Onko ok sekoittaa kahta eri pyykinpesuainetta keskenään?
Toinen on tuoksuton ja toinen liian vahvan hajuinen, ajattelin lantrata sitä liian vahvan hajuista hajuttomalla.
Kommentit (26)
No en sekottaisi mitään pesuaineita tai siivousaineita keskenään. Pahimmillaan tulee myrkyllisiä kaasuja kuten esim etikkaa ja valkaisuaineita sekoittaessa.
Vierailija kirjoitti:
No en sekottaisi mitään pesuaineita tai siivousaineita keskenään. Pahimmillaan tulee myrkyllisiä kaasuja kuten esim etikkaa ja valkaisuaineita sekoittaessa.
Joo talo vielä räjähtää jos sekoitat arielia ja sertoa😂
Olen laittanut jos purkissa on vähän jäljellä ja toinen avataan. Ei ole vielä reagoineet keskenään tai räjähtänyt, jota voisi pelätä kemiallisissa reaktioissa. Luulisin ettei niissä ole sellaisia riskiainesosia. Eikä sinne laiteta hammastahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät käytä pyykkietikkaa.
Kyllä mä olen ainakin sekoitellut. Ihan hyvä pesutuloskin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kuoli näin.
Pyykinpesuaineisiin?
Onhan se todella vaarallista. Mutta jos välttämättä haluat niin sekoita jossakin nurkan takana
Muistaakseni se oli raamatussa määritelty synniksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut jos purkissa on vähän jäljellä ja toinen avataan. Ei ole vielä reagoineet keskenään tai räjähtänyt, jota voisi pelätä kemiallisissa reaktioissa. Luulisin ettei niissä ole sellaisia riskiainesosia. Eikä sinne laiteta hammastahnaa.
Samoja tai samantyyppisiä aineita niissä kaikissa on. Aika huoletta voi sekoittaa.
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt olisi niin torvi että niitä sekoittaisikaan?
Toinen pesee ja valkaisee, ja toinen laitetaan huuhteluveteen. Laitatko shampoota ja hoitoainetta yhtä aikaa, kun peset hiuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kuoli näin.
Pyykinpesuaineisiin?
Veikkaan, että kysyi tyhmän kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt olisi niin torvi että niitä sekoittaisikaan?
Toinen pesee ja valkaisee, ja toinen laitetaan huuhteluveteen. Laitatko shampoota ja hoitoainetta yhtä aikaa, kun peset hiuksesi?
Jotkut hullut sekoittaa leivonnassa vehnäjauhoja ja kaurajauhoja keskenään.🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kuoli näin.
Pyykinpesuaineisiin?
Veikkaan, että kysyi tyhmän kysymyksen.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Minä sulle myrkylliset kaasut näytän.
En ole huomannut ongelmaa, vaikka sekoittanut kahta eri merkkistäkin ainetta.