"Ei voi samaan aikaan olla kokaiinin viihdekäyttäjä ja kokea huolta siitä, että turvattomuus lisääntyy."
Kyllä voi.
Ei se minun vika ole, että huumeet ovat laittomia. Jos voisin ostaa laillisesti kokaiinia, ostaisin tietenkin sitä laillisten kanavien kautta. Nyt valtio pakottaa minut asioimaan rikollisten kanssa. Viihdekäyttöä en tule lopettamaan koskaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/41da2120-939b-4dba-8fdc-b2ae1a3a0f9a
Kommentit (153)
"Ei se minun vika ole, että aseelliset ryöstöt ovat laittomia. Jos voisin saada laillisesti roppakaupalla rahaa, ottaisin tietenkin sitä vastaan laillisten kanavien kautta. Nyt valtio pakottaa minut asioimaan kaupoissa ja kioskeissa aseeni kanssa. Ryöstelyä en tule lopettamaan koskaan."
Tämä olet sinä. Tältä kuulostat
Vierailija kirjoitti:
Tapporaha noista narkoelukoista voisi olla paikallaan. Itse kyllä voisin lopettaa ihan ilmaiseksi peukkusian.
No kerro sun nimi.
Vierailija kirjoitti:
Joo minutkin pakotetaan murhaamaan rikollisesti kun murhaaminen laillisesti ei ole mahdollista kuin lääkäreile. Kiitti vaan valtio!!
Vähän alkaa asenteet koventua narkomaaneja kohtaan myös lääkärikunnassa kun sen verran aggressiivistä on peukkupäitten toiminta. Joku aika sitten yhdellä potilaalla oli hengitysingelmaa ja pääsi teholle. Siellä alkoi sitten riehumaan ja teholääkäri potikaisi pihalle ja teki DNR-päätöksn. Miksi edes hoitaa näitä kun kuolevat vuodessa tai kahdessa yliannokseen. T: Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Tapporaha noista narkoelukoista voisi olla paikallaan. Itse kyllä voisin lopettaa ihan ilmaiseksi peukkusian.
Miten su hyödyttäisi? " yksi vähemmän" No entä jos sen 'elukan' kuolema sais jonkun muun retkahtamaan? Ja vaikka lähtemään kosioretkelle? Eli mitä hyvää seurasi? Ai niin ja itse istut vankilassa, tyttäresi ahdistuu, alkaa h*uoraksi, ahdistuu lisää, alkaa peukkuelukaksi ja joku tappaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro sun nimi.
Mitä sä sillä teet? Oletko joku narkoelukka.
Vierailija kirjoitti:
"Ei se minun vika ole, että aseelliset ryöstöt ovat laittomia. Jos voisin saada laillisesti roppakaupalla rahaa, ottaisin tietenkin sitä vastaan laillisten kanavien kautta. Nyt valtio pakottaa minut asioimaan kaupoissa ja kioskeissa aseeni kanssa. Ryöstelyä en tule lopettamaan koskaan."
Täällä on jäätävän tyhmiä tyyppejä. Ryöstöllä on uhri ja käyttö on vain henkilöä itseään koskeva teko. Siinä on ihan helkkarin suuri ero teoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro sun nimi.
Kova oot uhoomaan, niin uhoa nyt omalla nimelläsi äläkä ole kotona tärisevä paskahousu.
Valtio voisi sallia vaikka kannabiksen aluksi. Ihan vain että erotettaisiin viaton yrtti huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten su hyödyttäisi? " yksi vähemmän" No entä jos sen 'elukan' kuolema sais jonkun muun retkahtamaan? Ja vaikka lähtemään kosioretkelle? Eli mitä hyvää seurasi? Ai niin ja itse istut vankilassa, tyttäresi ahdistuu, alkaa h*uoraksi, ahdistuu lisää, alkaa peukkuelukaksi ja joku tappaa sen?
Sitten kun saadaan sata tai kaksi sataa pois päiviltä niin se saattaa näkyä katukuvassa. Ei raivohulljen villieläinten pidä saada olla vapaana stadissa. Paska pitää siivota pois kovilla keinoilla.
Samalla logiikalla viiniharrastajat ovat vastuussa kun teinit karauttavat kossu- ja siideripäissään päin puuta autolla ja kuolevat?
Asiansa paskovat ovat itse vastuussa. Samaa asiaa ilman sekoilua tekevät eivät ole siitä vastuussa.
Ps. vastustan kaikkia laittomia päihteitä, mutta jotain tolkkua nyt logiikkaan, please.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro sun nimi.
Kova oot uhoomaan, niin uhoa nyt omalla nimelläsi äläkä ole kotona tärisevä paskahousu.
Aina voi uhota nimettömnä mutta kerro sinä nimesi niin otan yhteyttä. Laita vielä osoite perään, Kaltaisesi narkopaska on tämä ythteiskunnan syöpä.
Toivottavasti ap saa peukkua koksunsa seassa. Yhä useampi saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro sun nimi.
Aina voi uhota nimettömnä mutta kerro sinä nimesi niin otan yhteyttä. Laita vielä osoite perään, Kaltaisesi narkopaska on tämä ythteiskunnan syöpä.
Saan mä sun nimen nettivinkin kautta tietooni joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro sun nimi.
Eipä sullakaan vasta-argumentit riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jäätävän tyhmiä tyyppejä. Ryöstöllä on uhri ja käyttö on vain henkilöä itseään koskeva teko. Siinä on ihan helkkarin suuri ero teoissa.
Käyttö ei koske vain itseä, käyttäjä tukee järjestäytynyttä rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun saadaan sata tai kaksi sataa pois päiviltä niin se saattaa näkyä katukuvassa. Ei raivohulljen villieläinten pidä saada olla vapaana stadissa. Paska pitää siivota pois kovilla keinoilla.
Kovaa kohtelua itsellesi toivot. Outo.