Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat asiat, joita häpeätte

Vierailija
13.09.2025 |

Häpeättekö ilman syytä jotakin sellaista, missä ei pitäisi olla mitään hävettävää?

Minä häpeän kaikkein eniten nälkää. En siedä mitään inhimillisiä perustarpeita, koska ne assosioituvat mielessäni heikkouteen. Minusta syöminen on periksi antamista ja tuottaa suurta häpeää.

Mitä outouksia teillä on?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän ääntäni, olen aikuinen nainen mutta ääneni kuulostaa ihan joltain kurkkukipua potevan pikkupojan ääneltä. Kamalaa kuunnella omaa ääntään nauhalta.

Vierailija
2/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

INTJ

Hei, minäkin olen tyypiltäni INTJ mutten koskaan ole pitänyt sitä häpeällisenä!

Ap

Vierailija
4/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

INTJ

Ap

Kommentoin sitä ettei häpeäsi outoa vaan luontainen häpeä meille. Mitä turhaan häpeillä tapaa miten mieli toimii tällä lajityypillä.

Vierailija
5/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ihmisen ohittaminen lenkillä kahdesti. Jostain syystä ihan hemmetin kiusallista! :D

Vierailija
6/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän etunimeäni, mutta en ole saanut aikaiseksi vaihtaa sitä.

Vierailija
7/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

INTJ

Ap

Kommentoin sitä ettei häpeäsi outoa vaan luontainen häpeä meille. Mitä turhaan häpeillä tapaa miten mieli toimii tällä lajityypillä.

Aa, nyt hoksasin - olipa hidas sytytys!

Ap

Vierailija
8/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman ihmisen ohittaminen lenkillä kahdesti. Jostain syystä ihan hemmetin kiusallista! :D

Minä käyn lenkillä ja kierrän samaa polkua jopa 5 kertaa ja tulee samat naamat vastaa. Ei haittaa mutta!

Joskus joku ohittaa juoksemalla ja sitten jää siihen 3 metrin päähän tallustamaan niin se ärsyttää. Yks päivä kävelin 4km koiran omistajan perässä ja aina kun pääsin rinnalle omistaja lähti kävelee. Ei päästänyt ohitse!

Vierailija
9/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa jalkaa.

Sehän on sellainen juttu, millä monet ivaa toisia.

Vierailija
10/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän ääntäni, olen aikuinen nainen mutta ääneni kuulostaa ihan joltain kurkkukipua potevan pikkupojan ääneltä. Kamalaa kuunnella omaa ääntään nauhalta.

Argh, sama! Aina luulen narisevani, mutta nauhalla ääni kuulostaakin hirmu kimeältä. Yhhh...

Vierailija
11/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan usein yhteydenpidon joksikin aikaa laiskuuden takia. Myöhemmin häpeän sitä kun pitää taas olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa.

Vierailija
12/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoa jalkaa.

Sehän on sellainen juttu, millä monet ivaa toisia.

Onko toinen pienempi?

Vierailija
13/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoherkkyyttä! Mulla on niin arat silmät, ettei mitkään aurinkolasit, lierit ja lipat meinaa riittää. Näyttää urpolta pitää aurinkolaseja pilviselläkin, muttei auta. Aivastelen myös kirkkaassa valossa, ja se nolottaa.

Vierailija
14/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta laittaa häpeämään työtäni. Ihan ok palkka, rento työ, säännölliset työajat ja ei käytännössä koskaan ylitöitä. Töitä ei myöskään tarvitse ajatella ollenkaan, kun leimaa ulos. Silti valtaosan mielestä se on paskatyötä ja työnimikkeen mainitseminen on automaattinen turn off 90%:lle vastakkaista sukupuolta. Myös automaattinen oletus, että olen kai jotenkin jälkeenjäänyt tai muuten viallinen, kun en ole edennyt siitä.  

Vierailija
15/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sanoisin tän asiallisesti ilman että luulaan trolliksi... noh häpeän isoa varustusta jalkojen välissä eli joskus lenkkipolulla saattaa pullottaa niin että kaikki näkee siksi pitää aina varoa ajatuksissa tiettyjä aiheita tai koittaa rauhottua jos näkee vastaan tulijan.

Vierailija
16/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan usein yhteydenpidon joksikin aikaa laiskuuden takia. Myöhemmin häpeän sitä kun pitää taas olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa.

Ai hitsi, mun pitäisi hävetä, kun teen näin...!

Vierailija
17/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mulla on 5-vuotiaan huumorintaju yhdistettynä huonoon pokkaan, eli kaikille paljastuu, miten tyhmille jutuille naurankaan. En vaan voi sille mitään.

Vierailija
18/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta laittaa häpeämään työtäni. Ihan ok palkka, rento työ, säännölliset työajat ja ei käytännössä koskaan ylitöitä. Töitä ei myöskään tarvitse ajatella ollenkaan, kun leimaa ulos. Silti valtaosan mielestä se on paskatyötä ja työnimikkeen mainitseminen on automaattinen turn off 90%:lle vastakkaista sukupuolta. Myös automaattinen oletus, että olen kai jotenkin jälkeenjäänyt tai muuten viallinen, kun en ole edennyt siitä.  

Rehellistä työtä ei ikinä pidä hävetä! Pää pystyyn vain. Työn kutsuminen paskatyöksi kertoo sanan käyttäjästä, ei työntekijästä.

Vierailija
19/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellistä työtä ei ikinä pidä hävetä! Pää pystyyn vain. Työn kutsuminen paskatyöksi kertoo sanan käyttäjästä, ei työntekijästä.

TÄMÄ! maksan työntekijöille kunnon palkkaa eli 9e/tunti brutto ja eivät tee muuta kuin haukkuu kuinka työ on paskaa.

Vierailija
20/57 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, tuo on vähän sama miten kaikki, korkeakoulutetut ml. sanovat että kyllä esim. siivoojan homma on tärkeää ja arvokasta, mutta todellisuudessa kukaan ei haluaisi kaveerata siivoojan kanssa. Kuka haluaisi esim. sanoa kavereilleen, että niin, hän jota tapailen on muuten siivooja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä