Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Kommentit (29)
Miksi edellinen ketju sulkeutui?
Kommenttimäärä tuli täyteen vai spämmäysten takia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edellinen ketju sulkeutui?
Kommenttimäärä tuli täyteen vai spämmäysten takia?
Siellä joku sekopää haukkui ja toivoi Joannan näyttelijän kuolemaa, eroa ja toimeentulon menettämistä. Saattaa olla tutkinta päällä ja siksi ketju lukittu.
Vierailija kirjoitti:
Musta oli naurettavaa minkä kohun se miesparin kuvat sai aikaan somessa. Ihmiset jopa järkyttyi ja yökki vuonna 2025. Käyköhän ne yökkimässä uutisissakin pahaa maailmaa?
Sehän oli vain hauskaa huumoria. Suurimmaksi osaksi Iltalehden keksimä kohu. Eikö Kallekin aikoinaan muhinoinut Sievisten sohvalla ja harrasti suuseksiä sairaalan siivoojan kanssa. Ei kukaan puhunut mitään. Ehkä tässä tosiaan oli havaittavissa sitä "aitoa tunnetta" vaikka kohtaus ei edes ollut mitenkään rohkea.
Ismo kaahaili autolla ja joutui vankilaan. Kalle meni pyynnöstä puhumaan poliisille että Ismo pääsisi vapaaksi. Kalle oli hämmentyneen innoissaan kun poliisin huoneessa olikin vastassa Tatu eikä Linda. Luulen että Ismo saa nyt istua rangaistuksen täysimääräisesti kun Kallella on miesasiat mielessä 🙂.
Daniela ja Kristian päätyvät yhteen ja saavat lapsen.
Keskustelu on jatkunut vanhassa ketjussa. Siltä varalta sanon jos ei tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli naurettavaa minkä kohun se miesparin kuvat sai aikaan somessa. Ihmiset jopa järkyttyi ja yökki vuonna 2025. Käyköhän ne yökkimässä uutisissakin pahaa maailmaa?
Sehän oli vain hauskaa huumoria. Suurimmaksi osaksi Iltalehden keksimä kohu. Eikö Kallekin aikoinaan muhinoinut Sievisten sohvalla ja harrasti suuseksiä sairaalan siivoojan kanssa. Ei kukaan puhunut mitään. Ehkä tässä tosiaan oli havaittavissa sitä "aitoa tunnetta" vaikka kohtaus ei edes ollut mitenkään rohkea.
En havainnut mitään aitoa. Ehkä suututtiin tuputtamisesta, kun heidän piti esittää miesten läheistä vaikka eivät halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Ismo kaahaili autolla ja joutui vankilaan. Kalle meni pyynnöstä puhumaan poliisille että Ismo pääsisi vapaaksi. Kalle oli hämmentyneen innoissaan kun poliisin huoneessa olikin vastassa Tatu eikä Linda. Luulen että Ismo saa nyt istua rangaistuksen täysimääräisesti kun Kallella on miesasiat mielessä 🙂.
Mä taas luulen että Tatu päästää Ismon ulos kun Kalle nätisti pyytää. Ellei tosiaan päätä keksiä jotain näpäytystä.
Taisi Tatukin ihastua Kalleen ensisilmäyksellä ja olla iloinen jälleen näkemisestä. Tatun ajatuksia kun on vaikea lukea ja täytyy vain päätellä ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Daniela ja Kristian päätyvät yhteen ja saavat lapsen.
Nyt on hyvä huomioida erityisesti Noelin muuttunut, tosi kylmä asenne Danielaa kohtaa, kuin Danielan erityisen ressukka asenne. Samoin pistää merkille Noelin välitön vihamielinen asenne Kristiania kohtaan, vaikka sille ei olisi perusteita, vielä.
Itse olen jo pitkään epäillyt, Kristian ja Daniela päätyy sänkyyn Ja tadaaaa... Daniela tulee heti raskaaksi. Näin Kristian vousi päästä toteuttamaan isyyttään, melkein.
Vierailija kirjoitti:
Jiri yrittää olla joku Fabio 😀
Jiri Viitamäki on kaukana Fabiosta! 🤣
Onkohan Kertun huoltaja tämä Riikka.. ehkä käyttää lailalta kiristämät rahat peruskuluihin
Maskeeraajat olivat kyllä onnistuneet. Henrik näyttää täydelliseltä spurgulta ja Tuure osaa hyvin liittää myös sen tärinän siihen mukaan.
"Samoin pistää merkille Noelin välitön vihamielinen asenne Kristiania kohtaan, vaikka sille ei olisi perusteita, vielä. "
Tämä oikein alleviivaa tulevia juonenkäänteitä, ennalta arvattavalla tavalla. Daniela tulee raskaaksi ja isä on Kristian.
Vierailija kirjoitti:
Jiri yrittää olla joku Fabio 😀
Tukkajumala Jiri oli tosi kuuma kun tuijotti kameraan rasvaisten hiussuortuvien takaa😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En havainnut mitään aitoa. Ehkä suututtiin tuputtamisesta, kun heidän piti esittää miesten läheistä vaikka eivät halunneet.
Mistä tiedät etteivät he halunneet? Uutisten mukaan heillä oli kuvauksissa todella hauskaa.
Noelin Oulun matka lähestyy. Luulen että molemmat pettävät toisiaan. Daniela hakee lohtua Kristianista ja Noel saa myös seuraa hotellihuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuo Noel lähteä sarjasta?
Sehän on paras hahmo. Vähiten mua kiinnostaa teinit joilla ei useinkaan edes ole juonikuvioita.