Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistellaan korona-aikaa 😂

Vierailija
15.09.2025 |

Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytäryhmät ja juomia. Niitä sitten siinä nautittiin kavereiden kanssa.

Kommentit (223)

Vierailija
141/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia minua mietityttää yhä. 

Milloin siis se rokottamattomien pandemia alkaa eli milloin rokottamattomat päätyvät sairaalaan koronan takia? Tämän takia minä mietin että mikä hyöty nyt niistä korona rokotteista oli kun rokottamattomat sairasti koronan samalla tavalla kuin rokotetut ja koronaa levitti molemmat yhtälailla. 

Voi uuvatti

Vierailija
142/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut korona vei sairaalaan viime joulukuussa, joten en siitä keksi kauheasti naurettavaa. Ja mulla ei ole edes mitään perussairauksia. Kotona oleminen nyt ei ollut mikään rangaistus

Miksi et ottanut rokotteita? Olet rokotevastainen hörhö joten maksa itse hoitosi.

Lukiko ettei ottanut rokotteita?

Eikö rokote estä sen ettei päädy sairaalaan koronan takia eli hän tuskin otti rokotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu siinä ei ollut parasta kuin ne turvavälit kaupassa, muuten ihan täyttä kusetusta koko plandemia. 

Kusetus? 

Pandemia, opettele termit edes oikein.

Opettele itse plandemia = suunnitelma eli kusetusta.

plandemia 

väittämä siitä, että maailmanlaajuinen COVID-19-pandemia (koronapandemia) olisi luonteeltaan valtaeliitin mediavälitteinen ad hoc -luomus.

Eli olet salaliittohörhö.

Niin koronahan syntyi ihan vaan lepakoista yllättäen... mielenkiintoista mitä kaikkea ne lepakot tekevätkään 2020-luvu

Luuletko sinä, että ihmiskunta on jo kartoittanut kaikki taudinaiheuttajat?

Vierailija
144/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin siis se rokottamattomien pandemia alkaa eli milloin rokottamattomat päätyvät sairaalaan koronan takia? Tämän takia minä mietin että mikä hyöty nyt niistä korona rokotteista oli kun rokottamattomat sairasti koronan samalla tavalla kuin rokotetut ja koronaa levitti molemmat yhtälailla. 

Rokotevalmistajien/päättäjien oli vaan pakko keksiä joku rokoite, jotta heidän toimintansa näyttäisi tehokkaalta ja vaikuttavalta. Samaa oli se koronapassi. 

Vierailija
145/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut korona vei sairaalaan viime joulukuussa, joten en siitä keksi kauheasti naurettavaa. Ja mulla ei ole edes mitään perussairauksia. Kotona oleminen nyt ei ollut mikään rangaistus

Miksi et ottanut rokotteita? Olet rokotevastainen hörhö joten maksa itse hoitosi.

Eikö rokote estä sen ettei päädy sairaalaan koronan takia eli hän tuskin otti rokotteita.

Ei estä

Vierailija
146/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudenmaan saarto oli myös umpihullu idea. Etenkin kun sen läpi pääsi itsetehdyllä lupalapulla. 😂

Oli parasta ikinä käydä katsomassa Suomen ja Uudenmaan välistä rajaa. Harmi, että purettiin.

Vierailija
147/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ja sannis ja tytöt tuhlasivat miljoonia euroja maskeihin Aasiasta, joita myöhemmin sai 10 sentin pilkkahintaan per paketti ja pari yrittäjää saivat huijattua maskirahaa miljoonia Sannikselta

Tytöt? Hallituksessa oli 8 miestä.

Vierailija
148/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otit koronarokotteen niin sitten rokottamaton ihminen oli uhka rokotetulle. Rokottamattomat haluttiin eristää yhteiskunnasta koska rokottamaton oli uhka rokotetulle.

Vierailija
149/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei tarttunut lapsiin ja ei ainakaan kouluissa.

Koti taas oli vaarallinen tartunnan lähde.

Vierailija
150/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa rokotteesta uudestaan.

Vierailija
151/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotevalmistajien/päättäjien oli vaan pakko keksiä joku rokoite, jotta heidän toimintansa näyttäisi tehokkaalta ja vaikuttavalta. Samaa oli se koronapassi. 

rokote

Vierailija
152/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otit koronarokotteen niin sitten rokottamaton ihminen oli uhka rokotetulle. Rokottamattomat haluttiin eristää yhteiskunnasta koska rokottamaton oli uhka rokotetulle.

Älä viitsi trollotella.

Vierailija
153/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistä meni kyllä pahasti yli. Tuolloisella työpaikalla ei muutamat uskaltaneet/halunneet mennä kauppaan, vaan tilasivat ruuat toimituksena kotiovelle. Itse totesin, että käyn kaupassa ihan tavallisesti, en todellakaan ala hyppiä seinille. Kaupassa en käyttänyt maskia, enkä lätrännyt käsiini käsidesiä.  

Vierailija
154/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

Vierailija
155/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronavillkku🤭

ainiin tämäkin 😅

Vierailija
156/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman maskia kun menit kauppaan, niin ei hetkeä mennyt etteikö joku olisi tullut valittamaan.

En pitänyt kertaakaan maskia ja kukaan ei koskaan tullut missään valittamaan. Odotin kyllä sitä, mutta ei. Mulla on aina resting bitch face ja olen pitkä, niin voi johtua siitäkin.

Vierailija
157/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toissa vuoden lopulla korona,  5 pv töistä pois, 1vrk kuume alussa. Ei saanut mennä kauppaankaan. Äidilläni oli viime syksynä, ottivat sairaalaan kun ikää 90v ja kotihoito ettei tartu hoitajiin.

Vierailija
158/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sai tuntea itsensä taas paremmaksi ja kuuliaisemmaksi kun pääsi sylkemään kaikkien muiden niskaan ketkä olivat eri mieltä millon mistäkin, eipä tuo eroa mistään muustakaan asiasta millään tavalla, media kertoo miten ajatella ja ne ketkä eivät ajattele haukutaan millon miksikin, itsellä ei ole mitään vastasn rokotettuja eikä rokottamattomia, mutta tota lapsenomaista käytöstä vastaan on paljonkin.

Vierailija
159/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman maskia kun menit kauppaan, niin ei hetkeä mennyt etteikö joku olisi tullut valittamaan.

En pitänyt kertaakaan maskia ja kukaan ei koskaan tullut missään valittamaan. Odotin kyllä sitä, mutta ei. Mulla on aina resting bitch face ja olen pitkä, niin voi johtua siitäkin.

En kuullut kertaakaan kenenkään valittavan jos jollain ei ollut maskia, sehän oli suositus, ei pakko.

Vierailija
160/223 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuullut kertaakaan kenenkään valittavan jos jollain ei ollut maskia, sehän oli suositus, ei pakko.

Mutta joidenkin mielestä suositus=pakko, ja toimivat sen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi