Asiakaspalaute
Sijaistan esimiestä ja viikonlopulta on tullut asiakaspalautetta henkilökunnasta. Toisessa kehuttiin ammattitaidosta ja mahtavasta palvelusta, toinen oli aika raju ja murskaava, oltiin tyytymättömiä tuotteeseen ja henkilökunta oli suorastaan asiakaspalveluun sopimatonta....
Kyseessä sama työntekijä
Olen ihan että WTF.
En ole saanut koulutusta tähän, mutta pakko tähän on reagoida eikä odotella esimiehen loman loppua...
Kommentit (2)
On ihmisiä, jotka aina ovat tyytymättömiä kaikkeen. Eikä ymmärretä, että asiakaspalvelijakin noudattaa työpaikkansa ohjeita jne. - ei hän ilkeyttään ja laiskuuttaan jotain tee (yleensä?). Asiassa on voitu toimia juuri oikein, mutta pikkumainen asiakas kokee tarpeekseen valittaa.
Jos asiakaspalaute tulee "säädylliseen" aikaa niin se voi olla tottakin. Jos se tulee yöaikaan palauttaja ei saa nukuttua/saanut baarista seuraa ja sillon siihen ei tartte reagoida.