Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt sitten mitä juonia on auki? Kaikki asiat eivät ole sarjan alussakaan heti selvinnyt.
Noelia ei pistetty vastuuseen mistään. Johtaa pakotetusti varastettua firmaa.
En mäkään sitä jaksa, mutta ymmärrän että miksi Noel ei ole jäänyt kiinni. Oikeassa elämässä myös tollaisesti narisisti-psykot saattaa pyörittää ihmisiä vuosikausia ja mennä porskuttaa jäämättä mistään kiinni. Tai onhan Noel jäänyt kiinni, mutta ei poliisille. Joka kerta nainen saa tietää ja Noel vaihtaa vain uutta manipuloitavaa.
Ymmärrät miten oikeassa elämässä puetaan ylleen toisen naamasta kopioitu maski? Vaikka tämä on kuinka sarja mutta on melkoisen paska käänne.
Totta kai se oli paska käänne. Mä en vaan jaksa miettiä mitään vuosien takaisin. Nyt taitaa Noel joutua hetkeksi murhaaja syytetyksi. Totta kai koska on oikeasti syytön.
Minä jaksan miettiä miten paska sarja on edelleen ja siitä syystä en sitä enää katso.
Mä olen sellanen persoona, että voin huonosti jos jään liikaa vatvomaan jotain vanhoja huonoja asioita. Tämä on vain tv-sarja, jota ei kannata ottaa liian tosissaan.
Vaikka ottaisikin huumorilla, juonet menee sittenkin liian överiksi.
Niinhän ne on. Ihan kaikissa sarjoissa. Ne on sarjoja erikseen, jossa on hyvä mieli ja kaikki jees jees koko ajan.
Sanon sitten selvästi asiani: En ole tyhmä ja tiedän, että Salkkarit ei ole huippu sarja. Katselen oikeasti laadukkaita elokuvia ja tv-sarjoja. Mä nyt vain satun olemaan kaikkiruokainen ja viihdyn tämmöisen ö-viihteen parissa. Samaan kategoriaan menevät kaikki turhat sekoilurealityt, missä pannaan ristiin rastiin.
Jos Kallella oli aikaa mennä kirjoittamaan todistus niin miksi ei olisi samalla hoitanut sitä Ollin tarkastusta? Jotenkin tekemällä tehty. Todellisuudessa Ollilla on hyvä hoitotasapaino. En ole huomannut mitään merkkejä, miksi kyseinen lääkitys tai ADHD estäisi ajoluvan saamista. Hyvin on sujunut Jutan ja Lassen kanssa. Tietenkin onnettomuus tapahtuu, kun Olli sattumalta ei keskity mihinkään. Niin voi käydä kenelle tahansa.
Uskon että hius oli Noelin. Ihan vain sen takia et tuskin käsikirjoittajatkaan niin tyhmiä ovat, että tekisivät kaikista todennäköisemmästä vaihtoehdosta murhaajan. Noel oli 99% varmasti Amandassa painamassa Joannaa. Sitä ei voi tietenkään Danielalle kertoa joten oli vain rauhoittumassa kävelyllä. Toki se huomio, ettei näytetty palasiko Noel märkänä ulkoa. Kalle ja Tatu olivat ihan kastuneita vaikka elokuvaversiossa olivat Pihlajakadun toisessa päässä, kun kääntyivät takaisin. Näytti uhkaavasti sateen alkavan ja Tatulla oli unohtunut luuri Laitelalle. Eivät kovin kauaa kävelleet mutta olivat ehtineet ottaa osumaa.