Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4238)

Vierailija
461/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään valtavan pussin irtokarkkeja iltapäivällä. Kävelin aamupäivällä kaksi tuntia ulkona, niin hyvällä omallatunnolla mässytin. 

Vierailija
462/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin äsken, että koristetyynyn sauma on purkautunut.Täytyy ommella se, mutta ei nyt, ei tänään.

Voi ei. Mä huomasin viimeksi siivotessa, että kummitätini kutoma napakka riepumatto on vähän purkautunut päästä. Iiiikkkk. Olin unohtanu koko jutun, matto ei ole vielä kolmeakymmentä vuotta vanha. Ei ne kyl kestä. Ja mä en jaksa tota Vesaa:)

Kossu- Campari- tuoremehu auttaa tuohon.

Siis Elluhan on oikeasti Aino Mansikka-Aho...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin äsken, että koristetyynyn sauma on purkautunut.Täytyy ommella se, mutta ei nyt, ei tänään.

Voi ei. Mä huomasin viimeksi siivotessa, että kummitätini kutoma napakka riepumatto on vähän purkautunut päästä. Iiiikkkk. Olin unohtanu koko jutun, matto ei ole vielä kolmeakymmentä vuotta vanha. Ei ne kyl kestä. Ja mä en jaksa tota Vesaa:)

Akin perse, ja Aki farkut.

Vierailija
464/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tässä ketjussa on nyt ihmisillä meneillään henkinen prosessi.

Vierailija
465/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää Samuli Edellmanista.

Vierailija
466/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tässä ketjussa on nyt ihmisillä meneillään henkinen prosessi.

Ellu täs tekee kaikille tiaknoosia, sehä kävi sen sykolokian kirjekurssin. Eiku?

Vierailija
467/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haahuilin tänään kahden eri kaupan käytäviä, vain huomatakseni ettei kahta lempituotettani löytynyt sitten mistään! Miksi aina käy näin, että jos tykkää jostain tuotteesta niin eipä mee kauaa niin se poistuu???? Joo, ne on huomanneet/päättäneet; Ei tuota enää KUKAAN osta, turha myydä...Käykö kenellekään ihan jatkuvasti näin?

Mulle käy näin aina. Hirveellä vaivalla löydän itselleni juuri sopivan tuotteen ja sitten sen valmistus lopetetaan. Ja taas alat etsimään uutta. Tykkään käyttää tuttuja, toimivia tuotteita, enkä juosta trendien perässä. Toinen asia on tankkaaminen. Tykkään käydä yhdellä ja samalla asemalla, kassalla. Nyt mun bensa-asema puretaan ja tilalle tulee kylmäasema. Missä hiivatissa opettelen tankkaamaan.

Nää on kuin mun kynästä. Siitä tylsästä. Mä tykkään rutiin

Kaikki tylsä on niin turvallista. Sama kuin että pessimisti ei pety. Olen vaivalla rakentanut itselleni tutut tylsät rutiinit. Eläköön tylsyys. 🥲

Vierailija
468/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut viikon pyykit narulla. Tänäänkään ei näköjään ole se päivä, jolloin ne hoituvat kaappiin. 

Maleksittiin koiran kanssa pihalla. Koiraakaan ei olisi huvittanut, olisi jäänyt mieluummin pihaan makaamaan.

Mietin keitänkö iltapalaksi kaurapuuron veteen vai maitoon. Mikrossa maitoon puuroutuu helkatin hitaasti ja sitten ryöppyää yli ja sotkee mikron, vaikka miten vahtii.

Haittaaks että mikro on aika ruostunut lasilautasen alta? Pitäisikö vaihtaa? En jaksais, kun toimii. 

Mä olen niin vanhanaikainen, että mä teen kattilaan edelleenkin puuron, se maistuu paremmaltakin, eikä kiehu yli kun kärppänä vahdin ja sekoitan sitä.

Yks kaveri sano kerran, kauan sitten, et ethän sä vaaan tee ruokaa mikrossa, kun kaikki vitamiinit haihtuu. Olin ihan et e-een toki.

Sit rupesin funtsimaan, et KAMALA, niinhän se varmaan onkin, mikroaallot polttaa kaikki vitamiinit ja hivenaineet siit ruuasta pois.

Se kundi oli sen verran fiksu tyyppi ja akateeminenkin, et uskoin sitä. Siihen jäi mikroilut multa. 

Vierailija
469/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kutiaa toinen korva ja tekis mieli rapsuttaa jollain.  Tiedän että niin ei saa tehdä, joten sinnittelen kutinan kanssa. Kai tämä tästä helpottaa.

Mä oon koukussa korvatopzyihin. Oon ehkä vanupuikkoriippuvainen. Ja ei se korvakäytäväkutina muuten lähde.

Vierailija
470/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikia sipsit on hyviä, varsinkin se yrtti- vslkosipuli-voi.

Vierailija
471/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.

Mulla on niitä inhottavia nyppyjä jo sukissa. Joskus sinne villasukan sisälle muodostuu sellanen villamöykky, se tuntuu jalkapohjassa. Yleensä mä otan sukan pois ja käännän sen väärinpäin ja revin sen lankamötikän irti. Sit käännän sukan oikeinpäin ja vedän takaisin jalkaan. Pari seuraavaa päivää menee tarkkaillessa että tuntuuko siellä sukan sisällä taas kasvamaan alkanutta villamötikkää.

Mä oikeasti en voi jäädä työttömäksi. Mä tulen hulluksi, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin villan tuntemusten tarkkailu

Mun miehellä on sama ilmiö villasukissa! Sisäpuolelle kehittyy semmoinen vanuttunut villamyttyrä. Mistä ihmeestä se johtuu? Minulle ei tule, vaikka on samasta langasta tehdyt sukat.

Emme tarkkaile mytyn syntymistä, se tulee ihan huomaamatta. Yhtenä päivänä se vain häiritsee jalkapohjaa. Kumma juttu.

Vierailija
472/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastanjanruskea on kaunis hiusväri. Tajusin, että en ole koskaan syönyt kastanjoita. En tiedä yhtään miltä ne maistuvat. En tarkoita niitä hevoskastanjoita, vaan niitä toisia, syötäviä. Hevoskastanja on kyllä hieno puu.

Älä nyt, etkö ole muka Tallinassa ikänä syönyt niitä paahdettuja kanelisia kastanjoita - tuoksuu ja maistuu hurjan ihanilta! 

Vierailija
473/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.

Mulla on niitä inhottavia nyppyjä jo sukissa. Joskus sinne villasukan sisälle muodostuu sellanen villamöykky, se tuntuu jalkapohjassa. Yleensä mä otan sukan pois ja käännän sen väärinpäin ja revin sen lankamötikän irti. Sit käännän sukan oikeinpäin ja vedän takaisin jalkaan. Pari seuraavaa päivää menee tarkkaillessa että tuntuuko siellä sukan sisällä taas kasvamaan alkanutta villamötikkää.

Mä oikeasti en voi jäädä työttömäksi. Mä tulen hulluksi, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin villan tuntemusten tarkkailu

Mun miehellä on sama ilmiö villasukissa! Sisäpuolelle kehittyy semmoinen vanuttunut villamyttyrä. Mistä ihmeestä se johtuu? Minulle ei tule, vaikk

Jos hänen jalkansa hikoilee enemmän...🤔

Vierailija
474/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on sama ilmiö villasukissa! Sisäpuolelle kehittyy semmoinen vanuttunut villamyttyrä. Mistä ihmeestä se johtuu? Minulle ei tule, vaikk

Sukkamytyn muodostuminen. Tämän tylsempää en tiedä. Kiitos tästä. Luulen.

Vierailija
475/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea nuha. Kissa nukkuu sylissä ja kun aivastin, sen turkkiin lensi räkää. 

Vierailija
476/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on jännää, kun seuraa auton matkamittaria, jos sattuisi tulemaan joku kiva numerosarja,  vaikka monta nelosta esimerkiksi.

Mun mies aina haluaa kuvat,kun mittarissa on joku tasaluku. Jos on uhkana,että esim 20000 tulee täyteen mun ajossa,niin laittaa muistutusviestiä,että mun pitää ottaa kuva.

Hän on niitä numero-onnellisia. Minulla myös lähipiirissä.

Mm. Tällasten takia meitä pidetään maailman onnellisinpana kansana, saadaan pienistä ja oudoista asioista paljon iloa. 

Mä olin tänään onnellinen kun kännykkä näytti 12.12 aikaa kun kurkkasin näyttöä. Se on mun lempikellonaikani.

Vierailija
477/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kastanjanruskea on kaunis hiusväri. Tajusin, että en ole koskaan syönyt kastanjoita. En tiedä yhtään miltä ne maistuvat. En tarkoita niitä hevoskastanjoita, vaan niitä toisia, syötäviä. Hevoskastanja on kyllä hieno puu.

Älä nyt, etkö ole muka Tallinassa ikänä syönyt niitä paahdettuja kanelisia kastanjoita - tuoksuu ja maistuu hurjan ihanilta! 

En o koskaa käyny Tallinnass

Eri

Vierailija
478/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudon villatakkia, ja siitä tulee selästä tosi leveä. Vähän huolestuttaa, millainen siitä tulee. Purin sen osittain jo kerran, levensin selkää mutta liikaa. En aio purkaa enää. Teen näin loppuun ja sittenpä näkee, tuleeko siitä villatakki vai  viitta.

Vierailija
479/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset hikoilevat enemmän kuin toiset. Toiset taas vähemmän.

Vierailija
480/4238 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan Jonna Tervomaan ja Mikki Kausteen välille herätä taas rakkaus?🤔 Tämähän on vain pohdintaa, jota tylsäelämäinen pohtii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän