"Ei voi samaan aikaan olla kokaiinin viihdekäyttäjä ja kokea huolta siitä, että turvattomuus lisääntyy."
Kyllä voi.
Ei se minun vika ole, että huumeet ovat laittomia. Jos voisin ostaa laillisesti kokaiinia, ostaisin tietenkin sitä laillisten kanavien kautta. Nyt valtio pakottaa minut asioimaan rikollisten kanssa. Viihdekäyttöä en tule lopettamaan koskaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/41da2120-939b-4dba-8fdc-b2ae1a3a0f9a
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua raukkaa. Ydinongelmahan on se ettet kestä elämääsi ilman päihteitä.
Se on ongelma sinulle, minulle oma kokaiinin käyttöni ei ole mikään ongelma. Se miten elän omaa elämääni on minun oma asia.
Kaikilla harrastuksilla on hintansa, ylinopeudesta ja huumeista esim.tulee sakot, mutta se kuuluu harrastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ongelma sinulle, minulle oma kokaiinin käyttöni ei ole mikään ongelma. Se miten elän omaa elämääni on minun oma asia.
Kaikilla harrastuksilla on hintansa, ylinopeudesta ja huumeista esim.tulee sakot, mutta se kuuluu harrastukseen.
Näinhän se on. Kiinni olen jäänyt, mutta sakot maksuun ja kolaa lisää nenään. Se kuuluu elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Kiinni olen jäänyt, mutta sakot maksuun ja kolaa lisää nenään. Se kuuluu elämään.
Ja sinulla tietysti myös vapaa-ajan vakuutus joka kattaa aineiden käytön mahdolliset fyysiset ja psyykkiset vaivat? Vai diilerikö hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla tietysti myös vapaa-ajan vakuutus joka kattaa aineiden käytön mahdolliset fyysiset ja psyykkiset vaivat? Vai diilerikö hoitaa?
Mitkä haitat? Vastuullisesti pystyy käyttämään niin kokaiinia kuin alkoholiakin ilman terveysongelmia. Minä itse joudun verojen muodossa maksamaan juoppojen sekä lihavien terveysongelmista koituvia kustannuksia. Jos kokaiini olisi laillista kuten alkoholi, sitä voisi verottaa ja saisi verotuloja ongelmien hoitoon.
Eiköhän se kokaiinin käyttäjä tue välillisesti kokaiinin maahantuontia, eikä Alfa-pvp:n. Muuntohuumeita tilataan muutenkin verkosta, enemmän kun salakuljetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kommentti sisältää sarkasmia.
Miten koksu muista huumeista eroaa niin, että ongelma on vain se eikä esim. piri tai peukku, jos ne laitetaan tuohon lainauksen tilalle? Ai niin, kokkarit eli kokoomuslaiset sitä käyttää kun on vähän "hienompaa" kuin vaikkapa kannabis.
Kokaiini ei ollut ongelma kun vain rikkaat ja varakkaat käyttivät sitä. Media huolestui kun keskiluokka löysi kokaiinin. Tuosta aineesta ei ole koskaan peloteltu niin paljon kuin kannabiksesta on peloteltu. Oikeastaan mistään muusta huumeesta ei ole peloteltu niin paljon kuin kannabiksesta. Normaalia kaksinaismoraalia tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kokaiinin käyttäjä tue välillisesti kokaiinin maahantuontia, eikä Alfa-pvp:n. Muuntohuumeita tilataan muutenkin verkosta, enemmän kun salakuljetetaan.
Peukkua myytiin jossain vaiheessa kokaiinin korvikkeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa yrittää puhua mustaa valkoiseksi - olet osa ongelmaa, et ratkaisua.
Ongelma on paska huumausainelaki. Jos olet eri mieltä, niin ei se minua kiinnosta. Käytän kokaiinia kuten ennenkin.
Ylläpidät rikollista tomintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on osa ongelmaa, jos on päätetty tehdä asiasta ongelma. Ei ole realistista ajatella, että ainoa ratkaisu on ettei ihmiset käytä enää huumeita
Se on yksinkertaisin ja tehokkain ratkaisu.
Narkoelukat hajottaneet satojen autojen ikkunat tänä vuonna. Se tarkoittaa useamman sadan tuhannen vakuutusmaksuja firmoille. Jos tuollainen paska tuliisi vastaan niin hakkaisin narkoelukan hengiltä. Kertoo myös jotain poliisin kyvyttömyydestä selvittää rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole typerä! Jos kukaan ei ostaisi kokaiiinia, ei sitä maahan tuotaisikaan.
Joo minutkin pakotetaan murhaamaan rikollisesti kun murhaaminen laillisesti ei ole mahdollista kuin lääkäreile. Kiitti vaan valtio!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on paska huumausainelaki. Jos olet eri mieltä, niin ei se minua kiinnosta. Käytän kokaiinia kuten ennenkin.
Se on valtion päätös. Ostan joka tapauksessa kokaiinia. Jos sitä ei saa ostettua laillisesti, ostan sitä laittomilta markkinoilta.
Siinähän tukevat kartellitoimintaa
Vierailija kirjoitti:
Joo minutkin pakotetaan murhaamaan rikollisesti kun murhaaminen laillisesti ei ole mahdollista kuin lääkäreile. Kiitti vaan valtio!!
Minkä tahansa aineen käyttö on aivan eri asia kuin toisen tappaminen. Itse en koske pulvereihin ja pillereihin. Ostaisin laillista kannabista jos se olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on valtion päätös. Ostan joka tapauksessa kokaiinia. Jos sitä ei saa ostettua laillisesti, ostan sitä laittomilta markkinoilta.
Valtio on laskenut, että tienaa enemmän pitämällä laittomana.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan jos murhaaminen on sun harrastus, voi olla että harrastusmaksu on 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on kuule oma päätöksesi antaa rahat diilerille.
Kokkeli takas apteekkiin.