Aivan käsittämätön tilanne
Olen ollut aviomieheni kanssa yhdessä noin 15 vuotta. Suhteen alussa mainitsin hänelle, että minulla oli kerran ollut yhden illan juttu hänen veljensä kanssa. Asia ei tuntunut olevan hänelle mitenkään vaikea, eikä siitä ole sen koommin ollut puhetta.
Nyt sitten mies kertoi, että hänen veljellään oli alkanut omatunto kolkuttaa ja tämä oli kertonut hänelle tuosta yhden illan jutusta, kuvitellen että en ollut itse kertonut siitä mitään. Mies oli aivan järkyttynyt ja halusi tietää, miksen ole koskaan kertonut hänelle noin isoa ja merkittävää asiaa. Sanoin hänelle, että kyllä siitä on puhuttu jo aikoja sitten, mutta hän ei usko. Ei olisi kuulemma ikinä voinut seurustella kanssani, jos olisi tiennyt että olen harrastanut seksiä jonkun hänen tuntemansa ihmisen kanssa, ja vieläpä hänen oman veljensä kanssa.
Mitä tässä nyt sitten voi tehdä? En olisi ikinä uskonut, että mies on unohtanut tuon asian, enkä tiedä miten voin saada hänet uskomaan, että en valehtele. Minusta koko asia on aivan merkityksetön, mutta hänelle se näyttää olevan tärkeä. En ymmärrä miksei hän sitten suuttunut asiasta silloin kun kuuli sen ensimmäistä kertaa? Tämä on minusta aivan naurettavaa, mutta kuitenkin meillä on nyt kriisi menossa tämän takia.
Kommentit (17)
Oliko suhde hänen veljeen sillo kun seurustelit jo nykyisen miehesi kanssa vai paljon sitä ennen. Aiemmin ku tunsit edes koko miestä siis nykyistä. Eli Ootko pettänyt häntä suhteen aikana vai et?
Epäilen ettei sillo aikoinaa kun sanoit siitä uskonut edes asiaa. Mut nyt kun kuuli veljeltään johon luottaa enempi nii tajusi asian..
Sitä saa mitä tilaa. Pitääkö sitä joka paikkaan jakaa? Saa nähdä haluaako enää suhdetta jatkaa kun petit hänet.
Miehet saattaa nyökytellä ja olla kuuntelevinaan. Myöhemmin kun asiasta tulee puhe, ei ole koskaan kuullutkaan asiasta. Ainakin meillä näin.
Jos siitä tosiaan on kauan, miten voit olla varma ettet vain muista väärin kertomistasi ja mies oikein ettet oo kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Miehet saattaa nyökytellä ja olla kuuntelevinaan. Myöhemmin kun asiasta tulee puhe, ei ole koskaan kuullutkaan asiasta. Ainakin meillä näin.
Valitsemasi kaltaiset miehet näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsemasi kaltaiset miehet näin.
Ei ne ole mitään minun valitsemia. Ihan veljeni ja isäni mukaan lukien. Siskoni mies. Ystäväni.
Niin tuli mieleen että voitko sit etsiä vaikka aviomiehesi isän seuraavaksi tai parhaan kaverin? Niin pääset varmasti puolisosta eroon lopulllisesti. Ihan vinkkinä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko suhde hänen veljeen sillo kun seurustelit jo nykyisen miehesi kanssa vai paljon sitä ennen. Aiemmin ku tunsit edes koko miestä siis nykyistä. Eli Ootko pettänyt häntä suhteen aikana vai et?
Epäilen ettei sillo aikoinaa kun sanoit siitä uskonut edes asiaa. Mut nyt kun kuuli veljeltään johon luottaa enempi nii tajusi asian..
Sitä saa mitä tilaa. Pitääkö sitä joka paikkaan jakaa? Saa nähdä haluaako enää suhdetta jatkaa kun petit hänet.
Se yhden illan juttu veljen kanssa oli muutamaa vuotta ennen kuin alettiin seurustelemaan. Emme tunteneet toisiamme silloin vielä. Toki se olisi aivan eri asia, jos olisin suhteemme aikana puuhaillut muiden kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kertoa miehellesi, että olet harrastanut seksiä hänen veljensä kanssa. "Jaa, jaa. Aivan niin, kultaseni."
Vierailija kirjoitti:
Harva mies haluaa veljen polkeman naisen.
Tervejärkinen nainen ei halua kaverinsa polkemaa miestä. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kertoa miehellesi, että olet harrastanut seksiä hänen veljensä kanssa. "Jaa, jaa. Aivan niin, kultaseni."
Hah, olen vähän vastaavaa kyllä miehelle heittänyt kun näin ettei hän kuuntele yhtään.
No eikö tämä asetelma ole ollut vuosien varrella kiusallinen? Istutte samassa joulupöydässä ihan muina miehinä?
Vierailija kirjoitti:
No eikö tämä asetelma ole ollut vuosien varrella kiusallinen? Istutte samassa joulupöydässä ihan muina miehinä?
Ei oikeastaan. Ei kai sitä voisi harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jos ei voisi olla jälkeenpäin muistelematta ja murehtimatta asiaa. Tuskin muutkaan ihmiset pohtivat aina entisiä seksikumppaneita nähdessään, että tuonkin kanssa olen ollut sängyssä. Enkä totta puhuen edes muista kovin tarkkaan, millaista se oli. Siitä on niin pitkä aika. Vähän sama kuin jos yrittäisi muistaa jotain yksittäistä masturbointikertaa 20 vuoden takaa.
Itse asun niin pienellä paikkakunnalla, että olisi vaikea löytää täältä sellaista naista, jonka kanssa kukaan tuttu ei olisi koskaan harrastanut seksiä. Olen myös itse seurustellut nykyisen vaimoni siskon kanssa joskus aikoinani.
Harva mies haluaa veljen polkeman naisen.