Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (598)
Unetonta yötä tai tylsiä unia :(
Huomisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön tänään tonnikalariisisalaattia, johon tulee myös tilliä, punasipulia, tuorekurkkua, maustekurkkua, herneitä, tomaattia ja kermaviiliä. Lisukkeeksi pinaattilettuja. Mietin kyllä että pitäisikö räväyttää ja perjantain kunniaksi vaihtaa kermaviilin tilalle oikein ranskankerma!
Letuista tuli mieleen, että haluaisin maistaa niitä Atrian omena- kaneli rahkaohukaisia.🤔
Se banaaniversio oli meillä oikein tykätty. Taas se vadelma-suklaa ei ollut kenenkään makuun.
Meidän maalaiskaupassa ei ole tarjolla sitä makua.
Sähän voit pyytää sitä kauppiaalta, kyl ne yleensä tilaa kaikkea vakkariasiakkaille.
Mulla on yökirjana kaunokirjoituksen harjoituskirja. Luen sitä, saan takuulla harmaita ja pitkästyttäviä unia taas nähtäväkseni. Haukottelemisiin! 🥱
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Pepe Wilbergistä.
Miksi vääntelee kasvojaan sillai, kun laulaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Pepe Wilbergistä.
Miksi vääntelee kasvojaan sillai, kun laulaa?
Sillä on niin tylsää, ajankuluksi viihdyttää edes naamaansa. Sopis tänne.
Seuraan ulkolämpömittarin lukemaa. Nyt on 0,4 plussalla. Milloinkahan laskee nollaan?
En ole silti varsinaisesti numero-onnellinen ihminen. Muuten vain katson mittaria.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan ulkolämpömittarin lukemaa. Nyt on 0,4 plussalla. Milloinkahan laskee nollaan?
En ole silti varsinaisesti numero-onnellinen ihminen. Muuten vain katson mittaria.
Meillä on jo pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on jännää, kun seuraa auton matkamittaria, jos sattuisi tulemaan joku kiva numerosarja, vaikka monta nelosta esimerkiksi.
Mun mies aina haluaa kuvat,kun mittarissa on joku tasaluku. Jos on uhkana,että esim 20000 tulee täyteen mun ajossa,niin laittaa muistutusviestiä,että mun pitää ottaa kuva.
Hän on niitä numero-onnellisia. Minulla myös lähipiirissä.
Mm. Tällasten takia meitä pidetään maailman onnellisinpana kansana, saadaan pienistä ja oudoista asioista paljon iloa.
Mä olin tänään onnellinen kun kännykkä näytti 12.12 aikaa kun kurkkasin näyttöä. Se on mun lempikellonaikani.
Minulla ehkä 0.00
Silloin alkaa uusi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo pakkasella.
Paljonko pakkasta?
Mies raivopaistaa jauhelihaa. Olispa lisää viinaa.
Sain aloitettua tapetoinnin kodissamme. Ensimmäinen huone menossa, kolme huonetta olis tarkoitus tehä. Suht siisti tuli, toki joitakin kauneusvirheitäkin. Mutta tällä rahalla sai tällaista. Muuten normipäivä. En jaksanut illalla tehä ruokaa ni käytiin pizzat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päästetä tänne tuhmaa Seppoa tai kipakkaa Pirjoa kertomaan liian räväköitä mielipiteitään. Pilaavat tylsän ketjun. Tätä jo Muita yksinäisiä - ketjussa ennakoin.
Minä rasvasin käteni Emännän käsivoiteella. Odotan kuivumista. 🥱
Siksipäs on Räväkät kuulumiset. Tänne sopii vaan tylsät ja mielenkiinnottomat jutut.
Alan laskea villakoiria saadakseni unen päästä kiinni. Onpa outo sanonta: unen päästä kiinni. Siis se uni on niinkuin valmiina jo, eikä kehity yön edetessä. Ahaa.
Uni on niin kuin lankakerä. Kun saa siitä langan päästä kiinni, se alkaa purkautua kerältä. Siitä langasta voi sitten tehdä, mitä kukin tarvitsee tai haluaa. Joskus jotain, mitä ei edes haluaisi. Silloin on kiva herätä js ottaa kiinni toisenlaisesta langasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat 'tylsät' ihmiset, siis kaltaiseni. Tervetuloa. Nyt kyllä naurattaa, joku varmaan vitsinä heitti tän otsikon, kun tunkivat seksiä yms kahteen tavalliseen kuulumis-ketjuun, ja kysyin missä olis ihan tylsä ketju, semmonen kuin nämäkin alkuun oli.
Kukaan ei varmaan uskonut tähän. Me uskomme, eikö?
Mun tylsät kuulumiset: paistoin pakastepitsan, korkkasin keppanan oheen: gurmee ruokaa :)
Ps täällä ei tarvi varoa vihreitä, äikän opet ei sormille napsi.
Vau. Tämä oli mun idea Muita yksinäisiä - ketjussa. Taisit varastaa tän. Olen iloinen, että tämä lähti lentoon. Mutta hauskinta, mä olen äikänope! Muutun täällä tylsäksi, enkä karttakeppiä heiluttele. Kirjoitelkaa. Tylsistykää. Haukotelkaa.🥱
Nyt olen todella tylsä ja paljastan ikävän varkauden.
Ap syyllistyi idean ja otsikon varastamiseen! Sana sanalta tämän otsikon olen kirjoittanut Muita yksinäisiä - ketjuun. Täällä on kehuttu otsikon erinomaisuutta, siinä ap ottaa itselleen kunnian siitä, eikä paljasta varkautta, kehuu vain itseään (!). Tämä on kirjallinen plagiointi. Oppilaat tekevät tätä ja luulevat etteivät jää kiinni. Aikuisesta en olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat 'tylsät' ihmiset, siis kaltaiseni. Tervetuloa. Nyt kyllä naurattaa, joku varmaan vitsinä heitti tän otsikon, kun tunkivat seksiä yms kahteen tavalliseen kuulumis-ketjuun, ja kysyin missä olis ihan tylsä ketju, semmonen kuin nämäkin alkuun oli.
Mun tylsät kuulumiset: paistoin pakastepitsan, korkkasin keppanan oheen: gurmee ruokaa :)
Vau. Tämä oli mun idea Muita yksinäisiä - ketjussa. Taisit varastaa tän. Olen iloinen, että tämä lähti lentoon. Mutta hauskinta, mä olen äikänope! Muutun täällä tylsäksi, enkä karttakeppiä heiluttele. Kirjoitelkaa. Tylsistykää. Haukotelkaa.🥱
Älä niuhoile. Tosta "varkaussyyttestä" tulee ikävä ilmapiiri, antaa katkeran kuvan.
Yritetään pitää ketju suht neutraalina, jottei mene pilalle tämäkin. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivulla 81 kerron ja sivulla 82 jatkan ideaa Muita yksinäisiä - ketjussa. Ap:n olisi pitänyt pyytää lupaa otsikon ja idean lainaamiseen. Vähintäänkin korostaa olevansa vain tekninen toteuttaja, ei idean äiti.
Todella tylsää käytöstä ja harmittaa poistaa ketju tämän takia. Ideanihan on loistava. Puolangan pessimistipäiviin verrattavaa suomalaisuutta, joka meihin vetoaa.
Tylsä alku lauantaille ja puuduttavan tylsä mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varkaus on rikos.
Nyt on lämpimässä sängyssä mukava olla peiton alla. Ei viitsi nousta kahvin keittoon. Ulkolämpötilankin katsoin netistä. Se on -5 astetta.
Pesin eilen wc-pöntön. Hyvä mieli tuli puhtaasta pöntöstä.
Minä avaan aina munakennon kaupassa ja varmistan että munat on ehjiä- joskus sattui olemaan rikkinäinen jonka joutui heittämään pois.