Oudoimmat asiat, joita häpeätte
Häpeättekö ilman syytä jotakin sellaista, missä ei pitäisi olla mitään hävettävää?
Minä häpeän kaikkein eniten nälkää. En siedä mitään inhimillisiä perustarpeita, koska ne assosioituvat mielessäni heikkouteen. Minusta syöminen on periksi antamista ja tuottaa suurta häpeää.
Mitä outouksia teillä on?
Kommentit (57)
En piereskele kenenkään seurassa. En edes miehen tai lasten :D Kaikki kyllä pöristelee seurassani äitiä, siskoa ja jopa anoppia myöten eikä se ole koskaan haitannut! Minä vain olen tällainen omien kaasujen häpeäjä.
Ap, toi nälän häpeäminen on kieltämättä vähän outoa. Vaikutat pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta laittaa häpeämään työtäni. Ihan ok palkka, rento työ, säännölliset työajat ja ei käytännössä koskaan ylitöitä. Töitä ei myöskään tarvitse ajatella ollenkaan, kun leimaa ulos. Silti valtaosan mielestä se on paskatyötä ja työnimikkeen mainitseminen on automaattinen turn off 90%:lle vastakkaista sukupuolta. Myös automaattinen oletus, että olen kai jotenkin jälkeenjäänyt tai muuten viallinen, kun en ole edennyt siitä.
Rehellistä työtä ei ikinä pidä hävetä! Pää pystyyn vain. Työn kutsuminen paskatyöksi kertoo sanan käyttäjästä, ei työntekijästä.
Pelkkää sananhelinää. Etenkin naisille merkkaa mitä kumppani tekee työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta laittaa häpeämään työtäni. Ihan ok palkka, rento työ, säännölliset työajat ja ei käytännössä koskaan ylitöitä. Töitä ei myöskään tarvitse ajatella ollenkaan, kun leimaa ulos. Silti valtaosan mielestä se on paskatyötä ja työnimikkeen mainitseminen on automaattinen turn off 90%:lle vastakkaista sukupuolta. Myös automaattinen oletus, että olen kai jotenkin jälkeenjäänyt tai muuten viallinen, kun en ole edennyt siitä.
Rehellistä työtä ei ikinä pidä hävetä! Pää pystyyn vain. Työn kutsuminen paskatyöksi kertoo sanan käyttäjästä, ei työntekijästä.
Pelkkää sananhelinää. Etenkin naisille merkkaa mitä kumppani tekee työkseen.
Työ - oli se sitten mitä tahansa - on aina arvokkaampi kuin yksikään parisuhde!
Ap
Häpeän koulutustani!
Tai siis sitä, että tuolla koulutuksellakin olen työtön luuseri.
Eli häpeän itseäni.
Vierailija kirjoitti:
En piereskele kenenkään seurassa. En edes miehen tai lasten :D Kaikki kyllä pöristelee seurassani äitiä, siskoa ja jopa anoppia myöten eikä se ole koskaan haitannut! Minä vain olen tällainen omien kaasujen häpeäjä.
Muiden seurassa "pöristely" on kuvottavaa eikä millään tavalla toivottavaa käytöstä. Heidän pitäisi hävetä eikä sinun. Käyvät varmaan myös estoitta ovi auki wc:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Saman ihmisen ohittaminen lenkillä kahdesti. Jostain syystä ihan hemmetin kiusallista! :D
"Suomalaisia painajaisia."
Vierailija kirjoitti:
Ai, onpa jännä - uskoisin kyllä, että monikin ajattelee samalla tavalla! Heikkouden paljastaminen laumalle on aina uhka.
Ap
Häpeän punastumista. Kun hikoilen, olen aivan tomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, onpa jännä - uskoisin kyllä, että monikin ajattelee samalla tavalla! Heikkouden paljastaminen laumalle on aina uhka.
Ap
Mua ainakin ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka vinkuu nälkää tai janoa. Kuulostaa keskenkasvuiselta.
Häpeän sitä, että en ole saanut mahdollisuutta harrastaa seksiä (kumppanin kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Häpeän punastumista. Kun hikoilen, olen aivan tomaatti.
Auts, sama! Naamalla voisi paistaa kananmunan, kun oikein helottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
INTJ
Hei, minäkin olen tyypiltäni INTJ mutten koskaan ole pitänyt sitä häpeällisenä!
Ap
Noloissani kysyn mikä on INTJ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
INTJ
Ap
Yksi kuudestatoista persoonallisuustyypistä:
https://www.16personalities.com/fi/intj-persoonallisuus
Myers-Briggsin luokittelu on toki kovin kritisoitu, mutta ihan hauska omaksi iloksi.
Ap
Häpeän olemassaoloani. Itseäni ja sitä mitä olen. Kaikkea mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän sitä, että en ole saanut mahdollisuutta harrastaa seksiä (kumppanin kanssa).
Mua hävettää, että olen harrastanut seksiä vähän kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän olemassaoloani. Itseäni ja sitä mitä olen. Kaikkea mitä teen.
Minä myös. Olen pahoillani puolestasi.
Mä en häpeä mitään, paitsi jos joskus väsyneenä käyttäydyn huonosti, tiuskaisen tai sanon jotain sopimatonta. Silloin pyydän tietenkin anteeksi.
Mutta mitään kestohäpeää en kanna ja yritän aina parhaani. Jos se ei aina riitä niin sitten ei riitä, mutta en mä sitä tai itseäni, kehoani, ääntäni, olemustani, ajatuksiani häpeämään ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
INTJ
Ap
Yksi kuudestatoista persoonallisuustyypistä:
https://www.16personalities.com/fi/intj-persoonallisuus
Myers-Briggsin luokittelu on toki kovin kritisoitu, mutta ihan hauska omaksi iloksi.
Ap
Aivan. En itse usko noihin kovinkaan paljon. Eivät ne täysin huuhaata ole, mutta mielestäni ei ole olemassa vain yhtä persoonallisuutta. Se vaihtuu tilanteen ja ajankohdan mukaan. Ihminen on monimutkainen kokonaisuus myös mielen osalta.
Musiikkimakuani. En kehtaa kuunnella koskaan musiikkia muiden kuullen.
Ja toinen on tämä vauva-palstan riippuvuus, yritän taistella sitä vastaan. Täysin tarpeetonta ajankäyttöä, tosin nyt olen sairaana enkä pääse mihinkään.