Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän keskustelu Sampolta ja Karilta kuullaan? Se Karin kiristäminen?
Varmasti sellainen, jota ei ole aiemmin näytetty mutta aihepiiri on tuttu. Totuus Sampon kierosta kiristyksestä saada Amandan pääomistajuus. Varmasti myös Kariin osuu, mutta ennen kaikkea Sampo nolataan. Tämä on siis tv-lähetyksessä joten tapaus tulee väistämättä herättämään julkista kohua. Tatukin tulee kuulemaan sen. Mikäli ei ole paikalla koska jotenkin voisi luulla, että Lindan mukana siellä hallilla.
Ihan selvästi Alexia ollaan liittämässä yhteen Alissan kanssa. Esteeksi nousee ehkä Akin asenne ja Alexin kohdalla alkoholismiin ja henkiseen tasapainottomuuteen ajautuva Daniela jolle tulee käsittämätön "oikeudenmukaisuuden tarve" kertoa Noelille että se on pettänyt sitä Alexin kanssa. Käsittämättämättömäksi se tekee asian siten, että Daniela on kertonut Sampolle ja Alexille Noelin pettämisestä, mutta, ei kummallekaan että toinen osapuoli oli Joanna. Omituista suojelua tai peittelyä. Mutta Danielalla on ilmeisesti tarve kertoa Noelille, että hän on pettänyt sitä Alexin kanssa. Alexin intimiteettiä ei ole tarve suojella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Kalle taas nuorten poikien kimpussa? 🙈
Melvin taitaa pelastaa Väyrysen, siis Paavon.
Muuten. Mistä Alissa tietää Melvinin. Eihän ne ole olleet edes samassa kohtauksessa kertaakaan. Nähtävästi tästä Melvinistä tehdään Paavon kumppani. Melvin tuskin tulee sarjaan pysyvästi, eli olisiko niin että Paavo ja Melvin poistuu nyt kevätkauden päätteeksi tai syksyllä. Lähtevät pitämään gay baaria Ibizalle 😂
Alissa esittäytyi Melvinille Moosessa ja kutsui tämän juhliinsa.
Ja alkuperäiseen viestiin, että luojan kiitos ei ole poikien kimpussa. Pyytää anteeksi kännisekoilujaan Paavolta. Sen jälkeen heistä tulee "kavereita", heittomerkit siksi, etteivät mitään oikeita kavereita ole mutta jauhavat yhdessä Kallen rakkauselämää ja fiksuilta nuorilta tulee hyvin pointteja ja ehdotuksia.
Alapeukuista tuli vain ajatus että oisko teidän mielestä siis Kallen pitänyt ahdistella lisää nuoria poikia vai miksi alapeukut? :D
Täysikäisiä kuitenkin ovat, että ei sikäli mitään vääryyttä. Känninen Kalle on sarjan parhaita kohtauksia. 🤣
Juonipaljastuksissa melkein kaikki kuvat olivat tältä viikolta. Paitsi kansikuva, jossa Kari juttelee toimittajalle. Näyttäisi olevan tuo Salkkareiden juttuja kirjoittava Alexia Tänav.
Ismo ja Iisa tekevät ensi viikolla sovinnon? Ismo rutisi ihan tarpeeksi tällä viikolla kuinka elämä on harmaata ja tylsää ilman Iisaa. Eikö se Iisakin voisi antaa anteeksi, kun itse salaa Petrin osuutta asiassa.
Kaikki olettaa, että syyskauden jakson nimi "Hyvästi, isä" meinaa jonkun kuolemaa, mutta Salla on aika monta kertaa uhkaillut ettei Kartsa näe enää ikinä Tukkua, jos sotkeutuu Lindaan jne. Kaikki tiedot, mitä Sampon ja Karin keskustelusta paljastuu kääntyy niin Sampoa kuin Karia vastaan.
Noelin lähtö ja Sagan paluu kuuluu olla lähellä.
Alissasta ollaan taatusti tekemässä Alexin assistenttiä. Sihteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Alissasta ollaan taatusti tekemässä Alexin assistenttiä. Sihteeriä.
Väärin. Tamara on sihteeri.
Vierailija kirjoitti:
Ismo ja Iisa tekevät ensi viikolla sovinnon? Ismo rutisi ihan tarpeeksi tällä viikolla kuinka elämä on harmaata ja tylsää ilman Iisaa. Eikö se Iisakin voisi antaa anteeksi, kun itse salaa Petrin osuutta asiassa.
Rutiseva Ismo ja Iisa suksisi vaikka Enoon.
Vaikea kuvitella että ensi viikolla tapahtuisi mitään muuta yllättävää. Linda varmaan ampuu isäänsä tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että ensi viikolla tapahtuisi mitään muuta yllättävää. Linda varmaan ampuu isäänsä tarkoituksella.
Ampuisi itsensä vaikka kuulusteluhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös aikaisemmin pohdin seksitautia tuohon kimppakivaan, mutta se poistettiin. Sampo ja Tatu voisi syyttää Kallea, mutta todellisuudessa Tatu olisi itse saanut sen seksiaddikti Pirittalta. Ehkäisy tuskin kuului näiden herrojen keskinäisiin puuhiin. Ainakaan sitä ei koskaan nosteta esille.
Tää olis huippujuoni!
Pe 03.07. klo 19.30 - 20.00. Tähän loppuu kaikki. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_17030874.avif
Jostain syystä Gunnar on kuitenkin liitetty Korjaa mut! tv-sarjaan ja Ismo ole oikeasti missään roolissa. Jakson nimessä "tähän loppuu kaikki" ei ole ehkä mitään erityistä, että MIKÄ LOPPUU. Viitataan vaan ilmeisesti kevätkauden päättymiseen.
Todennäköisesti Pirre laittaa Karin ja Lindan ONNEKSI PANTIIN SENTÄÄN KUNNOLLA nähdään mutta sen tilanteen loppu on tietenkin vasta sitten syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olettaa, että syyskauden jakson nimi "Hyvästi, isä" meinaa jonkun kuolemaa, mutta Salla on aika monta kertaa uhkaillut ettei Kartsa näe enää ikinä Tukkua, jos sotkeutuu Lindaan jne. Kaikki tiedot, mitä Sampon ja Karin keskustelusta paljastuu kääntyy niin Sampoa kuin Karia vastaan.
Salla ei päätä siitä kuinka Kari näkee lastaan. Siitä päättä hyvinvointialueen lastenvalvonta viranomainen ja viimekädessä käräjäoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Ismo ja Iisa tekevät ensi viikolla sovinnon? Ismo rutisi ihan tarpeeksi tällä viikolla kuinka elämä on harmaata ja tylsää ilman Iisaa. Eikö se Iisakin voisi antaa anteeksi, kun itse salaa Petrin osuutta asiassa.
Vi*utti katsoa Ismon naamaa Amandassa kun Lasse ja Jutta olisi halunnut hieman rentoutua ja hauskaa, Ismo istuu möllin ilme samassa pöydässä.
Julius Axelssonia ei taidetakaan olla valmistelemassa Väyryselle. Paavolle ollaan tekemässä tälläinen satunnainen "hengailuhomo" Melvinistä.
Melvinin ollaan selvästi nyt "tavallistamassa" siitä alun ylimielisestä snobbailusta. Melvinin asu oli vaan järkyttävä. Yhtä järkky kuten Mariannan chicken pusero.
Juliusta ei ole vielä esitelty sarjan muille nuorille. Kaspian ei hahmona ole tuonnut millään lailla esiin "identiteettiään" kuten Aslan. Joten, todennäköisesti todennäköisesti.
Mutta entäs Sandra. Kuka on Sandran tuleva pari? Sarjassa pitää olla kaikilla..
Muutamia havaintoja.
Kristianin hiukset eivät millään tahdo kasvaa yhtään pituutta vaikka niiden leikkaamisesta on jo kuukausia. Syyt jonka takia Kristian leikkasi ne ovat myös täysin kadonneet. Hiusten leikkaaminen tehtiin sarjaan ilmeisesti siksi, että Kristianin hahmoa näyttelevä Alex tarvitsee tuota hiustyyliä jossain muussa tv tai sarjatuotannissaan. Tai sitten näyttelijä on itse halunnut sitä ja se on sisälletetty sarjaan. Kristianin "henkiset ongelmat" todennäköisesti tehtiin siksi että saatiin sen varjolla Kristian asumaa Akin ja Henrikin luokse.
Kallen rytkyt tänään Alissan bileissä. Sarjan alipukeutuva homo. Tosin samaa sarjaa on Sampo. Enkä mä nyt Tatua pidä myöskään trendisentterinä. Tavallisia hetero miehiä kaikki kolme 🤭
HUOMASITTEKO? Alissan puhelimesta "valitsemanne numero puhuu toista puhelua.." ääni oli Henrikin, eli Tuuren. 😁
Aslanhan on vähän kuin nuori Romeo. Tukkakin vähän samankaltainen. Isä varmasti tykkää...