Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellaan korona-aikaa 😂

Vierailija
15.09.2025 |

Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytÀryhmÀt ja juomia. NiitÀ sitten siinÀ nautittiin kavereiden kanssa.

Kommentit (588)

Vierailija
141/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut korona vei sairaalaan viime joulukuussa, joten en siitÀ keksi kauheasti naurettavaa. Ja mulla ei ole edes mitÀÀn perussairauksia. Kotona oleminen nyt ei ollut mikÀÀn rangaistus

Miksi et ottanut rokotteita? Olet rokotevastainen hörhö joten maksa itse hoitosi.

Lukiko ettei ottanut rokotteita?

Eikö rokote estÀ sen ettei pÀÀdy sairaalaan koronan takia eli hÀn tuskin otti rokotteita.

Vierailija
142/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀÀn muu siinĂ€ ei ollut parasta kuin ne turvavĂ€lit kaupassa, muuten ihan tĂ€yttĂ€ kusetusta koko plandemia. 

Kusetus? 

Pandemia, opettele termit edes oikein.

Opettele itse plandemia = suunnitelma eli kusetusta.

plandemia 

vĂ€ittĂ€mĂ€ siitĂ€, ettĂ€ maailmanlaajuinen COVID-19-pandemia (koronapandemia) olisi luonteeltaan valtaeliitin mediavĂ€litteinen ad hoc -luomus.

Eli olet salaliittohörhö.

Niin koronahan syntyi ihan vaan lepakoista yllÀttÀen... mielenkiintoista mitÀ kaikkea ne lepakot tekevÀtkÀÀn 2020-luvu

Luuletko sinÀ, ettÀ ihmiskunta on jo kartoittanut kaikki taudinaiheuttajat?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia minua mietityttÀÀ yhĂ€. 

Milloin siis se rokottamattomien pandemia alkaa eli milloin rokottamattomat pÀÀtyvĂ€t sairaalaan koronan takia? TĂ€mĂ€n takia minĂ€ mietin ettĂ€ mikĂ€ hyöty nyt niistĂ€ korona rokotteista oli kun rokottamattomat sairasti koronan samalla tavalla kuin rokotetut ja koronaa levitti molemmat yhtĂ€lailla. 

Rokotevalmistajien/pÀÀttĂ€jien oli vaan pakko keksiĂ€ joku rokoite, jotta heidĂ€n toimintansa nĂ€yttĂ€isi tehokkaalta ja vaikuttavalta. Samaa oli se koronapassi. 

Vierailija
144/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut korona vei sairaalaan viime joulukuussa, joten en siitÀ keksi kauheasti naurettavaa. Ja mulla ei ole edes mitÀÀn perussairauksia. Kotona oleminen nyt ei ollut mikÀÀn rangaistus

Miksi et ottanut rokotteita? Olet rokotevastainen hörhö joten maksa itse hoitosi.

Eikö rokote estÀ sen ettei pÀÀdy sairaalaan koronan takia eli hÀn tuskin otti rokotteita.

Ei estÀ

Vierailija
145/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudenmaan saarto oli myös umpihullu idea. Etenkin kun sen lĂ€pi pÀÀsi itsetehdyllĂ€ lupalapulla. 😂

Oli parasta ikinÀ kÀydÀ katsomassa Suomen ja Uudenmaan vÀlistÀ rajaa. Harmi, ettÀ purettiin.

Vierailija
146/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllÀ ja sannis ja tytöt tuhlasivat miljoonia euroja maskeihin Aasiasta, joita myöhemmin sai 10 sentin pilkkahintaan per paketti ja pari yrittÀjÀÀ saivat huijattua maskirahaa miljoonia Sannikselta

Tytöt? Hallituksessa oli 8 miestÀ.

Vierailija
147/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun otit koronarokotteen niin sitten rokottamaton ihminen oli uhka rokotetulle. Rokottamattomat haluttiin eristÀÀ yhteiskunnasta koska rokottamaton oli uhka rokotetulle.

Vierailija
148/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Korona ei tarttunut lapsiin ja ei ainakaan kouluissa.

Koti taas oli vaarallinen tartunnan lÀhde.

Vierailija
149/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa rokotteesta uudestaan.

Vierailija
150/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia minua mietityttÀÀ yhĂ€. 

Milloin siis se rokottamattomien pandemia alkaa eli milloin rokottamattomat pÀÀtyvĂ€t sairaalaan koronan takia? TĂ€mĂ€n takia minĂ€ mietin ettĂ€ mikĂ€ hyöty nyt niistĂ€ korona rokotteista oli kun rokottamattomat sairasti koronan samalla tavalla kuin rokotetut ja koronaa levitti molemmat yhtĂ€lailla. 

Rokotevalmistajien/pÀÀttĂ€jien oli vaan pakko keksiĂ€ joku rokoite, jotta heidĂ€n toimintansa nĂ€yttĂ€isi tehokkaalta ja vaikuttavalta. Samaa oli se koronapassi. 

rokote

Vierailija
151/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otit koronarokotteen niin sitten rokottamaton ihminen oli uhka rokotetulle. Rokottamattomat haluttiin eristÀÀ yhteiskunnasta koska rokottamaton oli uhka rokotetulle.

ÄlĂ€ viitsi trollotella.

Vierailija
152/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistĂ€ meni kyllĂ€ pahasti yli. Tuolloisella työpaikalla ei muutamat uskaltaneet/halunneet mennĂ€ kauppaan, vaan tilasivat ruuat toimituksena kotiovelle. Itse totesin, ettĂ€ kĂ€yn kaupassa ihan tavallisesti, en todellakaan ala hyppiĂ€ seinille. Kaupassa en kĂ€yttĂ€nyt maskia, enkĂ€ lĂ€trĂ€nnyt kĂ€siini kĂ€sidesiĂ€.  

Vierailija
153/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ valehtele.

Vierailija
154/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KoronavillkkuđŸ€­

ainiin tĂ€mĂ€kin 😅

Vierailija
155/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman maskia kun menit kauppaan, niin ei hetkeÀ mennyt etteikö joku olisi tullut valittamaan.

En pitÀnyt kertaakaan maskia ja kukaan ei koskaan tullut missÀÀn valittamaan. Odotin kyllÀ sitÀ, mutta ei. Mulla on aina resting bitch face ja olen pitkÀ, niin voi johtua siitÀkin.

Vierailija
156/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla oli toissa vuoden lopulla korona,  5 pv töistĂ€ pois, 1vrk kuume alussa. Ei saanut mennĂ€ kauppaankaan. ÄidillĂ€ni oli viime syksynĂ€, ottivat sairaalaan kun ikÀÀ 90v ja kotihoito ettei tartu hoitajiin.

Vierailija
157/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihmiset sai tuntea itsensÀ taas paremmaksi ja kuuliaisemmaksi kun pÀÀsi sylkemÀÀn kaikkien muiden niskaan ketkÀ olivat eri mieltÀ millon mistÀkin, eipÀ tuo eroa mistÀÀn muustakaan asiasta millÀÀn tavalla, media kertoo miten ajatella ja ne ketkÀ eivÀt ajattele haukutaan millon miksikin, itsellÀ ei ole mitÀÀn vastasn rokotettuja eikÀ rokottamattomia, mutta tota lapsenomaista kÀytöstÀ vastaan on paljonkin.

Vierailija
158/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman maskia kun menit kauppaan, niin ei hetkeÀ mennyt etteikö joku olisi tullut valittamaan.

En pitÀnyt kertaakaan maskia ja kukaan ei koskaan tullut missÀÀn valittamaan. Odotin kyllÀ sitÀ, mutta ei. Mulla on aina resting bitch face ja olen pitkÀ, niin voi johtua siitÀkin.

En kuullut kertaakaan kenenkÀÀn valittavan jos jollain ei ollut maskia, sehÀn oli suositus, ei pakko.

Vierailija
159/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuullut kertaakaan kenenkÀÀn valittavan jos jollain ei ollut maskia, sehÀn oli suositus, ei pakko.

Mutta joidenkin mielestÀ suositus=pakko, ja toimivat sen mukaan.

Vierailija
160/588 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TöissÀ oli ihan helvettiÀ sairastavan henkilökunnan, pitkien karanteenien, testirallin, yleisen epÀtietoisuuden, huoltovarmuuskeskuksen pettÀmisen, Tiina jylhÀn maskikauppojen, rajojen kiinninapsahtamisen (ei oikeanlaisia suojaimia saatavilla edellisten loppuessa) ja muun hevonvitunperseilyn takia. Sotehenkilökuntahan työnnettiin tÀysin bussin alle ja etÀilijÀt kiittelivÀt sankareita, pthyi. Sysimustaa huumoria sentÀÀn revittiin siitÀ, ettÀ meidÀn piti kuolla kahden viikon vÀlein ja erityisesti rokotusten jÀlkeen. LÀÀkÀrit olivat ensimmÀisinÀ piikitettyjÀ. EivÀt arkailleet.