Auerin lasten olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa
Olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa, eivät saaneet omaa puhelinta, eivät saaneet katsoa telkkaria, eivät saaneet käydä kotona suihkussa koska sijaisvanhemmat pelkäsivät syyliä, eivät saaneet syödä kaapista omin päin, eivät saaneet tulla yläkerrasta alakertaan ilman lupaa jne. Omassa huoneessa piti olla klo 18, hiljaa. Ei tietenkään internettiä etteivät olisi päässeet jyvälle asioista.
Jääkaappi oli kielletty näky Auerin lapsilta
Anneli Auerin lapset avaavat näkemyksiään karusta arjesta sijaisperheessä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a165337-03d0-4fa8-84fa-71ce6f4d3d14…
Kommentit (4571)
Vierailija kirjoitti:
"Seppo" ilmestyy saliin ehkä sittenkin mutta ei välttämättä
Ylen jutussa sanotaan näköjään, että Seppo aloitti työnsä helmikuussa 2009. Olin ollut siinä luulossa, että vasta huhtikuusta lähtien. Talvella lapsilla on kuitenkin ollut sellainen vaatetus, ettei arpia ole ollut näkyvillä. Uimarannallako ovat kerran käyneet kesällä? Jotain puhetta taisi ollut siitäkin, että Seppo olisi käynyt pojan kanssa saunassa. Minusta tuntuu, että Auer haluaa vain osoittaa valtaansa pyynnöllä paljastaa peitepoliisin henkilöllisyys. Eikö hänellä ole todisteenaan jo tarpeeksi lääkärintarkastuksia, joissa sanotaan että "iho on siisti"? Tai sitten voi olla niinkin, että Auer tietää, ettei saa Seppoa todistamaan, mutta haluaa luoda vaikutelman, ettei mitään löydy.
"Sinä voit olla tuota mieltä, mutta ne monet muut emme. Kun kolme ihmistä kaikki peruvat kertomuksensa (ja neljäs on koko ajan sanonut, etteivät ne kertomukset pidä paikkaansa), niin ihan siinä jo on tarpeeksi uskottavuutta ainakin minulle. "
Juu, saat minun puolestani olla mitä mieltä tahansa. Toivoisin vaan, ettei minua itseänikään kukaan ryhtyisi psykopaatiksi haukkumaan. Tässä on vaan niin isot rahat kyseessä, etten ihan noin sinisilmäinen ole Auerin, Ihlen ja noiden nuorten suhteen. Puolustus ei tähän mennessä ole onnistunut horjuttamaan näkemyksiäni.
Jos lapsilla on ollut arpia vuonna 2009 niin kyllähän ne näkyvät heidän ihollaan edelleen vuonna 2025. Ei arvet katoa mihinkään. Vai arvuutellaanko tässä nyt sitä, että onko arvet tulleet ennen vai jälkeen vuoden 2009? Onko mitään arpia edes? Kai ensi viikko tuo tähän jotain selvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä minfosta lainattu teksti totta:
"Vanhin sisko käyttäytyi asiallisesti aina enon luo muuttoon saakka. Siellä lähtikin sitten lapasesta: hieroi paskaa pyyhkeisiin, suihkutteli muurahaismyrkkyä kodinkoneisiin, rikkoi ovia, naarmutti parkettia, yritti tuhopolttaa talon ja piirteli kuvia sisarustensa kuolemisesta. 71 päivän rampagen jälkeen tyttö muutti muualle ja tämän jälkeen ei näytä kenelläkään olleen pahaa sanottavaa (paitsi enolla)."
Tuo on varmaankin Oikeusmurha-kirjasta peräisin. Vastaanottokodin hoitajat eivät nähneet vanhimman tytön käytöksessä kai mitään hälyyttävää. Muutos tapahtui enolle muuton jälkeen, mikä ihmetytti myös sijaisvanhempia. Nuo tihutyökuvaukset ovat nuoremmilta lapsilta peräisin, ja isosisko joutuikin lähtemään niiden vuoksi ryhmäkotiin kesällä 2010.
Tammikuusta kesäkuulle 2011 kestäneet perhetapaamiset toivat kyllä esille sen, että lasten välit eivät olleet hyvät. Nuoremmat toivat spontaanisti esille asioita isosiskon liittyen. Viimeisessä perhetapaamisissa tapahtui se oikeudenkäynnissä esille tuotu "välikohtaus". Tämän jälkeen odoteltiin, milloin Anneli saa vapauttavan tuomion, ja sijaisperhe lähti lasten kanssa kesälomalle veneilemään. Lapset alkoivat puhua enemmän asioista vasta elokuun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsilla on ollut arpia vuonna 2009 niin kyllähän ne näkyvät heidän ihollaan edelleen vuonna 2025. Ei arvet katoa mihinkään. Vai arvuutellaanko tässä nyt sitä, että onko arvet tulleet ennen vai jälkeen vuoden 2009? Onko mitään arpia edes? Kai ensi viikko tuo tähän jotain selvyyttä.
Kyllä ne vanhat arvet olemassa ovat, se on totta. Ymmärtääkseni lapset nyt vaan kiistävät, että arvet olisivat tulleet viiltelyn tai seksitökkimisten seurauksena. Joitain arpia puolustus pitää kai virhelöydöksinä ja joittenkin väittää tulleen vasta sitten, kun Anneli oli jo vankilassa. Aikuistuneet lapset eivät kai itse osaa kertoa, mistä ne ovat tulleet.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä voit olla tuota mieltä, mutta ne monet muut emme. Kun kolme ihmistä kaikki peruvat kertomuksensa (ja neljäs on koko ajan sanonut, etteivät ne kertomukset pidä paikkaansa), niin ihan siinä jo on tarpeeksi uskottavuutta ainakin minulle. "
Juu, saat minun puolestani olla mitä mieltä tahansa. Toivoisin vaan, ettei minua itseänikään kukaan ryhtyisi psykopaatiksi haukkumaan. Tässä on vaan niin isot rahat kyseessä, etten ihan noin sinisilmäinen ole Auerin, Ihlen ja noiden nuorten suhteen. Puolustus ei tähän mennessä ole onnistunut horjuttamaan näkemyksiäni.
Lähinnä ihmettelin sitä, että esitit näkemyksesi aivan kuin olisi selvää tai todennäköistä, että oikeus olisi asiasta kanssasi samaa mieltä. Itse pitäisin sellaista erittäin epätodennäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vanhin sisko käyttäytyi asiallisesti aina enon luo muuttoon saakka. Siellä lähtikin sitten lapasesta: hieroi paskaa pyyhkeisiin, suihkutteli muurahaismyrkkyä kodinkoneisiin, rikkoi ovia, naarmutti parkettia, yritti tuhopolttaa talon ja piirteli kuvia sisarustensa kuolemisesta. 71 päivän rampagen jälkeen tyttö muutti muualle ja tämän jälkeen ei näytä kenelläkään olleen pahaa sanottavaa (paitsi enolla)."
Kauheeta. Ja kun puhutte psykopatiasta, että se periytyy, niin voihan se sitten olla lapsellakin. Oli miten oli. Murhaaja on joku perheessä. Ja osa perheestä pelkää. En minäkään puhuisi.
Eikö Auerin mielenterveystulokset juuri julkaistu? Ei ole psykopatiaa, ei mitään mielisairautta, eikä persoonallisuushäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta. Ja kun puhutte psykopatiasta, että se periytyy, niin voihan se sitten olla lapsellakin. Oli miten oli. Murhaaja on joku perheessä. Ja osa perheestä pelkää. En minäkään puhuisi.
Eikö Auerin mielenterveystulokset juuri julkaistu? Ei ole psykopatiaa, ei mitään mielisairautta, eikä persoonallisuushäiriötä.
Vaativaan persoonallisuuteen viittaavia piirteitä häneltä jonkin verran todettiin. Perheen ja parisuhteen merkitys identiteetille oli normaalia suurempi. Tämän huomaa hänen elämässään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmettelin sitä, että esitit näkemyksesi aivan kuin olisi selvää tai todennäköistä, että oikeus olisi asiasta kanssasi samaa mieltä. Itse pitäisin sellaista erittäin epätodennäköisenä.
Samoilla näytöillä on tullut 10 ja 7,5 vuoden tuomiot.
Ei löytynyt lapoa, ei uutta eikä vanhaa, myönsi Salonsaari:
Satakunnan Kansan toimittaja Ilpo Lehtojoki kertoo lähteestä, joka vinkkasi poliisilla olevasta kuvatodisteesta, joka osoittaisi kiistattomasti seksuaalisen hyväksikäytön. Kohta toimittaja soittaa nauhalta tukinnanjohtaja Erik Salosaaren ääntä, joka sanoo kuvatietoa median keksimäksi huhuksi.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kohutun-anneli-auer-dokumentin-ohj…
Muistakaa tämä fakta aina kun tuo psykopaatti valehtelee asiasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä muuta kun 5 v vanhan tutkimuksen. Hän ei ole psyykkisesti sairas, siis syyntakeeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla
Tuomiot on tulleet pääasiassa kertomusten perusteella. Oikeus toimii niin, että syyttäjä kertoo mitä on mahdollisesti tapahtunut ja tuomarit äänestää uskooko vai ei. Nyt kun kertomukset on poissa, ei ole niitä perusteitakaan. Lääkärintodistukset arvista tukivat kertomuksia, eivät olleet mitään kiveen hakattuja todisteita. Arpia, jotka näkyivät sinivalolla mutta ei tavallisella valolla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla näytöillä on tullut 10 ja 7,5 vuoden tuomiot.
No eihän ole. Eivät lapset silloin vielä paljastaneet kertomuksiaan keksityiksi.
Vaativaan persoonallisuuteen viittaavia piirteitä häneltä jonkin verran todettiin. Perheen ja parisuhteen merkitys identiteetille oli normaalia suurempi. Tämän huomaa hänen elämässään kyllä.
Aika monella on niin, ettei osaa olla yksin ja pitää aina olla kumppani, eikä ole niin väliä että kuka siinä vierellä on. Kunhan saa arjen jakaa edes jonkun kanssa. Moni tuntee ettei ole mitään ilman parisuhdetta tai perhettä. En tosin tiedä miten tuo liittyy vaativaan persoonallisuuteen.
Jukan tappaja yrittää väkisin saada Annelin syylliseksi koska pelkää itse paljastuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on niin, ettei osaa olla yksin ja pitää aina olla kumppani, eikä ole niin väliä että kuka siinä vierellä on. Kunhan saa arjen jakaa edes jonkun kanssa. Moni tuntee ettei ole mitään ilman parisuhdetta tai perhettä. En tosin tiedä miten tuo liittyy vaativaan persoonallisuuteen.
Nyt se perus lukutaito. ihan se mitä peruskoulussa opetettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukan kasvot oli murskattu. Hovioikeuden päätöksessä sanotaan:
"Kasvoihin kohdistettu voimakas väkivalta viittaa ulkopuoliseen tekijään."
Tämä on väärä johtopäätös. Kasvoihin kohdistettu voimakas väkivalta viittaa päin vastoin perheväkivaltaan.
Niin, se viittaa MIEHEN tekemään perheväkivaltaan. Mies haluaa tuhota puolisonsa ulkonäön, koska on vahva yleinen ajatus, että ulkonäkö on naiselle tärkein ominaisuus. Naisten tekemissä väkivallanteoissa ei todellakaan ole tuota piirrettä yleisesti. Yritä nyt vähän edes ottaa asioista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on väärä johtopäätös. Kasvoihin kohdistettu voimakas väkivalta viittaa päin vastoin perheväkivaltaan.
Niin, se viittaa MIEHEN tekemään perheväkivaltaan. Mies haluaa tuhota puolisonsa ulkonäön, koska on vahva yleinen ajatus, että ulkonäkö on naiselle tärkein ominaisuus. Naisten tekemissä väkivallanteoissa ei todellakaan ole tuota piirrettä yleisesti. Yritä nyt vähän edes ottaa asioista selvää.
Höp höpö taas. Mitään tuollaista ei lue tämän keissin kohdalla VHO:n asiakirjoissa, joissa esitellään profiloinnin tulokset.
Jos puhut Lähi-idän ja Aasian happoa naamalle -väkivallanteoista naisia kohtaan sillä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa koska ne on ns. kunniaväkivaltaa aivan toisessa kulttuurissa. Jos ei osaa kriminaalipsykologian ja maantieteen alkeita on parempi olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö nyt siis sanoa, että asialla oli Lahden homoseksuaalinen mustasukkainen rakastaja joka näki Lahden naisena?
Sinä voit olla tuota mieltä, mutta ne monet muut emme. Kun kolme ihmistä kaikki peruvat kertomuksensa (ja neljäs on koko ajan sanonut, etteivät ne kertomukset pidä paikkaansa), niin ihan siinä jo on tarpeeksi uskottavuutta ainakin minulle.