Auerin lasten olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa
Olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa, eivät saaneet omaa puhelinta, eivät saaneet katsoa telkkaria, eivät saaneet käydä kotona suihkussa koska sijaisvanhemmat pelkäsivät syyliä, eivät saaneet syödä kaapista omin päin, eivät saaneet tulla yläkerrasta alakertaan ilman lupaa jne. Omassa huoneessa piti olla klo 18, hiljaa. Ei tietenkään internettiä etteivät olisi päässeet jyvälle asioista.
Jääkaappi oli kielletty näky Auerin lapsilta
Anneli Auerin lapset avaavat näkemyksiään karusta arjesta sijaisperheessä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a165337-03d0-4fa8-84fa-71ce6f4d3d14…
Kommentit (5995)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olenko ainoa, jonka mielestä tästä viestistä tulee mieleen Päämiähen ajatuksen kulku? Jedikö se siellä tohkeissaan vääntää tekstiä ja poistattaa eriävät keskustelut ketjusta? Hyihyi Jedi. Etkö muista mitä opettajakin koulussa sanoi?"
Minulle tulee mieleen toinen m*nfolainen, joka sanoo aina" haloo nyt ihan tosi"-tyylisiä tokaisuja, kun pitää toisia tyhminä eikä keksi vasta-argumenttia.
Vai niin? Olen kyllä vasta-argumentoinut jo muutamankin kerran, mutta jostain kumman syystä joku ne poistattaa, koska ei pidä sisällöstä. Juuri siihen viittasin tässä kommentissanikin. Tyhminä pidän tyhmiä ja fiksuina pidän fiksuja. Vasta-argumenttini ovat olleet järjestään perusteluja. Samaa ei voi sanoa typerysten heitoista, joista ei aina käy ilmi edes viestin tarkoitus. Hyvin saatan ymmärtää tämän "haloo nyt" -
En tarkoittanut sitä jälkimmäistä "haloon" sanojaa, vaan sitä, joka ensin sanoi "haloo nyt ihan tosi". Se on tietty m*nfolainen, jolle tuo on maneeri, ja joka puolustaa täällä Aueria. Annelin kannattajat ovat jo kolmatta päivää poistattaneet täältä viestejä, joissa on heille epäedullista tietoa.
Itselläni on vahva epäily, että poistattajat ovat itse syytteessä olevat sekä mahdollisesti myös Susku. Jedi melko tunnistettavin maneerein myös tänne kirjoittelee, ehkä Suskukin. En usko, että Anneli kirjoittelisi. Hän on tässä pelkkä pelinappula Jedille. Jedin intressissä on vaientaa kaikki keskustelu, jossa varsinkin hänen oma osuutensa tulisi julki.
^ Osaako se Jens kirjoittaa kuinka hyvin? Viikonloppuna minusta kyllä tuntui, että asialla oli joku erityistä ilkeilyä harrastava, ja mieleeni tuli itse Anneli, Susku tai yksi m*nfoon kirjoittava nainen. Ei siinä mitään, jos tyytyisivät vain kirjoittamaan, mutta tuo poistattelu on todella ikävän tuntuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olenko ainoa, jonka mielestä tästä viestistä tulee mieleen Päämiähen ajatuksen kulku? Jedikö se siellä tohkeissaan vääntää tekstiä ja poistattaa eriävät keskustelut ketjusta? Hyihyi Jedi. Etkö muista mitä opettajakin koulussa sanoi?"
Minulle tulee mieleen toinen m*nfolainen, joka sanoo aina" haloo nyt ihan tosi"-tyylisiä tokaisuja, kun pitää toisia tyhminä eikä keksi vasta-argumenttia.
En tarkoittanut sitä jälkimmäistä "haloon" sanojaa, vaan sitä, joka ensin sanoi "haloo nyt ihan tosi". Se on tietty m*nfolainen, jolle tuo on maneeri, ja joka puolustaa täällä Aueria. Annelin kannattajat ovat jo kolmatta päivää poistattaneet täältä viestejä, joissa on heille epäedullista tietoa.
Pahoitteluni, että ymmärsin vastauksesi väärin. En ole seurannut m*infoa siinä määrin, että "haloo" olisi jäänyt mieleen. Päämiäs ja Susku ovat jääneet hyvin mieleen tunnistettavina.
Tätä pidän hyvin mahdollisena. Auer antoi aikoinaan lapsia halventavia haastatteluja esim juuri kun pojan olisi pitänyt todistaa oikeudenkäynnissä. Ja mitä kaikkea hän vuodattikaan Niskasaarelle. Saa nähdä, kuinka pitkään hän nyt jaksaa näytellä hyvää äitiä.
ja kuka äiti alkaa julkisuudessa puimaan lastensa ummetuksia? Ei ainakaan hyvä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Osaako se Jens kirjoittaa kuinka hyvin? Viikonloppuna minusta kyllä tuntui, että asialla oli joku erityistä ilkeilyä harrastava, ja mieleeni tuli itse Anneli, Susku tai yksi m*nfoon kirjoittava nainen. Ei siinä mitään, jos tyytyisivät vain kirjoittamaan, mutta tuo poistattelu on todella ikävän tuntuista.
Jens on keskivertoa muodollisesti parempi kirjoittaja ja myös puhujana varsin taitava ja häikäilemätön manipulaattori. Hän ei ole kuitenkaan fiksu, joten argumentointi on mitä on ja tekemänsä päätelmät useimmiten ovat kehäpäätelmiä. Yksinkertaisempia hän on onnistunut hämäämään puheillaan. Susku on ollut aina sisaruksista fiksumpi, vaikka eipä häntäkään voi fiksuna pitää. Anneli vaikuttaa fiksuimmalta, vaikka vaikuttaakin olevan pahasti kirjolla. Omatuntokin taitaa painaa, vaikka kuinka paatunut olisi.
Niin, ja onhan hän kirjoitellut siskolleen niitä Aria leimaavia pitkiä kirjeitä vankilasta. En muistanutkaan.
Hejacci-vajacci näyttää olevan eläkkeellä oleva assburger.
En oikein osaa luottaa Auerin lasten todistuksiin. Joko valehtelivat silloin tai nyt, tai sekä että. Voi olla että kaikki kerrotut versiot ovat valetta.
Lapsilla on oma lehmä ojassa. Saavat hyvät perinnöt, jos äiti tuomitaan syyttömäksi. Ei voi olettaa, että peruvat syytöksiään hyvää hyvyyttään. Toki voi olla, mutta ei voi olettaa automaattisesti.
Mitä tekisit itse jos a) saisit 50 donaa fyrkkaa ja b) voisit väittää ettei sua ole seksuaalisesti hyväksikäytetty.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Väikkäriä väännän 20%:n virkavelvoitteella, joten löysää aikaa on. Sulla taitaa olla koulutus jäänyt vähiin? Tarkkailuluokan poikiako? Ettet vaan olisikin itse Jens Ihle kun niin hanakasti nimitteletkin? Jedi on niin tunnistettava.
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa luottaa Auerin lasten todistuksiin. Joko valehtelivat silloin tai nyt, tai sekä että. Voi olla että kaikki kerrotut versiot ovat valetta.
Lapsilla on oma lehmä ojassa. Saavat hyvät perinnöt, jos äiti tuomitaan syyttömäksi. Ei voi olettaa, että peruvat syytöksiään hyvää hyvyyttään. Toki voi olla, mutta ei voi olettaa automaattisesti.
Mitä tekisit itse jos a) saisit 50 donaa fyrkkaa ja b) voisit väittää ettei sua ole seksuaalisesti hyväksikäytetty.
Follow the money. Eikä kannata sulkea silmiä myöskään siltä kuka niitä naruja taustalla mahtaakaan vedellä. Kuka yksittäinen tyhjätasku uskoo hyötyvänsä eniten?
Vierailija kirjoitti:
Eri lapsilla saattaa olla erilaiset motiivit, sitäkään ei kannata jättää huomioimatta. Nuorelle kyse voi olla suurestakin summasta. Joku on voinut jo unohtaa tapahtumia. Kun Anneli näyttää skräppäysvideollaan, kuinka on käynyt isosiskon kanssa Lontoossa, voi jollekulle tulla mieleen, mistä kaikesta itse on jäänyt paitsi. Anneli ei kuusikymppisenä ole enää sellainen pelon aihe kuin ehkä lapselle. Uhrin leiman karistamista pidän tärkeänä; sehän oli Jensin asianajaja joka aikoinaan paljasti, että kyse on Auerin lapsista.
Kuka täällä taas poistattaa viestejä? Eilisillalta on poistettu yli tunnin verran viestejä, joissa Naakka joutui noloon tilanteeseen, kun ei osannut vastata. Muistan, että viimeinen viesti ketjuun tuli vielä pari minuuttia vaille 23.
Tältä aamulta on myös viestejä poistatettu. Muistan vastanneeni mm siihen viestiin, jossa arveltiin, voisiko olla kyse narskun tavoitteesta tehdä lapset naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä taas poistattaa viestejä? Eilisillalta on poistettu yli tunnin verran viestejä, joissa Naakka joutui noloon tilanteeseen, kun ei osannut vastata. Muistan, että viimeinen viesti ketjuun tuli vielä pari minuuttia vaille 23.
Tältä aamulta on myös viestejä poistatettu. Muistan vastanneeni mm siihen viestiin, jossa arveltiin, voisiko olla kyse narskun tavoitteesta tehdä lapset naurunalaiseksi.
Ne viestit mitkä kolahtaa pahiten, poistatetaan. Eli sekin viesti meni jotenkin liian lähelle?
Vaikuttaa siis siltä, että Anneli haluaisi kaiken lapsiin liittyvän julkiseksi, jolla voi sitten häpäistä lapset, jos hänet todetaan syyttömäksi. Ehkä Anneli pitää syyttömäksi toteamista läpihuutojuttuna? Silloinhan myös lasten kertomukset osoittautuvat naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Väikkäriä väännän 20%:n virkavelvoitteella, joten löysää aikaa on. Sulla taitaa olla koulutus jäänyt vähiin? Tarkkailuluokan poikiako? Ettet vaan olisikin itse Jens Ihle kun niin hanakasti nimitteletkin? Jedi on niin tunnistettava.
Väikkäri kertoo että olet assburger, joka ei tajua mistään muusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Ei taida väikkärinkirjoitus sujua kun täällä päivystät aamusta iltaan levittelemässä valeita murhaan liittyen, etkä ymmärrä mistä tässä seri-tapauksessakaan on kyse.
"jens kiristää" hahhahahahaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Tältä aamulta on myös viestejä poistatettu. Muistan vastanneeni mm siihen viestiin, jossa arveltiin, voisiko olla kyse narsistisesta tavoitteesta tehdä lapset naurunalaiseksi.
Minä kirjoitin illalla, että Naakan mainitsema McMartinin tapaus on vain Auerin kannattajien vakiselitys, jota he kierrättävät, kun eivät osaa paremmin perustella, kuinka lasten kertomukset syntyivät. Kerroin, ettei tuo selitä mitään yksittäisestä tapauksesta, siitä miksi juuri nämä lapset juuri tässä nimenomaisessa tilanteessa kertoivat juuri noin.
Mitä järkeä on poistattaa tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Minulla taas on kokemus, että väikkärin tekijät ovat laajasti sivistyneitä ja hallitsevat myös käytännön asiat.
Jollain on täällä paha pakkomielle Jensiin, kun jaksaa mustamaalata häntä jokaisessa keskustelussa joka asiaan liittyy. Kyseessä on joku katkera nainen joka on saanut pakit tai sitten joku mies jonka naisen hän on aikoinaan vienyt. Kannattaisi mennä elämässä eteenpäin ja keskittyä ihan muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Minulla taas on kokemus, että väikkärin tekijät ovat laajasti sivistyneitä ja hallitsevat myös käytännön asiat.
Mutta ymmärtävät kaikki uutiset päinvastoin, kuten tuokin assburger jatkuvasti tekee. Osaa varmaan perunat kuoria mutta ei muuta. En ikinä palkkaisi noin yksinkertaista tyyppiä firmaani.
Vierailija kirjoitti:
Jollain on täällä paha pakkomielle Jensiin, kun jaksaa mustamaalata häntä jokaisessa keskustelussa joka asiaan liittyy. Kyseessä on joku katkera nainen joka on saanut pakit tai sitten joku mies jonka naisen hän on aikoinaan vienyt. Kannattaisi mennä elämässä eteenpäin ja keskittyä ihan muihin asioihin.
Ei kun se on tuo väikkäriä väkeltävä hejacci-vajacci joka kehuskelee "maistaneensa Suskun mettä" ja sitä kautta tietää Jensin. Simppeliäkin simppelimpi assburger.
Kyllä hänellä on omanlaisensa asema m*nfossa, hänhän on kertomansa mukaan uhrannut vuoden elämästään kirjoittamalla The Kirjan, jolla vakuuttelee Annelin olevan syytön. M*nfossa on ollut tapana todeta uusille toista mieltä olijoille, että mene lukemaan se kirja ilman, että vastataan kysymyksiin. Ja totta kai hän on oikea ihminen, mutta hän on jo vuosikymmenen voinut anonymiteettinsä takaa huudella vaikka mitä viranomaisia, poliitikkoja, uskovaisia ja yksittäisiä henkilöitä kohtaan. Eilen koin törkeänä sen, miten hän otti asiat niin kevyesti, vaikka Jensiä syytetään kahdesta pojan a*aalipenetraatiosta.