Muistellaan korona-aikaa đ
Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytÀryhmÀt ja juomia. NiitÀ sitten siinÀ nautittiin kavereiden kanssa.
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀÀn muu siinÀ ei ollut parasta kuin ne turvavÀlit kaupassa, muuten ihan tÀyttÀ kusetusta koko plandemia.
Kusetus?
Pandemia, opettele termit edes oikein.
Opettele itse plandemia = suunnitelma eli kusetusta.
plandemia
vÀittÀmÀ siitÀ, ettÀ maailmanlaajuinen COVID-19-pandemia (koronapandemia) olisi luonteeltaan valtaeliitin mediavÀlitteinen ad hoc -luomus.
Eli olet salaliittohörhö.
Niin koronahan syntyi ihan vaan lepakoista yllÀttÀen... mielenkiintoista mitÀ kaikkea ne lepakot tekevÀtkÀÀn 2020-luvu
Luuletko sinÀ, ettÀ ihmiskunta on jo kartoittanut kaikki taudinaiheuttajat?
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia minua mietityttÀÀ yhÀ.
Milloin siis se rokottamattomien pandemia alkaa eli milloin rokottamattomat pÀÀtyvÀt sairaalaan koronan takia? TÀmÀn takia minÀ mietin ettÀ mikÀ hyöty nyt niistÀ korona rokotteista oli kun rokottamattomat sairasti koronan samalla tavalla kuin rokotetut ja koronaa levitti molemmat yhtÀlailla.
Rokotevalmistajien/pÀÀttÀjien oli vaan pakko keksiÀ joku rokoite, jotta heidÀn toimintansa nÀyttÀisi tehokkaalta ja vaikuttavalta. Samaa oli se koronapassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut korona vei sairaalaan viime joulukuussa, joten en siitÀ keksi kauheasti naurettavaa. Ja mulla ei ole edes mitÀÀn perussairauksia. Kotona oleminen nyt ei ollut mikÀÀn rangaistus
Miksi et ottanut rokotteita? Olet rokotevastainen hörhö joten maksa itse hoitosi.
Lukiko ettei ottanut rokotteita?
Eikö rokote estÀ sen ettei pÀÀdy sairaalaan koronan takia eli hÀn tuskin otti rokotteita.
Ei estÀ
Vierailija kirjoitti:
Uudenmaan saarto oli myös umpihullu idea. Etenkin kun sen lĂ€pi pÀÀsi itsetehdyllĂ€ lupalapulla. đ
Oli parasta ikinÀ kÀydÀ katsomassa Suomen ja Uudenmaan vÀlistÀ rajaa. Harmi, ettÀ purettiin.
Vierailija kirjoitti:
kyllÀ ja sannis ja tytöt tuhlasivat miljoonia euroja maskeihin Aasiasta, joita myöhemmin sai 10 sentin pilkkahintaan per paketti ja pari yrittÀjÀÀ saivat huijattua maskirahaa miljoonia Sannikselta
Tytöt? Hallituksessa oli 8 miestÀ.
Kun otit koronarokotteen niin sitten rokottamaton ihminen oli uhka rokotetulle. Rokottamattomat haluttiin eristÀÀ yhteiskunnasta koska rokottamaton oli uhka rokotetulle.
Korona ei tarttunut lapsiin ja ei ainakaan kouluissa.
Koti taas oli vaarallinen tartunnan lÀhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut korona vei sairaalaan viime joulukuussa, joten en siitÀ keksi kauheasti naurettavaa. Ja mulla ei ole edes mitÀÀn perussairauksia. Kotona oleminen nyt ei ollut mikÀÀn rangaistus
Miksi et ottanut rokotteita? Olet rokotevastainen hörhö joten maksa itse hoitosi.
Lukiko ettei ottanut rokotteita?
Eikö rokote estÀ sen ettei pÀÀdy sairaalaan koronan takia eli hÀn tuskin otti rokotteita.
Luepa rokotteesta uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia minua mietityttÀÀ yhÀ.
Milloin siis se rokottamattomien pandemia alkaa eli milloin rokottamattomat pÀÀtyvÀt sairaalaan koronan takia? TÀmÀn takia minÀ mietin ettÀ mikÀ hyöty nyt niistÀ korona rokotteista oli kun rokottamattomat sairasti koronan samalla tavalla kuin rokotetut ja koronaa levitti molemmat yhtÀlailla.
Rokotevalmistajien/pÀÀttÀjien oli vaan pakko keksiÀ joku rokoite, jotta heidÀn toimintansa nÀyttÀisi tehokkaalta ja vaikuttavalta. Samaa oli se koronapassi.
rokote
Vierailija kirjoitti:
Kun otit koronarokotteen niin sitten rokottamaton ihminen oli uhka rokotetulle. Rokottamattomat haluttiin eristÀÀ yhteiskunnasta koska rokottamaton oli uhka rokotetulle.
ĂlĂ€ viitsi trollotella.
Osalla ihmisistÀ meni kyllÀ pahasti yli. Tuolloisella työpaikalla ei muutamat uskaltaneet/halunneet mennÀ kauppaan, vaan tilasivat ruuat toimituksena kotiovelle. Itse totesin, ettÀ kÀyn kaupassa ihan tavallisesti, en todellakaan ala hyppiÀ seinille. Kaupassa en kÀyttÀnyt maskia, enkÀ lÀtrÀnnyt kÀsiini kÀsidesiÀ.
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Koronavillkkuđ€
ainiin tĂ€mĂ€kin đ
Vierailija kirjoitti:
Ilman maskia kun menit kauppaan, niin ei hetkeÀ mennyt etteikö joku olisi tullut valittamaan.
En pitÀnyt kertaakaan maskia ja kukaan ei koskaan tullut missÀÀn valittamaan. Odotin kyllÀ sitÀ, mutta ei. Mulla on aina resting bitch face ja olen pitkÀ, niin voi johtua siitÀkin.
Mulla oli toissa vuoden lopulla korona, 5 pv töistĂ€ pois, 1vrk kuume alussa. Ei saanut mennĂ€ kauppaankaan. ĂidillĂ€ni oli viime syksynĂ€, ottivat sairaalaan kun ikÀÀ 90v ja kotihoito ettei tartu hoitajiin.
Ihmiset sai tuntea itsensÀ taas paremmaksi ja kuuliaisemmaksi kun pÀÀsi sylkemÀÀn kaikkien muiden niskaan ketkÀ olivat eri mieltÀ millon mistÀkin, eipÀ tuo eroa mistÀÀn muustakaan asiasta millÀÀn tavalla, media kertoo miten ajatella ja ne ketkÀ eivÀt ajattele haukutaan millon miksikin, itsellÀ ei ole mitÀÀn vastasn rokotettuja eikÀ rokottamattomia, mutta tota lapsenomaista kÀytöstÀ vastaan on paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman maskia kun menit kauppaan, niin ei hetkeÀ mennyt etteikö joku olisi tullut valittamaan.
En pitÀnyt kertaakaan maskia ja kukaan ei koskaan tullut missÀÀn valittamaan. Odotin kyllÀ sitÀ, mutta ei. Mulla on aina resting bitch face ja olen pitkÀ, niin voi johtua siitÀkin.
En kuullut kertaakaan kenenkÀÀn valittavan jos jollain ei ollut maskia, sehÀn oli suositus, ei pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuullut kertaakaan kenenkÀÀn valittavan jos jollain ei ollut maskia, sehÀn oli suositus, ei pakko.
Mutta joidenkin mielestÀ suositus=pakko, ja toimivat sen mukaan.
TöissÀ oli ihan helvettiÀ sairastavan henkilökunnan, pitkien karanteenien, testirallin, yleisen epÀtietoisuuden, huoltovarmuuskeskuksen pettÀmisen, Tiina jylhÀn maskikauppojen, rajojen kiinninapsahtamisen (ei oikeanlaisia suojaimia saatavilla edellisten loppuessa) ja muun hevonvitunperseilyn takia. Sotehenkilökuntahan työnnettiin tÀysin bussin alle ja etÀilijÀt kiittelivÀt sankareita, pthyi. Sysimustaa huumoria sentÀÀn revittiin siitÀ, ettÀ meidÀn piti kuolla kahden viikon vÀlein ja erityisesti rokotusten jÀlkeen. LÀÀkÀrit olivat ensimmÀisinÀ piikitettyjÀ. EivÀt arkailleet.