Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler:
Oliko Aaron tarina nyt sitten lopullisesti tässä? Mikäli näin, niin sai kyllä todella näyttävän lähdön. Teemu ei todellakaan puhunut palturia sanoessaan että kevään päätösjakso loppuu todella isoon cliffhangeriin. Mikäli Aaro tosiaan kuoli, Linda tappoi oman isänsä. Jatketaanko syksyllä suoraan siitä mihin jäätiin vai nähdäänkö aikahyppy? Syksyn ensimmäinen jakso alkaa tyyliin Aaron hautajaisista?
Mistä sen tietää että ampuiko sitä Aki vai Linda? 🤔 Ite aattelin että syksyllä ne selvittäis että kumman aseesta se luoti tuli, kuten joskus aiemmimkii selvittäneet jossain tapauksissa että kuka ampui.
Vähän jännä että selvis heti päätösjaksossa että keneen osui. Yllätyin siitä. Oletin että se jää pimentoon ja olis vasta syksyllä selvinnyt. Harmi jos Aaron tarina oli tässä. Toki jos se jatkunut ilman tota päätösjakson kohtausta niin sehän olis joko paennut tai päätynyt sinne vanklaan.
Kyllä se oli Linda, sillä:
1. Luodin hylsy näkyy tippuvan seisaalla olevan henkilön eteen.
2. Ne ovat Lindan kädet, jotka pitelevät savuavaa asetta.
Vierailija kirjoitti:
Aaro ammuttiin päätösjaksossa. Onko niin että Anni hoitaa hänet taas kunton vanhaan malliin, kuten silloin kun Laura ja Paula pudotti hänet?
Tuolloin Aaro laitettiin jo ruumispussiin, mutta niin vain olikin yhtäkkiä hoidettu kuntoon jossain autiotalossa.
Hahmojen keskinäiset suhteet tulevat luultavasti muuttumaan aika radikaalisti syksyn alussa.
Hallilla paljastui monikin asia kaikille osapuolille. Mariannan ja Aaron parisuhde ja Mariannan auttaminen vankilapaossa. Henrikin ja Akin naamaripelottelut ja kahvilan juoniminen. Linda kysyi ihan suoraan Aarolta oliko tämä Luukon murhan takana. Aaro ei vastannut mutta Linda varmasti arvasi sen olevan totta. Linda oli tällä kertaa oikeuden oikealla puolella, koska oli laittamassa Aaroa vankilaan ja tästä syystä eivät enää koskaan näkisi. Linda huomasi Akin saaneen käden vapaaksi köysistä ja kaivavan asetta taskusta. Tästä syystä Linda ampui. Onko kenenkään elämä enää normaalia? Paitsi Mariannan kantaa Aaron lasta. Mikäli Aaro nyt kuoli.
Korjaamo cliffari oli ehkä vähän iisimpi, mitä ajattelin. Kari siinä taisi kovemmin saada henkisesti turpaansa. Kuka sen keskustelun nauhoitti? Pirrekö? Oli selvästi kuvattu samalla kertaa kuin tänään tulevassa jaksossa löivät kättä päälle Karin kanssa. Sampo tunnustu olevansa kiristäjä ja Kari matki mm. Sallan puhetyyliä. Myös Sampon aiempi video mainittiin. Salla tulee suuttumaan niin kovasti. Toistaiseksi oli lähinnä hämmästynyt. Tatukin näytti vähän siltä, ettei täysin pysynyt kartalla. Sampolla oli paniikki ilme ja Kalle taisi siinä mulkaista jo vihaisemmin. Sampo ja Tatu istuivat käytännössä hänen takanaan.
Kyllä näitä päävamma potilaita kuljetetaan monesti sairaalaan. Ei todellakaan tarkoita, että päähän ampuminen meinasi sata varmaa kuolemaa heti. Linda ampui paljon kauempaa. Moni heistä silti menehtyy sairaalassa tai jää pysyvästi vihannekseksi ja päästetään sitten menemään. En nyt vielä heittäisi hanskoja tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä päävamma potilaita kuljetetaan monesti sairaalaan. Ei todellakaan tarkoita, että päähän ampuminen meinasi sata varmaa kuolemaa heti. Linda ampui paljon kauempaa. Moni heistä silti menehtyy sairaalassa tai jää pysyvästi vihannekseksi ja päästetään sitten menemään. En nyt vielä heittäisi hanskoja tiskiin.
Uskon Aaron kuolemaan vasta kun ne tilanteen jatkon syksyllä, eli elokuussa. En nyt.
Siinä takaumassa, jossa Ismo, Miia ja Kalle olivat kaupalla oli hienosti blurrattu röökit piiloon.
Mulla on kyl sellainen muistikuva että Monika silloin kirjotteli, että jää jännään kohtaan ja pitää jännittää koko kesä. En tarkkoja sanoja enää muista :D
Ihan selvähän se oli, että Linda ampui Aaroa. Lindan kädessä ollut ase savusi ja laukauksia oli vain yksi. Jos Linda ja Aki olisi molemmat ampuneet niin olisi kuullut kaksi laukausta. Linda tappoi todennäköisesti oman isänsä. Salkkareiden mittapuulla kyllä aika raffi se kohtaus, jossa Lindalla nousi kyyneleet silmiin ja näytettiin Aaron alkavan putoamaan polvilleen ennen kuin paljastettiin Aaron tuijottavan suoraan Lindaa luoti kallossa.
Alapeukuista päätellen ei saa spekuloida, että Aaro selviäisi? Miksi ei? Teemu päivitellyt studiolta niin ihan validi vaihtoehto tai haamu Aaro.
Mistä vetoa, että syksyllä Linda & Kari lähentyvät sekä Tatu & Kalle!
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa, että syksyllä Linda & Kari lähentyvät sekä Tatu & Kalle!
Ellei Linda sitten ole menossa telkien taakse isänsä ampumisesta.
Jenna on yleensä niin tiukkapipo ja tiukkus, että ihan yllätyin et hän vitsaillen kysyi Kallelta et pokasiko jomman kumman niistä nuorista kundeista niissä bileissä tai molemmat :D
Vierailija kirjoitti:
Jenna on yleensä niin tiukkapipo ja tiukkus, että ihan yllätyin et hän vitsaillen kysyi Kallelta et pokasiko jomman kumman niistä nuorista kundeista niissä bileissä tai molemmat :D
Tiukkapipo ja nipo piti lukea. Wtf tiukkus?
Mitenköhän Pihlajakadun muu väki suhtautuu kun saavat tietää Lindan ampuneen omaa isäänsä? Etenkin jos Aaro vielä kuoli/kuolee? Juuri vähän aikaa sitten mietin ettei Salkkareissa ole tainnut koskaan kukaan tappaa omaa sukulaistaan. Yrityksiä on kyllä ollut. Linda ampui Aaroa estääkseen Akia tekemästä samoin. Lindahan huomasi Akin tavoittelevan omaa asettaan ja ampui isäänsä jotta Akista ei tulisi murhaaja. Itse vähän jopa säpsähdin kun huomasin luodin osuneen Aaroa päähän. Kyllä tämän päätösjakson cliffhanger oli heittämällä huomattavasti parempi kuin muutamana aikaisempana vuotena. Varmaan jopa paras cliffhanger sitten helikopteriturman.
MItenköhän Viola ottaisi/kuulisi Linda tappaisi vaarinsa
Kuitenkin tässä on jokin Aaro/Eero sekoilu tulossa. Joitakin viikkoja taakse päin viitattiin Aaron hurahtaneen luontodokumenttiin kuukkeleista. Ja mainittiin että se oli Eeron lempilintu. Myöhemmin Aaro katsoi vieläpä telkkarista oikeasti ihan kikseissä sitä dokkaria. Todella kummallinen sivumaininta.
Kuitenkin Aaron ylösnousemus 30 jakson päästä 5000. jaksossa.
Mä luin joskus uutisen, jossa kerrottiin selvinneen ampumisesta, koska luoti lävisti vasemman otsalohkon puolelta eikä keskeltä tai oikealta. Aarolla reikä oli nimenomaan vasemmalla. Jos Aaro selviäisi niin ihan varmasti ovat kysyneet ammattilaisilta mielipidettä. Esimerkiksi se Jirin näön lähteminen ja palaaminen kysyttiin lääkärillä, joka sanoi olevan pieni prosentti, että niin voisi jossain tapauksissa käydä. Sillä perusteella Salkkareissa ok.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Pihlajakadun muu väki suhtautuu kun saavat tietää Lindan ampuneen omaa isäänsä? Etenkin jos Aaro vielä kuoli/kuolee? Juuri vähän aikaa sitten mietin ettei Salkkareissa ole tainnut koskaan kukaan tappaa omaa sukulaistaan. Yrityksiä on kyllä ollut. Linda ampui Aaroa estääkseen Akia tekemästä samoin. Lindahan huomasi Akin tavoittelevan omaa asettaan ja ampui isäänsä jotta Akista ei tulisi murhaaja. Itse vähän jopa säpsähdin kun huomasin luodin osuneen Aaroa päähän. Kyllä tämän päätösjakson cliffhanger oli heittämällä huomattavasti parempi kuin muutamana aikaisempana vuotena. Varmaan jopa paras cliffhanger sitten helikopteriturman.
Tero Puustinenhan tappoi isoäitinsä Tyynen, eli on sukulaismurha jo nähty
En usko Aaron kuolemaan tältä seisomalta. Katsotaan sitten syksyllä.