Muistellaan korona-aikaa đ
Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytÀryhmÀt ja juomia. NiitÀ sitten siinÀ nautittiin kavereiden kanssa.
Kommentit (588)
Kevyt iso tonttulakki pÀÀn yli. SilmÀaukot ja happisuodatin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin, ettÀ suurinosa ihmisistÀ pelkÀÀ kuolemaa todella paljon. Outo ajatusmaailma itselleni.
PelkÀsin lÀheisteni sairastumista ja kuolemaa. Jotkut meistÀ ajattelevat muitakin. Jotkut meistÀ myös ymmÀrtÀvÀt, ettÀ tarttuvan taudin levitessÀ pitÀÀ elÀÀ eri tavalla kuin normaalioloissa. Evoluutio perustuu sopeutumiskykyyn. Tervemenoa evoluution katkenneelle oksalle kaltaistesi kanssa.
Juuri tuo itsensÀ paremmaksi ihmiseksi kohottaminen oli tyypillistÀ koronafanaatikoille. Vain heidÀn tapansa on oikea tapa.
Kerrohan mikÀ se oikea tapa sitten on?-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolettaa kun kaksostyypin tyypin diabetes johon lÀÀkkeet eikÀ ole rokotuksia joten pitÀisi nyt ottaa ? ElÀmÀ on yhtÀ murehtimista , enkÀ tiedÀ mitÀ tekisi .
KyllĂ€ nyt kannattaa juosta pÀÀ kolmantena jalkana myrkkypiikille, niin pÀÀset pikapuoliin mullan alle! đ€Łđđ€Łđ
Olis tavallaan ihan kiva, jos se alkaisi jo vaikuttaa eikÀ tarvisi tÀÀllÀ kÀrvistellÀ yhtÀÀn kauempaa kuin on pakko. Mutta oon jo ootellut viisi vuotta eikÀ vielÀkÀÀn ole myrkky alkanut vaikuttaa! Kauanko vielÀ tÀssÀ kestÀÀ
t.ohis
Muistelen niitÀ kahta tuttavaa, jotka kuolivat koronaan. En pysty vielÀkÀÀn nÀkemÀÀn siinÀ mitÀÀn nauruhymiön arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolettaa kun kaksostyypin tyypin diabetes johon lÀÀkkeet eikÀ ole rokotuksia joten pitÀisi nyt ottaa ? ElÀmÀ on yhtÀ murehtimista , enkÀ tiedÀ mitÀ tekisi .
KyllĂ€ nyt kannattaa juosta pÀÀ kolmantena jalkana myrkkypiikille, niin pÀÀset pikapuoliin mullan alle! đ€Łđđ€Łđ
Olis tavallaan ihan kiva, jos se alkaisi jo vaikuttaa eikÀ tarvisi tÀÀllÀ kÀrvistellÀ yhtÀÀn kauempaa kuin on pakko. Mutta oon jo ootellut viisi vuotta eikÀ vielÀkÀÀn ole myrkky alkanut vaikuttaa! Kauanko vielÀ tÀssÀ kestÀÀ
t.ohis
Vastaatko nyt, kun alan kÀydÀ vÀhÀn kÀrsimÀttömÀksi. Oon ottanut jo monta tehostettakin. MitÀ vielÀ pitÀÀ tehdÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin, ettÀ suurinosa ihmisistÀ pelkÀÀ kuolemaa todella paljon. Outo ajatusmaailma itselleni.
PelkÀsin lÀheisteni sairastumista ja kuolemaa. Jotkut meistÀ ajattelevat muitakin. Jotkut meistÀ myös ymmÀrtÀvÀt, ettÀ tarttuvan taudin levitessÀ pitÀÀ elÀÀ eri tavalla kuin normaalioloissa. Evoluutio perustuu sopeutumiskykyyn. Tervemenoa evoluution katkenneelle oksalle kaltaistesi kanssa.
Juuri tuo itsensÀ paremmaksi ihmiseksi kohottaminen oli tyypillistÀ koronafanaatikoille. Vain heidÀn tapansa on oikea tapa.
Kerrohan mikÀ se oikea tapa sitten on?-eri
Koronan suhteen ei ole yhtÀ oikeaa tapaa. Itse halusin sairastaa sen mahdollisimman pian pois alta, mutta karanteenien ja eristyksien takia oli vaikea saada tautia. Onneksi lopulta tuttu sai sen ja suostui tartuttamaan.
Maskit ja rokotukset on yhtÀ ok vaihtoehto myös, kunhan ei muita pakoteta. En minÀkÀÀn yrittÀnyt pakottaa muita saamaan koronaa.
Vierailija kirjoitti:
YhdessÀ hotellissa, missÀ on ruuat tarjolla kolmesti pÀivÀssÀ, ihmettelin maskinkÀytön logiikkaa. Ns. pahin korona-aika oli jo ohi ja maskia kÀytti enÀÀ ehkÀ 1/5 ihmisistÀ, joten kyse ei enÀÀ voinut olla edes sosiaalisesta paineesta.
SyömÀÀn tuli perhe, jossa aikuisilla maskit naamalla, lapsilla ei. No, nÀmÀ kÀvivÀt hakemassa ensimmÀiset ruuat pöytÀÀn. PöydÀssÀ tietysti naamarit pois, kun eihÀn sen lÀpikÀÀn voi syödÀ. Siihen viereen pöydÀlle. Sitten seuraavaa kierrosta hakemaan, siitÀ sama rÀtti taas naamalle ja niillÀ samoilla kÀsillÀ lÀÀppimÀÀn yhteisiÀ ottimia, ja pöydÀssÀ taas rÀtti pois niillÀ kÀsillÀ, joihin oli tietty saatu taas pöpöt niistÀ ottimista. LievimmillÀÀnkin tÀysin turhaa ja tÀmÀ toistui aina vanhempien kohdalla.
Lapsoset sen sijaan juoksivat mölisten ympÀri ravintolaa, hakivat itse ja pÀllistelivÀt ruokia (enimmÀkseen jÀlkiruokia) ja melko varmasti pisaroivat niihin, ja sa
TÀmÀ. Ja tÀmÀ ei ollut edes uniikki tapaus vaan samaa hölmöilyÀ oli kaikkialla. Etenkin vanhemmat ihmiset kÀyttivÀt maskia pÀin helvettiÀ.