Pitäis varmaan noi loputkin muuttolaatikot purkaa, oon asunut tässä jo kolme vuotta. Uskaltaako sitä, sieltä voi putkahtaa unohdettuja yllätyksiä. En taida jaksaa, maanantaina on kumminkin työpäivä ja pitää olla bussipysäkillä ennen aamuviittä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat 'tylsät' ihmiset, siis kaltaiseni. Tervetuloa. Nyt kyllä naurattaa, joku varmaan vitsinä heitti tän otsikon, kun tunkivat seksiä yms kahteen tavalliseen kuulumis-ketjuun, ja kysyin missä olis ihan tylsä ketju, semmonen kuin nämäkin alkuun oli.
Kukaan ei varmaan uskonut tähän. Me uskomme, eikö?
Mun tylsät kuulumiset: paistoin pakastepitsan, korkkasin keppanan oheen: gurmee ruokaa :)
Ps täällä ei tarvi varoa vihreitä, äikän opet ei sormille napsi.
Vau. Tämä oli mun idea Muita yksinäisiä - ketjussa. Taisit varastaa tän. Olen iloinen, että tämä lähti lentoon. Mutta hauskinta, mä olen äikänope! Muutun täällä tylsäksi, enkä karttakeppiä heiluttele. Kirjoitelkaa. Tylsistykää. Haukotelkaa.🥱
Tosta kauppajutusta tuli mieleen: Kerran kaupassa kassa oli rahastanut mua edeltäneen asiakkaan ja lähti. Mun tavarat oli jo hihnalla. Kaikkea voi tapahtua, sanoi tuo asiakas minulle. Kassa palasi 10 kpl kanamunakennon kanssa. Edellisessä oli ollut vain 4 munaa. Onks liika jännä juttu näin iltasella? Toivottiin, että varastetut munat olis edes rikkoutuneet taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Tosta kauppajutusta tuli mieleen: Kerran kaupassa kassa oli rahastanut mua edeltäneen asiakkaan ja lähti. Mun tavarat oli jo hihnalla. Kaikkea voi tapahtua, sanoi tuo asiakas minulle. Kassa palasi 10 kpl kanamunakennon kanssa. Edellisessä oli ollut vain 4 munaa. Onks liika jännä juttu näin iltasella? Toivottiin, että varastetut munat olis edes rikkoutuneet taskussa.
Munista puheenollen. Kerran kaupassa oli vanhempi mies joka tarkasti koko kennon kaikki munat yksitellen. Pyöritteli ja tiiraili niitä. Näytti tosi oudolta, ja ei sopivalta, mutta olikohan joskus saanut kaupasta pilaantuneita tai rikkinäisiä munia. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Seinäkello pitää aina tik tik tik tik tik ääntä. Mutta nyt siitä kuului tik tik tik tikkkk tik. En tiedä mikä tuo on. Kuuntelen vielä pari tuntia uusiutuuko se.
Mietin juuri tällä viikolla ottaisinko sellaisen kerran tunnissa lyövän vanhan seinäkellon omaan kotiini. Ongelma olisi ehkä että yöaikaan alkaisi kuuntelemalla kuuntelemaan mitä kello on.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ruutuplussalta tänään yhden kokonaisen kauden Suomen Huutokauppakeisaria. Ihanan tylsä maadoitussarja. Tuntui kuin olisin itsekin ollut paikalla. 🤭
Ne on jotenkin kumman kotoisia tyyppejä, niinku sukulaisia tai jotain.
Akin kiroilusta en tykkää, enkä kaksmielisistä, mutta muuten kivan tylsä porukka.
Ei päästetä tänne tuhmaa Seppoa tai kipakkaa Pirjoa kertomaan liian räväköitä mielipiteitään. Pilaavat tylsän ketjun. Tätä jo Muita yksinäisiä - ketjussa ennakoin.
Minä rasvasin käteni Emännän käsivoiteella. Odotan kuivumista. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Ei päästetä tänne tuhmaa Seppoa tai kipakkaa Pirjoa kertomaan liian räväköitä mielipiteitään. Pilaavat tylsän ketjun. Tätä jo Muita yksinäisiä - ketjussa ennakoin.
Minä rasvasin käteni Emännän käsivoiteella. Odotan kuivumista. 🥱
Siksipäs on Räväkät kuulumiset. Tänne sopii vaan tylsät ja mielenkiinnottomat jutut.
Alan laskea villakoiria saadakseni unen päästä kiinni. Onpa outo sanonta: unen päästä kiinni. Siis se uni on niinkuin valmiina jo, eikä kehity yön edetessä. Ahaa.
Valmistin ja söin makkarakastiketta. Perunoilla ja porkkanoilla.
Eilinen hernerokka pierettää vielä jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Meni taas yö pitkäksi. Kävin viideltä nukkumaan. Laitoin kellon soimaan 12.30. En jaksanut herätä nousta, niin heräsin 14.00. Juuri päätin aamukahvit. Eipä tarvii taas ensi yönä nukkua.
Tutulta kuulostaa, sama rytmi minullakin. Nyt tuijotan pimeetä telkkaria ja mietin että joko raskis avata. Pörssisähkö aika kallista vieläkin.
Viittakin voisi olla aika mukava.
Pahempi se, jos alkaa tehdä lapasta ja siitä tuleekin villahousut. Lankakin loppuu kesken.