Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4241)

Vierailija
521/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun otsikko on hienosti keksitty ja kuvaava! 

Kiitos! Se on mun keksimä, ap varasti sen ja koko tämän ketjun idean. Tosi tylsää. Kuka varastaa opelta? Todella tylsimmät tytöt.🤭

Vierailija
522/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies raivopaistaa jauhelihaa. Olispa lisää viinaa.

Pitääkö pannua kuumalla ja paistaa liian pitkään? Tuleeko jauhelihasta kovaa koppuraa?

Vai miten raivopaistetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voittanut Eurojackpotissa taaskaan mitään. Kuka yllättyi? 

Vierailija
524/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voittanut Eurojackpotissa taaskaan mitään. Kuka yllättyi? 

Näissä hyväntekeväisyysarpajaisissa voittaa aina sen halvimman voiton, heijastimen tai taikinaraapan. Mutta aina tulee jotain. Koskaan ei ole viittä tyhjää arpaa.

Vierailija
525/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittari näyttää -6 astetta, aika kylmää.

Vierailija
526/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinäkello pitää aina tik tik tik tik tik ääntä. Mutta nyt siitä kuului tik tik tik tikkkk tik. En tiedä mikä tuo on. Kuuntelen vielä pari tuntia uusiutuuko se.

Mietin juuri tällä viikolla ottaisinko sellaisen kerran tunnissa lyövän vanhan seinäkellon omaan kotiini. Ongelma olisi ehkä että yöaikaan alkaisi kuuntelemalla kuuntelemaan mitä kello on. 

Minulla oli joskus sukulaistädiltä tullut vanha käkikello. Piti antaa se siskolle, kun heräsin öisin joka kerta kun se kukkui.

Vierailija
527/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea nuha. Kissa nukkuu sylissä ja kun aivastin, sen turkkiin lensi räkää. 

Tuli paha mieli kissan puolesta.😢 Ja sinunkin kun sinulla on nuha.🥺

Vierailija
528/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta kauppajutusta tuli mieleen: Kerran kaupassa kassa oli rahastanut mua edeltäneen asiakkaan ja lähti. Mun tavarat oli jo hihnalla. Kaikkea voi tapahtua, sanoi tuo asiakas minulle. Kassa palasi 10 kpl kanamunakennon kanssa. Edellisessä oli ollut vain 4 munaa. Onks liika jännä juttu näin iltasella? Toivottiin, että varastetut munat olis edes rikkoutuneet taskussa.

Munista puheenollen. Kerran kaupassa oli vanhempi mies joka tarkasti koko kennon kaikki munat yksitellen. Pyöritteli ja tiiraili niitä. Näytti tosi oudolta, ja ei sopivalta, mutta olikohan joskus saanut kaupasta pilaantuneita tai rikkinäisiä munia. 🤔

Minä avaan aina munakennon kaupassa ja varmistan että munat on ehjiä- joskus sattui olemaan rikkinäinen jonka joutui heittämään

Kannen voi avata, kunhan ei jokaista tarkasta käsissään.

Itse olen maanantailapsi, kirjaimellisesti syntynyt kyseisenä päivänä.

Koitan välttää kaikki katastrofit ostoksilla enkä ota ensimmäistä tai päällimmäistä.

T:T.T. (tylsä tyttö)

Vierailija
529/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat 'tylsät' ihmiset, siis kaltaiseni. Tervetuloa. Nyt kyllä naurattaa, joku varmaan vitsinä heitti tän otsikon, kun tunkivat seksiä yms kahteen tavalliseen kuulumis-ketjuun, ja kysyin missä olis ihan tylsä ketju, semmonen kuin nämäkin alkuun oli.

Kukaan ei varmaan uskonut tähän. Me uskomme, eikö?

Mun tylsät kuulumiset: paistoin pakastepitsan, korkkasin keppanan oheen: gurmee ruokaa :)

Ps täällä ei tarvi varoa vihreitä, äikän opet ei sormille napsi.

Vau. Tämä oli mun idea Muita yksinäisiä - ketjussa. Taisit varastaa tän. Olen iloinen,  että tämä lähti lentoon. Mutta hauskinta, mä olen äikänope!  Muutun täällä tylsäksi, enkä karttakeppiä heiluttele. Kirjoitelkaa. Tylsistykää. Haukotelkaa.🥱

Toisessa ketjussa kysyttiin: missä ketjussa saa kirjoittaa tavallisia kuulumisia? Saatiin vastaus tämän ketjun nimestä. Ap avasi ohjeen mukaan tämän ketjun.

mikä nyt mättää? Tultiin häirikköä karkuun tänne, ja ei kun toi seuraa ja ilkeilee.

Lapsellista :)

Vierailija
530/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Se on mun keksimä, ap varasti sen ja koko tämän ketjun idean. Tosi tylsää. Kuka varastaa opelta? Todella tylsimmät tytöt.🤭

Juuuuuu, hyvä sinä! Mutta nyt eteenpäin tai alkaa olla toooodella tylsää.

Just näin. Jankkaaja pila tämänkin ketjun :(

Vierailija
531/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta kauppajutusta tuli mieleen: Kerran kaupassa kassa oli rahastanut mua edeltäneen asiakkaan ja lähti. Mun tavarat oli jo hihnalla. Kaikkea voi tapahtua, sanoi tuo asiakas minulle. Kassa palasi 10 kpl kanamunakennon kanssa. Edellisessä oli ollut vain 4 munaa. Onks liika jännä juttu näin iltasella? Toivottiin, että varastetut munat olis edes rikkoutuneet taskussa.

Munista puheenollen. Kerran kaupassa oli vanhempi mies joka tarkasti koko kennon kaikki munat yksitellen. Pyöritteli ja tiiraili niitä. Näytti tosi oudolta, ja ei sopivalta, mutta olikohan joskus saanut kaupasta pilaantuneita tai rikkinäisiä munia. 🤔

Minä avaan aina munakennon kaupassa ja varmistan että munat on ehjiä- joskus sat

Tajusin, että en yhtään tiennyt minä viikonpäivänä olen syntynyt, piti googlettaa. Olen syntynyt tiistaina. Tylsä tiistai.

Vierailija
532/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi tylsää seksiä läskivaimoni kanssa. Tv Seppo

Vierailija
533/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumerkkien hinnat ovat ihan hirveän kallita. Tv Pirjo

Vierailija
534/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo tässä taas. Ihan kuin olisin kuullut naapurista seksin ääniä. Kyllä sellainen retostelu saa loppua. Se on niin yksityinen ja intiimi asia, ettei sitä saa tehdä. 

Vierailija
535/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää jonku esittämää ideaa tai suoraan kopioi tämän lauseita, täytyy kysyä lupa ja kertoa alkuoperäinen lähde. Lainauksen on oltava tarkistettavissa alkuperäislähteestä.

Nämä ovat ihan perusasioita kirjallisessa julkaisuissa ja tuotoksissa. Lehdetkin kertovat aina lähteen, samoin uutiset. 

Ap teki rikoksen. Ei kertonut lähdettä, vaan omissa nimissään avasi tämän ketjun.

Muita yksinäisiä -ketjun sivulla 81 esitän tämän idean ja otsikon ja sivulla 82 jatkan idean kehittelyä.

Tv äikäope

Vierailija
536/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta! Olet tylsistä tylsin jankkaaja, mutta omakehu haisee tänne asti. Juuri tuollaisia pakenimme toisista ketjuista. Alä pilaa tätäkin. Olet b o o  o o ring, mutte tosin täysin väärällä tavalla:(

No, ei juututa tähän väittelyyn tai menee liian tylsäksi kaikkien kannalta. On sopivan tylsää, kun kirjoitetaan vaan niitä tylsiä kuulumisia. -eri

Vierailija
537/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän on avattaa uusi oma ketju, johon keksitte uuden otsikon. On törkeää varastaa muiden ideoita. tv Eri

Vierailija
538/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei äikänope, tämä on anonyymi julkinen palsta. Ei täällä kenelläkään ole mitään tekijänoikeuksia. Tekoälykin ottaa nämä meidän tekstimme ihan surutta käyttöön.

Leppoisan tylsää päivää sullekin.

Vierailija
539/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia 😊

Vierailija
540/4241 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hei äikänope, tämä on anonyymi julkinen palsta. Ei täällä kenelläkään ole mitään tekijänoikeuksia. Tekoälykin ottaa nämä meidän tekstimme ihan surutta käyttöön.

Leppoisan tylsää päivää sullekin.

Kiitos. Tiedän tämän. Mutta tämö ap käytös on kuvottavaa. Hän ottaa itsellen kunnian keksinnöstä, joka ei ole hänen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi