Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Muistellaan korona-aikaa 😂

Vierailija
15.09.2025 |

Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytÀryhmÀt ja juomia. NiitÀ sitten siinÀ nautittiin kavereiden kanssa.

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀÀn muu siinĂ€ ei ollut parasta kuin ne turvavĂ€lit kaupassa, muuten ihan tĂ€yttĂ€ kusetusta koko plandemia. 

Kusetus? 

Pandemia, opettele termit edes oikein.

Opettele itse plandemia = suunnitelma eli kusetusta.

plandemia 

vĂ€ittĂ€mĂ€ siitĂ€, ettĂ€ maailmanlaajuinen COVID-19-pandemia (koronapandemia) olisi luonteeltaan valtaeliitin mediavĂ€litteinen ad hoc -luomus.

Eli olet salaliittohörhö.

Vierailija
122/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minut korona vei sairaalaan viime joulukuussa, joten en siitÀ keksi kauheasti naurettavaa. Ja mulla ei ole edes mitÀÀn perussairauksia. Kotona oleminen nyt ei ollut mikÀÀn rangaistus

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀÀn muu siinĂ€ ei ollut parasta kuin ne turvavĂ€lit kaupassa, muuten ihan tĂ€yttĂ€ kusetusta koko plandemia. 

Kusetus? 

Plandemic oli se... "elokuva".

Rokotevastaisten ja salaliittoteoreetikoiden lemppari.

Jatka vaan lukemista mm Hesaria ja iltapĂ€ivĂ€ paskoja niin voit hokea itsellesi kuinka perillĂ€ olet asioista đŸ€Ł

Vierailija
124/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetus? 

Kusi on korviesi vÀlissÀ.

Vierailija
125/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetus? 

plandemia 

vĂ€ittĂ€mĂ€ siitĂ€, ettĂ€ maailmanlaajuinen COVID-19-pandemia (koronapandemia) olisi luonteeltaan valtaeliitin mediavĂ€litteinen ad hoc -luomus.

Ainakaan en ole aivopesty hallituksen ja median toimesta eli olet aivopesty hörhö. 

Vierailija
126/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetus? 

Plandemic oli se... "elokuva".

Rokotevastaisten ja salaliittoteoreetikoiden lemppari.

Jatka vaan lukemista mm Hesaria ja iltapĂ€ivĂ€ paskoja niin voit hokea itsellesi kuinka perillĂ€ olet asioista đŸ€Ł

Kun tunnut olevan noista asioista perillÀ ja valveutunut niin annatko linkin mitÀ medioita itse seuraat. En lue HS, IS tai IL.

Vierailija
127/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitti kuinka haavoittuvainen ja helposti luhistettava lÀnsimaalainen yhteiskunta on. Valitettavasti.

Nyt tiedetÀÀn, ettÀ suuret massat saadaan suggeroitua tekemÀÀn aivan mitÀ vaan, kunhan saadaan luotua tarpeeksi suuri pelko.

SitÀhÀn tÀllÀ hetkellÀ yritetÀÀn.

Vierailija
128/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ihmiset kulkivat paniikissa maski pÀÀllÀ joka paikassa ja sitten oli nÀitÀ suojaviivoja kassoilla, "ei saa tulla 50 cm lÀhemmÀksi" . kerran meni njonon lÀpi ja erÀs vanhempi nainen alkoi huutamaan "ettÀ ÀlÀ tule siihen etÀ tÀstÀ saa mennÀ on koronalaki", nauroin ja menin jonon lÀpi toiselle puolelle kauppaa ja sanoin naista idiootiksi

"minÀkö olen idiootti" hÀn sanoi perÀÀn?

sitten julkisissa saunoissa oli kans puolen metrin merkki: ei saa istua liian lÀhellÀ. pitÀÀ olla suojavÀli

SAUNASSA!?

ihan neuroottista toimintaa

naapurikin haukkui minua vastuuttomaksi KELAN pummiksi kun en otllut ottanut rokotetta, ja kuulemma olen vaaraksi rivarissa muille ja tartunta-uhka, vaikka emme koskaan olleet missÀÀn tekemisissÀ. no painosti ottamaan ne 2 rokotetta ja kun sain sitten koronan niin oli 3 kk kauhee jano koko ajan yöllÀ. johtui rokotteesta

V I T U N I  DI O O T I T

SITTTEN KUULIN MYÖHEMMIN ETTEI toinenkaan naapuri ottanut yhtÀÀn rokotetta!

Vierailija
129/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetus? 

plandemia 

Ainakaan en ole aivopesty hallituksen ja median toimesta eli olet aivopesty hörhö. 

Kerrotko miten mut on aivopesty?

Vierailija
130/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koko korona aika oli hullunkurista aikaa. Minulle korona aika nÀyttÀytyi jonkinlaisena tottelevaisuuskokeena, jos et totellut naurettavia ja turhia sÀÀntöjÀ niin olit rokotevastainen tai pietarin trolli.

Koronapassi oli surkeuden huippu ja rokottamattomien vaino oli verrattavissa saksan touhuun Aatun aikana. 

Silloin hallitus vihasi suomalaisia ja halusi vain pahaa meille. En anna ikinÀ anteeksi niitÀ toimia,puheita ja tekoja. Koronan myötÀ asenteeni koko yhteiskuntaa kohtaan muuttui negatiiviseksi.

M32

Vierailija
131/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut korona vei sairaalaan viime joulukuussa, joten en siitÀ keksi kauheasti naurettavaa. Ja mulla ei ole edes mitÀÀn perussairauksia. Kotona oleminen nyt ei ollut mikÀÀn rangaistus

Miksi et ottanut rokotteita? Olet rokotevastainen hörhö joten maksa itse hoitosi.

Vierailija
132/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kyllÀ ja sannis ja tytöt tuhlasivat miljoonia euroja maskeihin Aasiasta, joita myöhemmin sai 10 sentin pilkkahintaan per paketti ja pari yrittÀjÀÀ saivat huijattua maskirahaa miljoonia Sannikselta

Vierailija
133/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut rokotteita? Olet rokotevastainen hörhö joten maksa itse hoitosi.

MinÀ olen ottanut rokotteet

Vierailija
134/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko korona aika oli hullunkurista aikaa. Minulle korona aika nÀyttÀytyi jonkinlaisena tottelevaisuuskokeena, jos et totellut naurettavia ja turhia sÀÀntöjÀ niin olit rokotevastainen tai pietarin trolli.

Koronapassi oli surkeuden huippu ja rokottamattomien vaino oli verrattavissa saksan touhuun Aatun aikana. 

Silloin hallitus vihasi suomalaisia ja halusi vain pahaa meille. En anna ikinÀ anteeksi niitÀ toimia,puheita ja tekoja. Koronan myötÀ asenteeni koko yhteiskuntaa kohtaan muuttui negatiiviseksi.

M32

Jos tÀhÀn lisÀtÀÀn vesikriisi eli yksi kesÀ muka loppuu suomesta vesi ja piti sÀÀnnöstellÀ. Sitten tuli tÀmÀ sÀhkökriisi piti muka ÀmpÀriin tehdÀ tuotokset, Nyt ÀskettÀin oli liha kriisi eli ei ollut naudan lihaa. Erikoista mistÀ nÀitÀ tulee ihan tÀssÀ 10 vuoden sisÀllÀ.... Mihin meitÀ valmistellaan?

Vierailija
135/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiko ettei ottanut rokotteita?

Vierailija
136/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetus? 

plandemia 

Niin koronahan syntyi ihan vaan lepakoista yllÀttÀen... mielenkiintoista mitÀ kaikkea ne lepakot tekevÀtkÀÀn 2020-luvulla... tietenkÀÀn korona ei ollut bioase joka rakennettiin bioaselaboratoriossa Obama-Fauci-Gates yhteisvoimin...

Vierailija
137/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Samat ajatukset. Silloin viimeistÀÀn tajusi kuinka kamala korruptiomaa tĂ€mĂ€ on ja on vielĂ€pĂ€ pahentunut noista korona ajoista,myös ihmisiin ei voi luottaa  ollaan heti iskemĂ€ssĂ€ puukkoa selkÀÀn jos ei jaa samoja ajatuksia,mietteitĂ€, agendaa yms.

Vierailija
138/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei saanut yskiÀ sisÀllÀ. Tai epÀiltiin heti koronaa jos yski ollenkaan.

Vierailija
139/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yksi asia minua mietityttÀÀ yhĂ€. 

Milloin siis se rokottamattomien pandemia alkaa eli milloin rokottamattomat pÀÀtyvĂ€t sairaalaan koronan takia? TĂ€mĂ€n takia minĂ€ mietin ettĂ€ mikĂ€ hyöty nyt niistĂ€ korona rokotteista oli kun rokottamattomat sairasti koronan samalla tavalla kuin rokotetut ja koronaa levitti molemmat yhtĂ€lailla. 

Vierailija
140/172 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KoronavillkkuđŸ€­

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ yhdeksÀn neljÀ