Rekrytoijana ihmettelen, miten vuonna 2025 jotkut ovat vastahakoisia tekemään videohakemuksen ja video CV:n
Ymmärtäisin, jos 90 luvulla tuo olisi ollut outoa. Nykyään ei ole mitään perusteita miksei, joten nuo lentää suoraan roskakoriin.
T. Rekrytoija
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Arvoisa idiootti, minä osaan koodata teille sitä älyteknologiaa. Ymmärrän sitä huomattavasti sinua syvällisemmin ja siksi ymmärrän olla käyttämättä sitä, arvostan liikaa aivojani.
Ok. Mitä käyttöä luulet minulla olevan ihmiselle, joka haukkuu toisia idi ooteiksi?
Sovelsin käytökseni firmasi arvoihin sopivaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaikutat aika ikävältä ihmiseltä. Kerrohan firma niin osaamme kaikki olla hakematta?
Niin, onhan se varmaasti ikävää, kun kaikki eivät palvo sinua, vaikka mami on toitottanut koko lapsuutesi miten täydellinen olet. Tervetuloa aikuisten maailmaan, lapsipieni!
Puhutko sinä ihan tosissasi netissä näin ihmisille? Ja rekryät ihmisiä? Hyi kamala.
Ilmainen vinkki: Ei kannata ihan noin tosissaan ottaa kaikkea mitä täällä höpistään.
Tai sitten sinun anonyymit höpinäsi kertovat aidosta sinusta
Arvoisa idiootti, minä osaan koodata teille sitä älyteknologiaa. Ymmärrän sitä huomattavasti sinua syvällisemmin ja siksi ymmärrän olla käyttämättä sitä, arvostan liikaa aivojani.
//
Se on sinun valintasi. Turha siitä on kiukutella tuolla tavalla, että nykymaailmassa moni työtehtävä vaatii älylaitteen käyttämistä. Ja ennen kaikkea edes alkeellisia käytöstapoja, joita sinulla ei näytä olevan.
Tuohan on puhtaasti vain yksi tapa nöyryyttää. Tosissaanko joku uskoo, että kun hakemuksia tulee satoja, ellei tuhansia, niin siellä joku istuu kymmeniä tunteja jotain videoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mitä käyttöä luulet minulla olevan ihmiselle, joka haukkuu toisia idi ooteiksi?
Sovelsin käytökseni firmasi arvoihin sopivaksi
Ei, vaan alleviivasit syitä, miksi sinua ei edes harkita meille töihin. Älypuhelimen puuttuminen osoittautui niistä syistä vähäpätöisimmäksi.
Rekrytoija
Tuo henkilö joka ei osaa itse tehdä oikeita töitä. On niin nähty, hyvä suusta joo. Näytöt vain puuttuu.
Eri tosin jos pomo rekryää töiden ohessa, mutta työnä pelkkä rekrytointi on alinta pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
//
Se on sinun valintasi. Turha siitä on kiukutella tuolla tavalla, että nykymaailmassa moni työtehtävä vaatii älylaitteen käyttämistä. Ja ennen kaikkea edes alkeellisia käytöstapoja, joita sinulla ei näytä olevan.
Työpaikka tarjoaa työvälineet ja silloin niitä tarvittaessa käytetään firman kulttuurin mukaisesti, tottakai. Teille tuskin haluan töihin, haluan tehdä töitä mukavien ja älykkäiden ihmisten seurassa. Tärkeilijät ja pikkusielut pöhiskööt keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaikutat aika ikävältä ihmiseltä. Kerrohan firma niin osaamme kaikki olla hakematta?
Niin, onhan se varmaasti ikävää, kun kaikki eivät palvo sinua, vaikka mami on toitottanut koko lapsuutesi miten täydellinen olet. Tervetuloa aikuisten maailmaan, lapsipieni!
Puhutko sinä ihan tosissasi netissä näin ihmisille? Ja rekryät ihmisiä? Hyi kamala.
Ilmainen vinkki: Ei kannata ihan noin tosissaan ottaa kaikkea mitä täällä höpistään.
Sekin on mahdollista. Netti on siitä jännä paikka, että täällä voi kirjoitella ihan tosissaan tai täysin huumorilla. Ja kaikkea siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on mahdollista. Netti on siitä jännä paikka, että täällä voi kirjoitella ihan tosissaan tai täysin huumorilla. Ja kaikke
Kirjoitit sitten tosissaan tai tuo on sinulle "hauskaa huumoria" niin olet aika ankea ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat kehitetty työttömien nöyryyttämiseksi.
En ole ikinä missään nähnyt työpaikkailmoitusta, jossa vaadittaisiin joku video. Olen ollut työelämässä yli 30 vuotta ja hakenut töitä useita kertoja tänä aikana. Viimeksi toukokuussa.
Itsellä tulee vastaan tuon tuosta. Ei niitä heti ekassa hakemuksessa vaadita, mutta kakkoskierroksella useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Työpaikka tarjoaa työvälineet ja silloin niitä tarvittaessa käytetään firman kulttuurin mukaisesti, tottakai. Teille tuskin haluan töihin, haluan tehdä töitä mukavien ja älykkäiden ihmisten seurassa. Tärkeilijät ja pikkusielut pöhiskööt keskenään.
Niin tarjoaa. Mutta nyt ei ollut puheena työvälineiden tarjoaminen. Puhuttiin siitä, että haastattelut tehdään Teamisilla ja sinulle ei ole niissä käyttöä, koska sinulla ei ole sopivaa välinettä haastattelua varten. Eikä näköjään edes lukutaitoa. Mukava ja älykäs ihminen ei hauku toisia idi ooteiksi. Ihan vinkkinä jatkoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Niin tarjoaa. Mutta nyt ei ollut puheena työvälineiden tarjoaminen. Puhuttiin siitä, että haastattelut tehdään Teamisilla
Kylläpä sinua itketti idiootiksi haukkuminen, yllättävän paljon ottaen huomioon oman hassun hauskan huumorityylisi ;)
Kirjoitit sitten tosissaan tai tuo on sinulle "hauskaa huumoria" niin olet aika ankea ihminen
Sittenhän meitä on kaksi samanlaista. Mennäänkö naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta minä olen ihan hyvä tyyppi :)
Yhdestä hausta tuli tuossa joku viikko sitten videopyyntö. Katselin sivuston tietosuojaselosteen ja muut niin en todellakaan laita videota. Tiedot luultavasti saman tien ulkomailla ties kenellä. Kannattaa lukea.
Kylläpä sinua itketti idiootiksi haukkuminen, yllättävän paljon ottaen huomioon oman hassun hauskan huumorityylisi ;)
Miksi ihmeessä minua itkettäisi tuollainen 3-vuotiaan tasoinen kommunikointi. Olisit nyt edes jonkun omaperäisemmän sanan keksinyt. Idi ootti-sana ei osoita lainkaan luovuutta ja älykkyyttä, joita niin kovasti yrität todistella omaavasi. Esim. kyrvännuppi olisi ollut huomattavasti luovempi sanavalinta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä minua itkettäisi tuollainen 3-vuotiaan tasoinen kommunikointi. Olisit nyt edes jonkun omaperäisemmän sanan keksinyt. Idi ootti-sana ei osoita lainkaan luovuutta ja älykkyyttä, joita niin kovasti yrität todistella omaavasi. Esim. kyrvännuppi olisi ollut huomattavasti luovempi sanavalinta.
Viestin sinulle sinun tasollasi. Selvästi osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olet. Enhän muuten olisi kosinut sinua. Eli mikä on vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olet. Enhän muuten olisi kosinut sinua. Eli mikä on vastaus?
Katsotaan jos tulee oikein tylsää ja kaipaan pientä masokismia