Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4235)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen radiosta puhelinlangat laulaa.
Minäkin. Radio on tosin aika hiljaisella, puheet ei oikeen kuulu, musiikki kyllä.
Seinäkello pitää aina tik tik tik tik tik ääntä. Mutta nyt siitä kuului tik tik tik tikkkk tik. En tiedä mikä tuo on. Kuuntelen vielä pari tuntia uusiutuuko se.
Lakaisin liat. Korvani on niin herkät että en käyttänyt imuria vaan siis lakaisin. Kaikki liat eivät tulleet lakaistuiksi, vaan osa jäi odottamaan seuraava lakaisukertaa. En osaa sanoa koska se mahtaa olla, mutta mahdollisesti jo huomenna. Mutta tokkopa silloinkaan saan kaikkea lakaistua mutta sellaista se elämä on. Onpahan aina jotain mitä odottaa.
Joskus näin syksyllä tuntuu että elämä on yksi Sisofuksen myytti. Pyöritellään lantapalloa mäkeä ylös ja huomenna taas uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön tänään tonnikalariisisalaattia, johon tulee myös tilliä, punasipulia, tuorekurkkua, maustekurkkua, herneitä, tomaattia ja kermaviiliä. Lisukkeeksi pinaattilettuja. Mietin kyllä että pitäisikö räväyttää ja perjantain kunniaksi vaihtaa kermaviilin tilalle oikein ranskankerma!
Letuista tuli mieleen, että haluaisin maistaa niitä Atrian omena- kaneli rahkaohukaisia.🤔
Se banaaniversio oli meillä oikein tykätty. Taas se vadelma-suklaa ei ollut kenenkään makuun.
Meidän maalaiskaupassa ei ole tarjolla sitä makua.
Vierailija kirjoitti:
Seinäkello pitää aina tik tik tik tik tik ääntä. Mutta nyt siitä kuului tik tik tik tikkkk tik. En tiedä mikä tuo on. Kuuntelen vielä pari tuntia uusiutuuko se.
Minulla kuuluu kesäisin mökillä hirsiseinästä tuo. Siellä on varmaan kuolemankello kuoriainen. Tupajumin sukulainen. Taitaa aikani loppua onneksi ennen kuin torppa lahoaa. Eikä ole perillisiä, että heidän murheeksi jää
Kävin pyörällä kaupassa. Rengas oli vähän tyhjä, mutta en löytänyt pumppua.
Ajettiin tylsää, harmaata valtatietä. Aluksi aurinko paistoi matalalta ja puiden varjot tekivät häiritsevää vilkkuvaloa. Sitten aurinko laski. Tie näytti sen jälkeen mustalta eikä harmaalta.
Nyt ollan kotona. Yöllä tulee varmasti pakkanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kastanjanruskea on kaunis hiusväri. Tajusin, että en ole koskaan syönyt kastanjoita. En tiedä yhtään miltä ne maistuvat. En tarkoita niitä hevoskastanjoita, vaan niitä toisia, syötäviä. Hevoskastanja on kyllä hieno puu.
Minä ostin kerran joulun alla kastanjoita Lidlistä ja paahdettiin niitä takassa. Ihan kamalia tuli ja ajattelin, että me ei vaan osattu valmistaa niitä oikein. Ja siksi ostinkin joulumarkkinoilta paahdettuja kastanjoita, että pääsen maistamaan millaisia niiden pitäisi olla. Ihan samanlaisia kammotuksia oli nekin! Näytti etanoilta eikä maistunut oikein miltään.
Kiitos tästä, en ole menettänyt siis mitään. Ihailen tästä eteenkinpäinkin vain väriä.👍
Minulle on tullut ikänäkö. Tarvitsen nykyään lukulasit vauvapalstalla.
Minulla on päälläni ystävän kutoma villapaita. Se on paljon lämpimämpi kuin kaikki fleecet.
Jotkut sanoisivat "ystävän neuloma". Lämpimämpi on kiva sana.
Mieheni kuuntelee tylsää musiikkia. Menen eri huoneeseen katsomaan Vain elämää. Hänestä se on tylsää. Rakkautta kuitenkin on, silleen tylsästi ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen radiosta puhelinlangat laulaa.
Minäkin. Radio on tosin aika hiljaisella, puheet ei oikeen kuulu, musiikki kyllä.
Minulla on terassilla radio. Kuuntelen minäkin sitä kun käyn tupakilla. Puhelinlangat laulaa on mukavan tylsä ohjelma. Siellä joku kertoi äsken, että viime viikonloppuna hän kävi karpalossa. Kuulostaa mukavalta.
Huomasin äsken, että koristetyynyn sauma on purkautunut.Täytyy ommella se, mutta ei nyt, ei tänään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tyhjeni kerran skootterin rengas, ja kotiin oli n. 15km. Ajelin sillä tyhjällä renkaalla silti. Mieheni sitten vei sen vaihdettavaksi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tyhjeni kerran skootterin rengas, ja kotiin oli n. 15km. Ajelin sillä tyhjällä renkaalla silti. Mieheni sitten vei sen vaihdettavaksi myöhemmin.
Tämähän ei ole tylsää, vaan vaarallista ja jännittävää!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vanha seinäkello, joka pitää outoa tikitystä ennen kuin on aika vetää se. Se näyttää silloin myös väärää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin äsken, että koristetyynyn sauma on purkautunut.Täytyy ommella se, mutta ei nyt, ei tänään.
Voi ei. Mä huomasin viimeksi siivotessa, että kummitätini kutoma napakka riepumatto on vähän purkautunut päästä. Iiiikkkk. Olin unohtanu koko jutun, matto ei ole vielä kolmeakymmentä vuotta vanha. Ei ne kyl kestä. Ja mä en jaksa tota Vesaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Mä huomasin viimeksi siivotessa, että kummitätini kutoma napakka riepumatto on vähän purkautunut päästä. Iiiikkkk. Olin unohtanu koko jutun, matto ei ole vielä kolmeakymmentä vuotta vanha. Ei ne kyl kestä. Ja mä en jaksa tota Vesaa:)
Kossu- Campari- tuoremehu auttaa tuohon.
Hajottanut osiin kirjoituskoneen, jonka sain virastotyöstä lähtiessäni 2000. Se on kulkenut muutoissa mukana nämä 25 vuotta, ihan turhaan. Katsoin koneessa olevaa nauhaa josta näkyi kokeilutekstiä, ajattelin että jaa semmosta tylsää.
Osat on helppo heittää keräyskontteihin.