Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11052)

Vierailija
11041/11052 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aslanhan on vähän kuin nuori Romeo. Tukkakin vähän samankaltainen. Isä varmasti tykkää...

Vierailija
11042/11052 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän keskustelu Sampolta ja Karilta kuullaan? Se Karin kiristäminen?

Varmasti sellainen, jota ei ole aiemmin näytetty mutta aihepiiri on tuttu. Totuus Sampon kierosta kiristyksestä saada Amandan pääomistajuus. Varmasti myös Kariin osuu, mutta ennen kaikkea Sampo nolataan. Tämä on siis tv-lähetyksessä joten tapaus tulee väistämättä herättämään julkista kohua. Tatukin tulee kuulemaan sen. Mikäli ei ole paikalla koska jotenkin voisi luulla, että Lindan mukana siellä hallilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11043/11052 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi Alexia ollaan liittämässä yhteen Alissan kanssa. Esteeksi nousee ehkä Akin asenne ja Alexin kohdalla alkoholismiin ja henkiseen tasapainottomuuteen ajautuva Daniela jolle tulee käsittämätön "oikeudenmukaisuuden tarve" kertoa Noelille että se on pettänyt sitä Alexin kanssa. Käsittämättämättömäksi se tekee asian siten, että Daniela on kertonut Sampolle ja Alexille Noelin pettämisestä, mutta, ei kummallekaan että toinen osapuoli oli Joanna. Omituista suojelua tai peittelyä. Mutta Danielalla on ilmeisesti tarve kertoa Noelille, että hän on pettänyt sitä Alexin kanssa. Alexin intimiteettiä ei ole tarve suojella. 

Vierailija
11044/11052 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Kalle taas nuorten poikien kimpussa? 🙈 

Melvin taitaa pelastaa Väyrysen, siis Paavon. 

Muuten. Mistä Alissa tietää Melvinin. Eihän ne ole olleet edes samassa kohtauksessa kertaakaan. Nähtävästi tästä Melvinistä tehdään Paavon kumppani. Melvin tuskin tulee sarjaan pysyvästi, eli olisiko niin että Paavo ja Melvin poistuu nyt kevätkauden päätteeksi tai syksyllä. Lähtevät pitämään gay baaria Ibizalle 😂 

Alissa esittäytyi Melvinille Moosessa ja kutsui tämän juhliinsa.

Ja alkuperäiseen viestiin, että luojan kiitos ei ole poikien kimpussa. Pyytää anteeksi kännisekoilujaan Paavolta. Sen jälkeen heistä tulee "kavereita", heittomerkit siksi, etteivät mitään oikeita kavereita ole mutta jauhavat yhdessä Kallen rakkauselämää ja fiksuilta nuorilta tulee hyvin pointteja ja ehdotuksia.

Alapeukuista tuli vain ajatus että oisko teidän mielestä siis Kallen pitänyt ahdistella lisää nuoria poikia vai miksi alapeukut? :D

Täysikäisiä kuitenkin ovat, että ei sikäli mitään vääryyttä. Känninen Kalle on sarjan parhaita kohtauksia. 🤣

Vierailija
11045/11052 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonipaljastuksissa melkein kaikki kuvat olivat tältä viikolta. Paitsi kansikuva, jossa Kari juttelee toimittajalle. Näyttäisi olevan tuo Salkkareiden juttuja kirjoittava Alexia Tänav.

Vierailija
11046/11052 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo ja Iisa tekevät ensi viikolla sovinnon? Ismo rutisi ihan tarpeeksi tällä viikolla kuinka elämä on harmaata ja tylsää ilman Iisaa. Eikö se Iisakin voisi antaa anteeksi, kun itse salaa Petrin osuutta asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11047/11052 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olettaa, että syyskauden jakson nimi "Hyvästi, isä" meinaa jonkun kuolemaa, mutta Salla on aika monta kertaa uhkaillut ettei Kartsa näe enää ikinä Tukkua, jos sotkeutuu Lindaan jne. Kaikki tiedot, mitä Sampon ja Karin keskustelusta paljastuu kääntyy niin Sampoa kuin Karia vastaan.

Vierailija
11048/11052 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että ensi viikolla tapahtuisi mitään muuta yllättävää. Linda varmaan ampuu isäänsä tarkoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11049/11052 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe 03.07. klo 19.30 - 20.00. Tähän loppuu kaikki. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_17030874.avif

 

Jostain syystä Gunnar on kuitenkin liitetty Korjaa mut! tv-sarjaan ja Ismo ole oikeasti missään roolissa. Jakson nimessä "tähän loppuu kaikki" ei ole ehkä mitään erityistä, että MIKÄ LOPPUU. Viitataan vaan ilmeisesti kevätkauden päättymiseen. 

Todennäköisesti Pirre laittaa Karin ja Lindan ONNEKSI PANTIIN SENTÄÄN KUNNOLLA nähdään mutta sen tilanteen loppu on tietenkin vasta sitten syksyllä. 

Vierailija
11050/11052 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki olettaa, että syyskauden jakson nimi "Hyvästi, isä" meinaa jonkun kuolemaa, mutta Salla on aika monta kertaa uhkaillut ettei Kartsa näe enää ikinä Tukkua, jos sotkeutuu Lindaan jne. Kaikki tiedot, mitä Sampon ja Karin keskustelusta paljastuu kääntyy niin Sampoa kuin Karia vastaan.

Salla ei päätä siitä kuinka Kari näkee lastaan. Siitä päättä hyvinvointialueen lastenvalvonta viranomainen ja viimekädessä käräjäoikeus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11051/11052 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Kalle taas nuorten poikien kimpussa? 🙈 

Melvin taitaa pelastaa Väyrysen, siis Paavon. 

Muuten. Mistä Alissa tietää Melvinin. Eihän ne ole olleet edes samassa kohtauksessa kertaakaan. Nähtävästi tästä Melvinistä tehdään Paavon kumppani. Melvin tuskin tulee sarjaan pysyvästi, eli olisiko niin että Paavo ja Melvin poistuu nyt kevätkauden päätteeksi tai syksyllä. Lähtevät pitämään gay baaria Ibizalle 😂 

Alissa esittäytyi Melvinille Moosessa ja kutsui tämän juhliinsa.

Ja alkuperäiseen viestiin, että luojan kiitos ei ole poikien kimpussa. Pyytää anteeksi kännisekoilujaan Paavolta. Sen jälkeen heistä tulee "kavereita", heittomerkit siksi, etteivät mitään oikeita kavereita ole mutta jauhavat yhdessä Kallen rakkauselämää ja fiksuilta nuorilta tulee hyvin pointteja ja ehdotuksia.

Alapeukuista tuli vain ajatus että oisko teidän mielestä siis Kallen pitänyt ahdistella lisää nuoria poikia vai miksi alapeukut? :D

Täysikäisiä kuitenkin ovat, että ei sikäli mitään vääryyttä. Känninen Kalle on sarjan parhaita kohtauksia. 🤣

Näitä ollaan aina liioittelemassa valtavasti, että jos ollaan alle 30-vuotiaan kanssa, niin se on automaattisesti alaikäisiin sekaantumista. 

Tuleeko tämä pöljyys siitä, kun kaupan kassalla tarvii näyttää 30 vuotta täyttäneeltä, jotta papereita ei tarkasteta oluen ostajalta, vaikka ikäraja on sen 18. 

Vierailija
11052/11052 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noelin lähtö ja Sagan paluu kuuluu olla lähellä.

Saaga ja vaaka.

Kurssin nousun Saaga ja yhtiön maineen vaakalauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11053/11052 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sekin ääliö tunki. Ei kuulunut v vertaa hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä