Kenen kinkku on paras?
Kommentit (18)
Snellman ja Kivikylä Suosi suomalaista. Osta kotimaista.
Paras on etnisestä kaupasta hankittu halal-kinkku.
Lela Starilla on aika kiva kinkku.
Fatimas är rejäla. Man har inte ännu bestämt sig för om det är höger eller vänster som är den bästa.
Aterian harmaaasuolattu juhlakinkku. Paistetaan 90 asteiseksi.
Metsäteollisuuden sivuvirroista tuotettu, pihkasta sekä sahajauhosta puristettu vegetaarinen pötkäle.
Tyttöystävällä on aika mehevä. Myös toisella heilalla on hyvä, mutta tyttöystävällä on herkullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Paras on etnisestä kaupasta hankittu halal-kinkku. Ei halalkinkkua ole olemassakaan! Mitä öriset. Näin olette viisaita te vasemmistonuoret.
Atria viljaporsas. Vähän rasvaa eikä tule nestettä kun litran verran 6kg kinkusta, aina on mahtunu maitopurkkiin. 2kg kinkusta tulee alle puoli purkillista.. Kinkkupussissa teen aina.
Ap, se riippuu kokonaan, millaista joulukinkkua etsii.
Niitä on mitä erilaisempia tarjolla.
Ja samoista suomalaista porsasta ne kaikki kinkut saadaan.
Meille on aina ostettu viljaporsaan kinkku, joka itse paistetaan uunissa
jouluaaton vastaisena yönä. Tai mies sen paistaa, minä laittelen viimeisiä joulukoristeita ja valmistelun aaton juhla ruokapöytää.
Silitän suuren pöydän juhlaliinan, laitan elävät kynttilät valmiiksi kyntteliikköön, taittelen lautasliinat yms.
Vanhemmat ja appi tulevat meille syömään aattona. Tulevat joskus klo 14 maissa, kun haluavat katsoa rauhassa kotona Turun joulurauhan julistuksen.
Jos haluaa tosi hyvän ja maukkaan joulukinkun, se on itse paistettava, mieluiten harmaasuolatusta kinkusta,
Ne syönti valmiit joulukinkut ovat sellaisia tekokinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kinkku on pyöreä ja mehevä. Sitä on kiva puristella.
Jep. Takapanossa parhaimmillaan. Terveisiä vaimollesi.
Vierailija kirjoitti:
Snellman ja Kivikylä Suosi suomalaista. Osta kotimaista.
Kuten Atria. Meillä harmaasuolattu, luuton kinkku, pakastettu. Vanhempani ostaneet aina ja näin olen tehnyt myös itse.
Tekeekö s-kaupan kotimaista kinkulla mitään? Alkuviikosta pitäisi joku ostaa että kerkii sulaa.
Vaimon kinkku on pyöreä ja mehevä. Sitä on kiva puristella.