Työkaveri, n. 40v mies käyttää avokaulaisia t-paitoja, ja harmaat rintakarvat näkyvät
Osa jo melkein valkoisia. Siinä iässä? Ja muutenkin iljettävä ryijy 🤢
Kommentit (10)
Kuitenkin pippeli pystyssä sitä katselet.
Tjaa. Ja jos minä olisin sanoinut/ yökötellyt vastaavaa työpaikallani olleelle nsiselke, jolla oli vuosis (ja on todennäköisedti edelleen) tapana suosia paitoja, joissa rintavako erottuu selkeästi minut oltaisiin haukuttu sovinistiksi; ehkä myös homoksi joka ei ymmärrä naisten pukeutumisesta mitään) . Ikää tuolla naisella oli tosin vssta 38-45. Eli sekä tuota miestä nuorempi että vuosien saatosssa vanhempi. Hän myös usein käytti yllään polven ylöpuolelke ylettyvää hametta. - Minä tai yleisemmin työpaikkani miehet olisimme saaneet varoituksen jos olisimme pukeneet vastaavan mittaisen hameen mutta luultavasti myös saman mittaiset shortsit olisivat kirvoittaneet vähintään huomautuksen.
Avokaulaiset paidat miehellä on mauttomia.
Luulee olevansa naisten himoitsema hopeakettu. Eiköhän totuus valkene hiljalleen hänellekin.
Tässä näkee nämä kahdet standardt miesten ja naisten välillä
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Laita vähän sinappia ja ketsuppia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne silloin jos ei ole ryijyä mitä esitellä. Karvojen seasta jos kimaltelee vielä kultainen ketju niin onhan se seksikästä. Ruskettuneitahan nämä ovat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka minua(kin) saatetaan sanoa sovintiksi, niin ei hyvin avokaulukselliset paidat ole mitenkään erityisen tyylikkäitä naisten päällä. Osa näistä paidoista on vielä sellaisia, että naisesracsaattaa erottaa niin paljaana vilkkuvat vatsamakkaran kuin tissivaon.. - Enkä nyt ole vaatimassa, että naisten pitäisi mennä toiseen äärimmäisyyteen ja pukea -Riikka Purraa mukaillen- säkki päälle.
Ylipaino on ällöttävämpää.